Alfy MiTo a Giulietta pravděpodobně skončí. Jsou prý moc proevropské

Alfy MiTo a Giulietta pravděpodobně skončí. Jsou prý moc proevropské

Uvedení nových generací Alfy Romeo Giulia a Stelvio se zdá být velmi nepravděpodobné, alespoň podle vyjádření šéfa značky Reida Biglanda.

Bigland na ženevském autosalonu nástupce těchto hatchbacků vyloženě nevyloučil, ovšem vyjádřil se v tom smyslu, že MiTo a Giulietta sice zůstávají v budoucích plánech, ovšem nové modely této italské značky půjdou stejně jako Giulia a Stelvio více v duchu řidičsky orientovaných automobilů.

„Jsou to velmi dobré vozy, ale ne tak moc, jako Giulia a Stelvio,“ uvedl Bigland ve svém prohlášení.

Nyní Alfa Romeo mluví o SUV, před 20 lety ukázala koncept Scighera..

Nyní Alfa Romeo mluví o SUV, před 20 lety ukázala koncept Scighera..

Důvodem, proč tyto modely mají nejistou budoucnost, je prý jejich až příliš proevropský design a zaměření. Zatímco Stelvio a Giulia jsou globálními modely, o malé hatchbacky je zájem spíše v Evropě, kde trh není tak velký.

„Žádná konkrétní fakta nemohu prozradit, ale naše aktivity se z Evropy přesunou jinam,“ řekl Bigland.

Nedá mnoho práce dovodit, že novými směry je Čína a USA, kde o hatchbacky tohoto typu není zájem.

Vrátí se Alfa Romeo do Formule 1? Prezident Ferrari to nevyloučil

Vrátí se Alfa Romeo do Formule 1? Prezident Ferrari to nevyloučil

Na konci prohlášení Bigland uvedl, že dalším modelem značky Alfa Romeo by mělo být opět SUV, ovšem o jeho skutečném zařazení do výroby ještě nebylo definitivně rozhodnuto, stejně tak o kategorii, do které by se mělo zařadit. Vše se bude odvíjet od prodejních úspěchů dvou řidičsky orientovaných novinek.

Dříve slíbená šestice nových modelů tak vůbec nemusí přijít, což v projevu ostatně připustil i sám Bigland.

Fotogalerii zajímavých verzí MiTa a Giulietty najdete zde:

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků