Alfy MiTo a Giulietta pravděpodobně skončí. Jsou prý moc proevropské

Alfy MiTo a Giulietta pravděpodobně skončí. Jsou prý moc proevropské

Uvedení nových generací Alfy Romeo Giulia a Stelvio se zdá být velmi nepravděpodobné, alespoň podle vyjádření šéfa značky Reida Biglanda.

Bigland na ženevském autosalonu nástupce těchto hatchbacků vyloženě nevyloučil, ovšem vyjádřil se v tom smyslu, že MiTo a Giulietta sice zůstávají v budoucích plánech, ovšem nové modely této italské značky půjdou stejně jako Giulia a Stelvio více v duchu řidičsky orientovaných automobilů.

„Jsou to velmi dobré vozy, ale ne tak moc, jako Giulia a Stelvio,“ uvedl Bigland ve svém prohlášení.

Nyní Alfa Romeo mluví o SUV, před 20 lety ukázala koncept Scighera..

Nyní Alfa Romeo mluví o SUV, před 20 lety ukázala koncept Scighera..

Důvodem, proč tyto modely mají nejistou budoucnost, je prý jejich až příliš proevropský design a zaměření. Zatímco Stelvio a Giulia jsou globálními modely, o malé hatchbacky je zájem spíše v Evropě, kde trh není tak velký.

„Žádná konkrétní fakta nemohu prozradit, ale naše aktivity se z Evropy přesunou jinam,“ řekl Bigland.

Nedá mnoho práce dovodit, že novými směry je Čína a USA, kde o hatchbacky tohoto typu není zájem.

Vrátí se Alfa Romeo do Formule 1? Prezident Ferrari to nevyloučil

Vrátí se Alfa Romeo do Formule 1? Prezident Ferrari to nevyloučil

Na konci prohlášení Bigland uvedl, že dalším modelem značky Alfa Romeo by mělo být opět SUV, ovšem o jeho skutečném zařazení do výroby ještě nebylo definitivně rozhodnuto, stejně tak o kategorii, do které by se mělo zařadit. Vše se bude odvíjet od prodejních úspěchů dvou řidičsky orientovaných novinek.

Dříve slíbená šestice nových modelů tak vůbec nemusí přijít, což v projevu ostatně připustil i sám Bigland.

Fotogalerii zajímavých verzí MiTa a Giulietty najdete zde:

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
Minitest VW T-Roc 1.5 TSI a 2.0 TSI: Dvakrát podstatně jinak

VW T-Roc 1.5 TSI vs 2.0 TSI (minitest)

Vyzkoušeli jsme dvě zážehové zážehové verze Volkswagenu T-Roc. Významně se liší i výbavou.

7.  6.  2018 | Milan Lažanský | 36 příspěvků