Alfy MiTo a Giulietta pravděpodobně skončí. Jsou prý moc proevropské

Alfy MiTo a Giulietta pravděpodobně skončí. Jsou prý moc proevropské

Uvedení nových generací Alfy Romeo Giulia a Stelvio se zdá být velmi nepravděpodobné, alespoň podle vyjádření šéfa značky Reida Biglanda.

Bigland na ženevském autosalonu nástupce těchto hatchbacků vyloženě nevyloučil, ovšem vyjádřil se v tom smyslu, že MiTo a Giulietta sice zůstávají v budoucích plánech, ovšem nové modely této italské značky půjdou stejně jako Giulia a Stelvio více v duchu řidičsky orientovaných automobilů.

„Jsou to velmi dobré vozy, ale ne tak moc, jako Giulia a Stelvio,“ uvedl Bigland ve svém prohlášení.

Nyní Alfa Romeo mluví o SUV, před 20 lety ukázala koncept Scighera..

Nyní Alfa Romeo mluví o SUV, před 20 lety ukázala koncept Scighera..

Důvodem, proč tyto modely mají nejistou budoucnost, je prý jejich až příliš proevropský design a zaměření. Zatímco Stelvio a Giulia jsou globálními modely, o malé hatchbacky je zájem spíše v Evropě, kde trh není tak velký.

„Žádná konkrétní fakta nemohu prozradit, ale naše aktivity se z Evropy přesunou jinam,“ řekl Bigland.

Nedá mnoho práce dovodit, že novými směry je Čína a USA, kde o hatchbacky tohoto typu není zájem.

Vrátí se Alfa Romeo do Formule 1? Prezident Ferrari to nevyloučil

Vrátí se Alfa Romeo do Formule 1? Prezident Ferrari to nevyloučil

Na konci prohlášení Bigland uvedl, že dalším modelem značky Alfa Romeo by mělo být opět SUV, ovšem o jeho skutečném zařazení do výroby ještě nebylo definitivně rozhodnuto, stejně tak o kategorii, do které by se mělo zařadit. Vše se bude odvíjet od prodejních úspěchů dvou řidičsky orientovaných novinek.

Dříve slíbená šestice nových modelů tak vůbec nemusí přijít, což v projevu ostatně připustil i sám Bigland.

Fotogalerii zajímavých verzí MiTa a Giulietty najdete zde:

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

včera | Jan Mička | 23 příspěvků
Minitest Mazda 6 2.5 Skyactiv-G A/T: Mimo čas a obvyklé mantinely

Mazda 6 2.5 Skyaktiv-G A/T (minitest)

Vzepřít se jednou provždy kalendáři, jen mládí, nikdy stáří, zpívá v jednom ze svých šlágrů božský Kája. Máme ale tak trochu dojem, že si něco podobného může pobrukovat i Mazda se svou šestkou.

10.  1.  2019 | Miro Mihálik | 88 příspěvků
S VW Touareg napříč Marokem: Existuje vůbec něco, co nezvládne?

S VW Touareg napříč Marokem

Čtyři dny v autě, skoro 1300 ujetých kilometrů a mraky různorodých zážitků, které bych jinak nepochytil za celý rok. Nějak takto by se dalo ve zkratce shrnout putování Marokem za volantem jednoho z nejlepších SUV dnešní doby.

6.  1.  2019 | Jan Mička | 43 příspěvků