Alfy MiTo a Giulietta pravděpodobně skončí. Jsou prý moc proevropské

Alfy MiTo a Giulietta pravděpodobně skončí. Jsou prý moc proevropské

Uvedení nových generací Alfy Romeo Giulia a Stelvio se zdá být velmi nepravděpodobné, alespoň podle vyjádření šéfa značky Reida Biglanda.

Bigland na ženevském autosalonu nástupce těchto hatchbacků vyloženě nevyloučil, ovšem vyjádřil se v tom smyslu, že MiTo a Giulietta sice zůstávají v budoucích plánech, ovšem nové modely této italské značky půjdou stejně jako Giulia a Stelvio více v duchu řidičsky orientovaných automobilů.

„Jsou to velmi dobré vozy, ale ne tak moc, jako Giulia a Stelvio,“ uvedl Bigland ve svém prohlášení.

Nyní Alfa Romeo mluví o SUV, před 20 lety ukázala koncept Scighera..

Nyní Alfa Romeo mluví o SUV, před 20 lety ukázala koncept Scighera..

Důvodem, proč tyto modely mají nejistou budoucnost, je prý jejich až příliš proevropský design a zaměření. Zatímco Stelvio a Giulia jsou globálními modely, o malé hatchbacky je zájem spíše v Evropě, kde trh není tak velký.

„Žádná konkrétní fakta nemohu prozradit, ale naše aktivity se z Evropy přesunou jinam,“ řekl Bigland.

Nedá mnoho práce dovodit, že novými směry je Čína a USA, kde o hatchbacky tohoto typu není zájem.

Vrátí se Alfa Romeo do Formule 1? Prezident Ferrari to nevyloučil

Vrátí se Alfa Romeo do Formule 1? Prezident Ferrari to nevyloučil

Na konci prohlášení Bigland uvedl, že dalším modelem značky Alfa Romeo by mělo být opět SUV, ovšem o jeho skutečném zařazení do výroby ještě nebylo definitivně rozhodnuto, stejně tak o kategorii, do které by se mělo zařadit. Vše se bude odvíjet od prodejních úspěchů dvou řidičsky orientovaných novinek.

Dříve slíbená šestice nových modelů tak vůbec nemusí přijít, což v projevu ostatně připustil i sám Bigland.

Fotogalerii zajímavých verzí MiTa a Giulietty najdete zde:

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků