Alfa Romeo SUV opravdu bude

Fiat se nechal slyšet, že to se SUV značky Alfa Romeo myslí opravdu vážně. Hodlá jej pustit do světa již v roce 2010 v souvislosti se snahou prosadit se na severoamerickém trhu. Alfa již podobnou myšlenku naznačila na ženevském autosalonu v roce 2003, kde představila studii Kamal, ale s konstrukcí se začalo teprve ve chvíli, kdy bylo rozhodnuto vrátit se do USA.

Luca de Meo, nejvyšší muž automobilky, nedávno v rozhovoru pro magazín Auto Motor und Sport také prohlásil, že má v plánu do roka představit vlastní systém start-stop (zhášení motoru na křižovatce) a hybridní pohon vypůjčený z mateřského Fiatu. Dle dostupných informací by nové SUV mělo vzhledově navazovat na Kamal a stanout na podvozku odvozeném ze sedanu 159, zároveň se bude jednat o vlajkovou loď značky s motory o výkonu až 250 koní. Základem by se mohl stát čtyřválec 2,2i, vrcholem šestiválec 3,2i 24v a evropským prodejním rekordmanem bude jistě povedený vznětový pětiválec s točivým momentem okolo 400 Nm.  

Na každý pád bude mít nová Alfa ve třídě prestižních, kompaktních SUV tvrdou konkurenci, a to zejména v podobě M-B GLK, Audi Q5, Volkswagen Tiguan nebo BMW X3.

TEST Renault Mégane Grandtour GT dCi: Ekonomická nerovnice

Renault Mégane Grandtour GT dCi

Úsporných vozů s vizáží ostrých verzí se na českém trhu najde spousta. Zkoušený Mégane GT dCi je jedním z nich, jedna věc nám na něm ale nesedí. A motor to není.

včera | Jan Mička | 32 příspěvků
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků