Já se docela divím že Alfa má problémy, protože "Alfičky" jsou velice pěkná auta, mně se třeba líbí mrňavé MiTo (které se ale tuším přestává vyrábět), nádherná byla i Brera, o mini supersportu Alfa 4C nemluvě. I velká 8C byla krásná. "Jůlinka" taky není špatné vozítko, byť 159 se mi líbíla víc... Tak proč chudák Alfa Romeo zápolí o přežití ? To chápu u Lancie, jejíž auta jsou prostě divná (ale krásně divná) ale u Alfy ? :(
Kdo měl Alfu tak chápe (neplatí pro ultrafanoušky). Alfu nikdy dokud nezmění majitele nebo nebudou dělat dlouhodobě auta, která se nebudou sypat. Pověst se nedělá ani v médiích ani v hospodě, ale v továrně.
"Sypající se" Alfy (a italská auta obecně) je prostě nesmyslné klišé. Stačí se podívat na seznam výsledků 84 testů na 100 000 km uveřejněném v německém(!) AutoTipu - Alfa 51 a 62, Fiat 12, 30, 49 a 77, VW 6, 9, 37, 61, 79, 80, 83 a 84. Tak co se tedy sype?
tak se na to koukni co se sype, jestli chceš nějak vyvyšovat VW tak koukni na ty nejhorší auta v těch testech, 2 poslední místa jsou práve VW. A ty jejich výsledky na začátku seznamu to rozhodně nezachrání. U výsledku Alfy 159 nutno brát v úvahu chybu servisu, kterej měnil celej motor kvůli prkotině která by mohla být opravená během hodiny bez výměny motoru. Jinak totiž ta 159ka dopadla velice dobře.
Kdyby se lidi o auta starali tak jak maji, davali tam predepsane veci a dodrzovali predepsane intervaly tak by zadne tyto problemy nebyly.Ale jelikoz kazdy chce usetrit a pak to servisuje nekde ve stodole tak se nemuze divit a dobre mu tak.
To asi do garáží jezdí jen Alfy, protože ostatním se to tak nesype. Japonci ti naopak všichni jezdí jen k značkovému servisu.
To jsou všechno keci--spolehlivost koncernových vozů spočívá ve faktu, že u nich je navštívení autodílny logicky pouhou "údrždou" a výměna destiček u Alfy "opravou"..Jestli měla Alfa opravdový problém--v německy mluvící části Evropy--tak s Motorem 2.0 TS..Němec nechápe, že olej 10W 60 racing ester , který má tento agregát pro svižný provoz předepsaný není to samé jako 10W-40 z Lidlu. Bohužel-je to daň za ostřik pístu v seriovém motoru--a to je taky hlavní důvod nutné časté kontroly maziva u tohoto seriového agregátu.Třeba klasické V6 busso jsou odolné blbuvzdorné motory ..Spojení s Fiatem a posléze etapa s GM Alfě nepřidalo, ale tvrdit že se běžná Alfa"se.re" je jen opakování klišé...o "italských jeb.kách"--hlavně to melou lidi, coneměli Alfu a jezdí koncernem.Stačí jen mknout na masově rozšířené HTP,- které v létě díky vtipně vedené cestě oleje taky potřebuje 5W-50 na cestu na jih Evropy, /bože při tom výkonu :-)/a hlava je běžný náhradní díl, ...řetěz co žije díky fajnovýmu napínáku bez problému jen pár desítek tisíc je taky technickej unikát..Ale holt "škodná " je držák.Spotřeba 1.2 HTP na dálnici je větší než 2.0TS od Alfy :-)Problém spíš je hlavně v tom, že Alfy který nedostanou co mají /ani v Německu ../jsou kdo ví z kolikáté ruky ,kdo ví kolikrát stočené.Nových se tu prodá pár..
Odpověď je prostá - kvalita a cena. Všechny jsou pěkné, ale skoro nikdo si je nekoupí. Mimochodem MiTo je převlečené Punto.
a najlepsie je ze tak ako tie auta vyzeraju tak aj jazdia..a je to stale malo.. skor sa preda hocico ine s nalepkou sport s nulovými jazdnymy vlastnostamy. :-( zla povest predcila dizajn aj jazdne vlastnosti..
A v kolika Alfách jsi ty experte na jízdní vlastnosti jel?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.