Alfa Romeo prý do Ženevy přiveze něco nového. Co to ale bude?

Další kapitola legendární historie automobilky Alfa Romeo se prý začne psát 5. března. Vše je však prozatím zahaleno tajemstvím.

Nedávno se odněkud vynořily informace o tom, že milánská automobilka si na letošní autosalon v Ženevě připravila nový model v podobě kompaktního crossoveru. Částečně by to smysl dávalo. Na nový model Alfy Romeo už nějakou dobu čekáme, ale nikdo zatím nic oficiálně nepotvrdil.

Alfa Romeo končí výrobu 4C kupé. Spider však pokračuje dál

Alfa Romeo končí výrobu 4C kupé. Spider však pokračuje dál

Server Motor1.com se proto natvrdo zeptal Berja Alexaniana, PR manažera automobilky pro Severní Ameriku, a ten svou odpovědí ještě prohloubil naši zvědavost: „Alfa Romeo se na letošní Ženevě ukáže v plné síle a s jedním trumfem v rukávu navíc. Jsme nadšeni z toho, že vám budeme všem moct ukázat, co je nového ve světě italského designu a výkonu. Zůstaňte naladěni na 5. března, kdy uvidíte další kapitolu v naší historii.“

Alfa Romeo nabídne anomálii: Malé SUV s pohonem zadních kol!

Alfa Romeo nabídne anomálii: Malé SUV s pohonem zadních kol!

No, nové hodinky s logem automobilky za nekřesťanské peníze, jak mají některé automobilky ve zvyku, to zřejmě nebudou. Podle odpovědi Alexaniana však nemůžeme určit, o co přesně půjde. Může jít o koncept nadcházejícího produkčního vozu, nebo klidně i o nové závodní auto. Nová kapitola se přece nemusí psát jen na výrobních linkách.

Náš zrak tak opět spočinul na plánovanou obnovu modelové nabídky značky (v galerii). Ta kromě crossoveru slibuje novou generaci hatchbacku Giulietta, prodlouženou verzi Giulie a Stelvia, velkoprostorový elektromobil a dvojici sportovních modelů, menší GTV a supersport 8C. Možností je tedy mnoho, a vzhledem k tomu, že se tyto modely plánují až na rok 2022, očekáváme pouze nějaký koncept jednoho z nich. Třeba ale Alfa něčím překvapí.

Speciál: Autosalon Ženeva 2019

Autosalon v Ženevě je jednou z nejvýznamnějších událostí automobilového roku. Letos se koná již 89. ročník. Výstava pro novináře začíná v pondělí 4. března odpoledne, kdy bude vyhlášeno evropské Auto roku 2019 (COTY). Na úterý 5. a středu 6. března připadají tiskové dny, od čtvrtka 7. do neděle 17. března je výstaviště Palexpo přístupné veřejnosti.

 • Jak se nejlépe dostat do Ženevy? A kde koupit vstupenky na autosalon?
 • Přehled očekávaných premiér

Místo: Ženeva, Švýcarsko
Adresa výstaviště: Route François-Peyrot 30, 1218 Le Grand-Saconnex
Otevírací doba: Po - Pá 10:00 - 20:00, So - Ne 09:00 - 19:00
Vstupné: dospělí 16 franků, děti 9 franků, po 16:00 je vstupné poloviční

Škoda Kamiq • Škoda ScalaŠkoda Vision iVRenault ClioRenault TwingoAudi e-tronHonda EV Mitsubishi EV konceptKia e-SoulSsangYong Korando VW I.D Beach Buggy Cupra FormentorMitsubishi ASXPeugeot 208Volkswagen T-Roc R

TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

dnes | Petr Schnagl | 6 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik