Alfa Romeo připravuje kupé s technikou F1. Má mít až 641 koní!

Alfa Romeo údajně chystá skutečně zajímavý vůz. Podle zdrojů Autocaru by jím mělo být kupé odvozené od sedanu Giulia.

Už příští rok by se mělo na trhu objevit nové kupé od tradiční italské značky Alfy Romeo. S hybridním systémem odvozeného od toho, který používá Ferrari ve svých monopostech F1, by se výkon šestiválce mohl posunout až na stěží uvěřitelných 641 koní.

Britský Autocar, který připravil i ilustraci pravděpodobné podoby tohoto vozu, dokonce tvrdí, že představení automobilu veřejnosti by se mělo odehrát ještě do konce tohoto roku.

8 důvodů, proč je podle nás Alfa Romeo Giulia řidičským autem roku

8 důvodů, proč je podle nás Alfa Romeo Giulia řidičským autem roku

Pod kapotou by se měly objevit zážehové motory používané v Giulii. Budou ovšem vyladěny na vyšší výkon. Například ten, který má ve verzi Giulia Veloce výkon 280 koní, by se měl posunout až na zhruba 340 koní a šestiválec s objemem 2,9 litru, který využívá Quadrifoglio, získá dokonce již zmíněných 641 koní. To by znamenalo, že se nové kupé stane nejvýkonnější silniční Alfou Romeo všech dob.

Například za Ferrari 488 bude zaostávat jen o 20 koní. Své konkurenty, mezi které lze počítat třeba BMW M4, Audi RS5 či Mercedes AMG C 63S Coupé tak dalece překonává.

Není ale vyloučeno, že v nabídce budou i méně "nadupané" varianty motorů, které v současné době Alfa Romeo montuje do sedanu Giulia, včetně těch, které spalují naftu.

Alfa Romeo Giulia QV je na Nordschleife rychlejší než Pagani Zonda F!

Alfa Romeo Giulia QV je na Nordschleife rychlejší než Pagani Zonda F!

Design je samozřejmě zatím utajován. Přední část by se ale z větší části měla shodovat s klasickou Giulií, i když nějaké ostřejší rysy v oblasti nárazníku či masky chladiče se určitě očekávat dají.

Záď bude pochopitelně tvarovaná jinak. Předpokládá se, že půjde o klasické třídveřové uspořádání karoserie, i když není vyloučené, že později bude v nabídce i pětidveřová varianta ve stylu Audi A5 Sportback či BMW 4 Gran Coupé. O názvu se také zatím spekuluje. Některé zdroje udávají, že se na zádi objeví slovo Sprint, možné je ale také historicky vhodnější GTV.

Minitest VW Polo GTI s manuálem: Jednou se o něj ještě porveme!

VW Polo GTI (minitest)

Polo je díky dvoulitru zjevem mezi malými ostrými hatchbacky. Ke štěstí nám chyběla akorát maličkost. Manuál. Rádi bychom jásali, ale jediné, co můžeme nyní říci, je, že byl a už není. Po pár měsících ve výrobě GTI se spojkovým pedálem a řadicí pákou skončilo. Hádejte, komu můžete děkovat.

dnes | Miro Mihálik
TEST Royal Enfield Interceptor 650 Twin: Jednou zkusíš a už musíš!

Royal Enfield Interceptor 650 Twin

Nové twiny od indického Enfieldu jsou pro svoji značku bez diskuse revolucí a po zásluze vzbudily enormní globální zájem. Efektní retro design, legendární znáček, zbrusu nový motor a více než dobrá cena jsou pádné argumenty. Dá se ale věřit radikální průlom značce, která až donedávna sveřepě bušila jediný model, vyráběný s drobnými změnami od poloviny padesátých let?

23.  6.  2019 | Petr Schnagl | 10 příspěvků
TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

19.  6.  2019 | Jan Mička | 154 příspěvků