Zdroj: Formule 1

| Zdroj: Formule 1

 Zdroj: Formule 1

| Zdroj: Formule 1

Bez zásahu do spalovacího agregátu lze takového výkonu u dvoulitrové kubatury dosáhnout použitím hybridního ústrojí.

Bez zásahu do spalovacího agregátu lze takového výkonu u dvoulitrové kubatury dosáhnout použitím hybridního ústrojí.

Pokud se nejedná o chybu, můžeme tedy rozjet kolo spekulací.

Pokud se nejedná o chybu, můžeme tedy rozjet kolo spekulací.

V nabídce motorů pro Giulii modelového roku 2018 pak vězí kolonka "2.0L 350 HP I4 HO DI TURBO ENGINE".

V nabídce motorů pro Giulii modelového roku 2018 pak vězí kolonka "2.0L 350 HP I4 HO DI TURBO ENGINE".

Na twitterovém účtu Bozi Tatarevice se objevil snímek obrazovky, na které je zobrazena stránka Moparu - technického oddělení koncernu FCA.

Na twitterovém účtu Bozi Tatarevice se objevil snímek obrazovky, na které je zobrazena stránka Moparu - technického oddělení koncernu FCA.

To by dávalo globálně smýšlející Alfě Romeo smysl.

To by dávalo globálně smýšlející Alfě Romeo smysl.

 Zdroj: Formule 1
 Zdroj: Formule 1
Bez zásahu do spalovacího agregátu lze takového výkonu u dvoulitrové kubatury dosáhnout použitím hybridního ústrojí.
Pokud se nejedná o chybu, můžeme tedy rozjet kolo spekulací.
8
Fotogalerie

Alfa Romeo připravuje kupé s technikou F1. Má mít až 641 koní!

Alfa Romeo údajně chystá skutečně zajímavý vůz. Podle zdrojů Autocaru by jím mělo být kupé odvozené od sedanu Giulia.

Už příští rok by se mělo na trhu objevit nové kupé od tradiční italské značky Alfy Romeo. S hybridním systémem odvozeného od toho, který používá Ferrari ve svých monopostech F1, by se výkon šestiválce mohl posunout až na stěží uvěřitelných 641 koní.

Britský Autocar, který připravil i ilustraci pravděpodobné podoby tohoto vozu, dokonce tvrdí, že představení automobilu veřejnosti by se mělo odehrát ještě do konce tohoto roku.

Pod kapotou by se měly objevit zážehové motory používané v Giulii. Budou ovšem vyladěny na vyšší výkon. Například ten, který má ve verzi Giulia Veloce výkon 280 koní, by se měl posunout až na zhruba 340 koní a šestiválec s objemem 2,9 litru, který využívá Quadrifoglio, získá dokonce již zmíněných 641 koní. To by znamenalo, že se nové kupé stane nejvýkonnější silniční Alfou Romeo všech dob.

Například za Ferrari 488 bude zaostávat jen o 20 koní. Své konkurenty, mezi které lze počítat třeba BMW M4, Audi RS5 či Mercedes AMG C 63S Coupé tak dalece překonává.

Není ale vyloučeno, že v nabídce budou i méně "nadupané" varianty motorů, které v současné době Alfa Romeo montuje do sedanu Giulia, včetně těch, které spalují naftu.

Design je samozřejmě zatím utajován. Přední část by se ale z větší části měla shodovat s klasickou Giulií, i když nějaké ostřejší rysy v oblasti nárazníku či masky chladiče se určitě očekávat dají.

Záď bude pochopitelně tvarovaná jinak. Předpokládá se, že půjde o klasické třídveřové uspořádání karoserie, i když není vyloučené, že později bude v nabídce i pětidveřová varianta ve stylu Audi A5 Sportback či BMW 4 Gran Coupé. O názvu se také zatím spekuluje. Některé zdroje udávají, že se na zádi objeví slovo Sprint, možné je ale také historicky vhodnější GTV.

Alfa Romeo

Alfa Romeo je sportovní značka koncernu FCA. Její vozy charakterizuje osobitý design, živé motory a vynikající podvozky.

Společnost byla založena v roce 1910 jako A.L.F.A, své současné jméno získala v roce 1920. Součástí Fiat Group se stala v roce 1986, od roku 2021 patří do skuoiny Stellantis.

Přehled modelů: Alfa Romeo MiTo • Alfa Romeo Giulietta • Alfa Romeo 4C • Alfa Romeo 4C Spider • Alfa Romeo Stelvio • Alfa Romeo Giulia

Doporučujeme

Články odjinud