Alfa Romeo představí ve Frankfurtu další motory pro novou Giulii

Alfa Romeo představí ve Frankfurtu další motory pro novou Giulii

Nová Giulia vzbudila hodně velký rozruch. Aby také ne, když se Alfa Romeo vytasila rovnou s tím nejostřejším, co bude v nabídce, tedy se variantou disponující výkonem 510 koní. Jenže tahle verze samozřejmě nebude tou nejprodávanější, v ceníku najdeme ještě další varianty. A právě ty představí italská automobilka na nadcházejícím autosalonu ve Frankfurtu.

Alfa Romeo Giulia: Italská raketa má 510 koní a stovku dá za 3,9 s

Alfa Romeo Giulia: Italská raketa má 510 koní a stovku dá za 3,9 s

Britským kolegům z magazínu Car to potvrdil šéf vývoje Philippe Krief. Samozřejmě žádné další podrobnosti už nepřidal, ale nastínil, že pro Giulii připadají v úvahu čtyřválce i naftový šestiválec. Na své by si měli navíc přijít také zájemci o pohon 4x4. Všechno podstatné se ale dozvíme až v září.

Alfa Romeo Giulia prozrazena na první fotce

Alfa Romeo Giulia prozrazena na první fotce

Alfa Romeo stále tají také přesnější detaily o jediné dosud odhalené variantě QV. O té zatím víme pouze to, že dostala pod kapotu benzinový třílitrový šestiválec s výkonem 375 kW (510 k), pod kterým jsou podepsáni technici od Ferrari. Těšit se máme na výborné řízení a hmotnost rozloženou mezi nápravy v poměru 50/50. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

dnes | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 41 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků