Alfa Romeo osekává svoji řadu 159, zbudou jen tři motory

Automobilka Alfa Romeo přikročila k razantnímu omezení výrobního programu svého modelu 159. Firmě se poslední léta příliš nedaří, navíc to nemá již dlouho trvat a typ 159 bude nahrazen zcela novým strojem s legendárním označením Giulia.

Do té doby si bude muset Alfa 159 vystačit s jedním zážehovým a dvěma vznětovými motory a párem výbavových stupňů Progression a Distinctive. Zájemci o „benzín“ mají jedinou volbu v podobě znamenitého čtyřválce 1750 TB s výkonem 200 koní (146 kW), pro vyznavače dieselů jsou připraveny jednotky 1,9 JTD (150 koní/110 kW) a 2,0 JTD (170 koní/124 kW).

Informace pocházejí od zastoupení Alfy na vybraných trzích západní Evropy a je možné, že nabídka modelu pro jiné země bude upravena ještě trochu jinak. Její značné omezení lze ale očekávat všude.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Alfa Romeo 159 2011
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

včera | Jan Mička | 2 příspěvky
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků