Alfa Romeo není na prodej ani za „tuny peněz“

58 komentářů

Zelí
12. ledna • 14:23

S ohledem na úroveň prodejů je AR momentálně pro vlastníka vcelku nezajímavá, protože asi nebude zisková. Hodnotu si drží jen značka AR. Ale i ta pokud se nezvýší prodeje bude postupně ztrácet na hodnotě. Je tedy čistě na ekonomické rozvaze, jestli by pro fiat nebylo výhodnější značku AR prodat, když je solventní zájemce. Jinak skončí v číně za pár šupů jako volvo.

Dusan
12. ledna • 12:46

Jasne, Alfa Romeo se pristi rok vrati na americky trh. Vrati se stejne tak jako se vracela kazdy rok za minulych deset let, kdy to Fiat pravidelne slibuje. Sice jeste nevi co bude prodavat, kdyz nema jediny konkurenceschopny model, navic ji tam skoro nikdo nezna a pokud zna, tak jako tu italskou mrdku co odtamtud s ostudou utekla pred dvaceti lety. Alfa Romeo je pro Americany neco jako Yugo, komicka znacka z Evropy co si chtela hrat na to, ze ma sanci na US trhu.

wolff
12. ledna • 12:47

Naštěstí, všechno co si tady napsal (a nevím vůbec proč si se obtěžoval) je LEŽ

Toper
12. ledna • 13:00

Abych to tedy upřesnil, Alfa přestala vyvážet do USA v roce 1995. Tedy 15 let, ne dvacet.
Za jejím stažení prý byly kvalitativní problémy. Což asi nebude těžké odvodit proč.Návrat na americký trh se měl konat před pěti lety, kdy se měla začít prodávat společně s Maserati.
Po roce opět SM tvrdil, že prodej začne. Nestalo se.
Nyní je nový plán, v pořadí už třetí, že Alfa Romeo se začne prodávat za rok (2012), s novým modelem (nástupce 166). Existující Giulietta by měla být v USA k dostání až v roce 2014. Tedy za další tři roky.Nový model Giulia nebude asi nic jiného, než jen rebrandovaný a trochu poupravený nějaký chrysler a s italským autem bude mít společné jen jméno. Nikoli konstrukci a charakter. To je ale jen můj odhad.

wolff
12. ledna • 13:23

Tak já teď poupravím tebe.
Když sem byl v USA, tak sem shodou náhod na Passat narážel stejně často jako na AR 164. Kusy vyjádřeno 1KS. Tedy AR zapomenutá není, takže v tom problém nevidím.Za další... Pleteš si modely. Nástupce 166 se nebude jmenovat Giulia. Nástupce 159 se bude jmenovat Giulia a bude postavená na stávající platformě C-Evo (vyráběná v Itálii), kterou využívá i Giullietta, ale bude zvětšená. To bude první klasické auto, které se bude v USA pod značkou AR prodávat. Druhým autem bude Mito v provedení 5D, následovat bdue SUV na bázi Crossoveru na podvozku C-Evo z Italské produkce (společné např. s Compassem), zároveň tak přijde velké SUV, které bude vycházet ze současného JGC. osledním autem, které přijde asi nejpozději bude velký sedan, který bdue podvozkovoou platformu sdílet s Chargerem a 300C, nutně ale upravenou (pravděpodobně automobilkou Maserati). Tato paltforma bdue použita nejpravděpdoobněji i pro nové baby Maserati, které je také již v přípravě a potvrzené. No a posledním autem (úplně) v roce 2014 bude faceliftovaná Giullietta.P.S. Pokud sis nevšiml, tak některé předpisy, které sjou an auta kaldeny jsou rozdílné pro evropu a USA, proto až facelifotvaná Giullietta.P.S. AR se USA prodává už myslím skoro 2 roky. Jedná se o 8C, která má lepší než skvělou pověst. Ano nejedná se o klasické auto běžně prodávané,a el AR to je a dává své zančce skvělý zvuk.

Dusan
12. ledna • 15:07

Jasne, ze neni zapomenuta. Kazdy American si pamatuje, ze pred nejakymi dvaceti lety jedna italska znacka na americky trh v minimalnich poctech dodavala nejake auto. :-D

Toper
12. ledna • 13:33

O zapomění jsem tu nikde nepsal.Modely Alfy nemám v malíčku, tady ti nechám pole na vysvětlení. S tím souhlasím.Předpisy v EU jsou mnohem přísnější (tedy krom emisních) než v USA. Benzínové auto vyrobené v EU může prakticky kdykoli na trh USA bez nějakých větších úprav. Obráceně to už neplatí.O 8C tohle není. To je více méně Maserati a s Alfou Fiatem Romeo nemá prakticky nic společného. Udělali ho v Maserati a dali mu znáček AR. Auto je to velmi povedené o tom nepochybuji, ale stojí za ním Maserati.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
wolff
12. ledna • 13:41

No podstatné je, že podle přdpokladu budou mít pod značkou AR pouze dva modely americký původ a nebo z části budou Americké.Tedy veký sedan a velké SUV. Všechno ostatní bude italský vývoj, dnes již připravený. Ve finále může nakonec dopadnout celá věc tak, že se to bude vyrábět všechno v Americe (s výjimkou Mita a Giullietty), pokud se nedomluví s odbory. Ale domluva je na spadnutí, pak už tomuto nebude nic bránit. Tohle jsou reálné projekty, věci na kterých se dělá, tedy nic co by se slibovalo a neplnilo. Těch modelů na USA trhu bude počítám-li dobře 5 - 6 a to už není málo.Ono třeba takové BMW taky už dnes všechny Xkové modely vyrábí za mořem. Je to přirozená věc a myslím, že Fiat to má teď dobře naplánované. Lepší rok posečkat a mít to připravené než se pouštět okamžitě do sebevraždy.

Toper
12. ledna • 13:57

Wolffe, těch "reálných projektů" tu bylo od Fiatu mraky a mraky. Jak tomu je teď, ví úplně každý. Za tu dobu zde má AR nálepku notorických slibovačů. Pět let slibují nový šestiválec v naftě, nebo to už je 8 let? A nemají ho doteď.Jestli se budou AR vyrábět za mořem, to je jejich věc, sám za sebe bych řekl, že by to AR jen prospělo. Osobně se bojím (ale v podstatě mi to je jedno) je jedné věci a to, že AR si sami Italové zprzní.
Nemyslím si, že by jakákoli konstrukční podobnost s US auty byla ku prospěchu italskému charakteru, kterým je Alfa Romeo proslulá.
I přepracovaný motor od Holdenu 3.2 JTS není nijak kladně hodnocen a v každém jeho testu je zmínka o tom, že toto prostě není motor od Alfy Romeo.
Když kouknu na připravovanou Lancii na bázi 300C, tak jen nevěřícně vrtím hlavou, jak můžou takto charakterem odlišná auta spojit.
Americká a italská auta dohromady, dle mne na světě neexistuje koncepčně a charkaterem odlišnějších automobilových koncepcí.

Toper
12. ledna • 12:49

Ano, cos tu napsal je lež.

wolff
12. ledna • 12:12

Topere a ten druhej výsměch, opravdu s Váma nechci diskutovat, tedy vaše směšné reakce jsou zbytečné.Ano Passat nikdy dobře nepojede (ve srovnání se s 159 zcela jistě, nebavíme-li se pouze v jízdě - přímka).A 60 000 km na nápravu je opravdu číslo, kterým by se výrobce, který pomlouvá druhého měl chlubit (a to ještě dosažených jen náhodou, já se totiž bavím o podmínkách na našich silnicích, protože ty Alfy v Itálii s hliníkovým víceprvkem najedou bez prblémů taky 100 000 km, jenže hold skopčáci a my tak kvalitní silnice bohužel nemáme). Sama automobilka přiznala, že neumí udělat hliníkový podvozek za slušné peníze co vydrží, když sama přišla s faceliftem s kovaným. Takže ano...Topere...myslet znamená skutečně nic nevědět. Měl by sis to jen uvědomit.

Toper
12. ledna • 12:40

A tohle mi napíše zdejší několikanásobný "fanatik roku". Tys tu nenapsal byť jeden jediný příspěvěk, který by byl aspoň vzdáleně nezaujatý. "Sama automobilka přiznala, že neumí udělat hliníkový podvozek za slušné peníze co vydrží, když sama přišla s faceliftem s kovaným." - Kde to přiznala? To by mne zajímalo, nikde sem to nikdy nečetl.Němci kvalitní silnice mají, podstatně lepší než u nás, to snad každý ví, tedy ti, co do toho německa aspoň jednou jeli...

wolff
12. ledna • 12:51

Malá snaha z mé strany.
Ano kvlaitnější silnice mají, ale proti těm italským to ještě je v moha částech země (nejen východních) roleta a tankodrom. Ale proti našim je to skvost, to je fakt. A nebavím se jen o dálnicích.A to, že si o tom neslyšel... Tak čti a studuj.. a podívej se na čem Passat vyjel a co dostal pak. Původně tam byla ramena hliníková (původem z Audi)... ještě je taky rozdíl v tom jestli to bylo repasovatelné a nebo ne (platí o VW i AR). Si to zjisti, když chceš psát. Ty problémy VW u Passatu mělo, to je prostě fakt. je jasné, že pokud chceš mít dokonalé jídzní vlastnosti, tak odolnost jde do kopru.

Toper
12. ledna • 13:11

Asi o tom vím násobně více než ty. Tedy přiuč se.Ramena na VW NEJSOU repasovatelná, čepy jsou napevno zalisované.Passat B6 dostal jednodušší podvozek z Golfu. Kvůli nové platformě. Hliníkové ramena a platforma MBL zůstaly pro Audi.
Passat měl problémy s trvanlivostí ramen hlavně u těžkých motorů TDI příp. V6. Klasické benzínové motory tyto vady nevykazovaly. Tedy ne v nájezdech TDI.PS: Kde to ta automobilka tvrdila? Rád bych viděl link. O autech čtu dost, ale nikdy sem to nikde neviděl. Ani sem to nikde teď nenašel. Tvůj výmysl?

wolff
12. ledna • 13:28

Zbytečné slovíčkařit, tole o té automobilce a její kvalitě vypovídá dost:"Passat B6 dostal jednodušší podvozek z Golfu. Kvůli nové platformě. Hliníkové ramena a platforma MBL zůstaly pro Audi.
Passat MĚL PROBLÉMY s TRVANLIVOSTÍ ramen hlavně u těžkých motorů TDI příp. V6. Klasické benzínové motory tyto vady nevykazovaly. Tedy ne v nájezdech TDI."Tedy problémy připouštíš i ty (je fuk u čeho a je fuk hledat důkazy a linky).Mě to takhle stačí, tedy potvrdil si to co sem psal já. Hádat se o detailech na to nemám náladu. Tečka.P.S. hliniková naprava u AR je repasovatelná, tím bych tuhle diskuzi ukončil. Každý si udělá obrázek sám o vyjádření podvodníka zastupujícího koncern VW a jeho nejapné vyjádření na téma... Alfa měla problémy se závěsama (či co to mlel).

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Toper
12. ledna • 13:38

Jsem uživatel, proč bych nepřipustil problémy? Vidím, co se kde na čem mění a nemám problém to přiznat. Ale taky nejsem mluvčí automobilky, takže co tady napíšu, píšu za sebe. Ty se tu snažíš protlačit něco o tom, že to přiznala sama automobilka, a já se ptám, kde???A je velký rozdíl prohlásit, že to řekla sama automobilka, nebo to vyštěkl nějaký wolff někde v diskuzi. A tohle opravdu detail není.Poslední věc, cokoli repasovatelného je k ničemu. Nikdy sem nic nerepasoval a moc dobře vím proč.

wolff
12. ledna • 13:46

Repas je možnost. Máš možnost udělat repas z originálních dílů. tedy levněji s max. podobnou kvalitou. Je to možnost ne nutnost.P.S. Asi těžko někde najdu prohlášení ve stylu VW:" Udělali sme podvozek na ho"Jako přiznání někdy stačí, když změní používaný výrobek. Takže AR přiznala, že je 159 těžká, proto ji odlehčili, tak VW přestal dělat na Passatu hlinikovou nápravu, protože přiznal a pochopil, že s těžkým TDi motorem nevydrží. Kdyby ano, pak by tuto věc v době faceliftu nemusel měnit a nebo při opravě doporučovat použít místo hliníkových dílů kované. A oba víme, že to tak bylo. To je celé. Nedělej, že tohle ti není jasné.

Toper
12. ledna • 14:01

No já právě nevím, tys psal o tom, že to přiznala automobilka. Já ne. ;-)Passat B6 nemá kovanou nápravu ani po FL. Pořád tam je hliník. Novější B7 má nápravy z Golfu - jiné konstrukčně i materiálově. Má taky již příčný motor. Proto.
Audi má hliník pořád a taky pořád motor podél.BMW 7 má zase nápravu z větší části kovanou. Něco o tom fakt vím. Tady mne težko nachytáš. ;-)

wolff
12. ledna • 14:32

Nepotřebuju tě chytat. Passat po faceliftu má nápravu železo jak vyšitý. Leda by tady všude psali nesmysly. Audi hliník má, nikdy a nikde sem ntvrdil opak.A Alfice? ta jede taky na hliníku... :-). tedy na prémiové koncepci (dle koncernu)
P.S. Motor od holdenu byla znouzectnost. Teď jaksi sám uznáš, že na vývoj Pentastaru a dalšího bude mít Fiat nepatrně větší vliv než na motor od Holdenu. Nesmíš furt míchat jabka a hrušky. A s Lancií na bází 300 fakt problém nemám. Budem o tom debatit až to auto vyjede. Ale horší než Passat to asi fakt nebude. :-))

Toper
12. ledna • 14:48

O kterém passatu mluvíš?
B5, B6, B7, B8?Aby nedošlo opět k nějakému "informačnímu šumu".
Passat nekonkuruje ničemu na bázi C300, minimálně ne ten evropský.

Mira
12. ledna • 22:33

Passat hlinikove ramena ala Audi rozhodne nema. Pracoval jsem ve firme, ktera delala hlinikova ramena pro audi a VW melo enormni zajem o tuto technologii a jeji prizpusobeni pro VW vozy. Z duvodu rentability ji nebyli schopni v podobe audi predlohy nasadit. Btw. posledni passat je B7. B8 je pouze soucasna Audi A4. Golf je na A platforme. Podvozek B-platformy je rozhodne rozdilny od A-platformy. Tedy podvozek passatu neni odvozen od podvozku Golfu, pouze sdileji koncernove reseni.

wolff
12. ledna • 14:58

Cenově ano.
Mluvím o dosluhující generaci.

Toper
12. ledna • 15:53

Ta stojí na podvozku Golfa, a vlastně na nové platformě. S hliníkovými rameny a platformou pro podélnou zástavbu motoru nemá a nikdy neměla absolutně nic společného. Cenově by snad měla konkurovat Passatu NMS nebo jak se jmenuje. A ten je opět jiný od evropské verze. Obdobně jako je něco jiného Ford Fusin v USA a u nás.

Toper
12. ledna • 10:09

Italové toho už naslibovali, že se jim nedá věřit ani nos mezi očima.
Pokud se o něčem pořád dokola mluví, tak na tom asi něco bude. Nemyslím si, že by VW nutně potřeboval někoho kupovat, jeho pordeje lezou nahoru i bez Alfy, která by stejně potřebovala notnou dávku financí na rozjetí.
Někdu se tady zaklíná, že do Alfy nesmí přijít motory od VW, ale když se podívám na to, co do Alfy již montoval Fiat (tedy své motory, které nejsou nijak excelentní), nebo upravené motory od podprůměrného australského Holdenu, tak se tomu musím zasmát.
Alfa měla mít už před pěti (!) lety šestiválcovou naftu, jak zde o tom byly články. Nemá nic.
Teď je vyhlídka na to, že Italové Alfu zprasí křížením s americkými vozy, a nezlobte se na mě, ale tohle je horší cesta, než kdyby ji koupil VW. A nemusím mluvit jen o Alfě.
Chudák elegantní Lancia, která byla prakticky výkladní skříní italského designu, tak má našlápnuto k rebrandu amarických "muscle cars", což mi nepřijde ani trošku v pohodě.

armanyk
12. ledna • 9:28

Já si myslím, že Alfa je pořád krásná značka a to, že má problémy je fakt. Nicméně za snahou VW koupit Alfu vidím především snahu dostat se k novým technologiím a především motorům. Alfa má velmi dobré a výkonné JTD a dnes už i malé přeplňované benzíny.Závady, které se v Alfách objevují jsou většinou způsobeny méně kvalitním materiálem a odbytou montáží, konstrukčních vad není moc, kromě starší motorů TS, které se chtě nechtě po určitém nájezdu km přidíraly.
V našich podmínkách jsou pro podvozky AR likvidační ty rozmlácené cesty s nespočtem děr a výtluků, ale také šlendriánskými opravami, kdy záplata vystupuje několik cm nad původní asfalt.
To je ale jiné téma.

Toper
12. ledna • 10:14

Nevím proč, by se potřeboval VW dostat k technologiím Alfy?
JTD? Vždyď má jeden použitelný motor, který ještě navíc ani není nijak oslňující. Za zmínku stojí možná tak 1.8 TBi 200k, ale proti tomu má VW 2.0 TFSI se stejným, ne li vyšším výkonem. Malé přeplňované benzíny má VW také velmi dobré a řeknu že i lepší než Fiat. Já tam nějaké drastické výhody nevidím.
A jak si alfa stojí se svým opotřebením? No, dle tabulek různých institucí to není lepší ani teď.

wolff
12. ledna • 12:16

Topere, ty kluku ušatá, ty zábavný komiku, klaune světového jeviště, miláčku běsnícího davu...Já bych se ohledně toho opotřebení zaměřil na výsledky dlouhodobého testu na 100 000 km autobildu, kde krásná poslední místa svorně okupujů bratříčci Touran, Passat a Fox. Možná tady je potřeba pod těmito fakty zavést diskuzi na téma spolehlivost a opotřebení. Na frašku typu stanice techické kontroly...

Toper
12. ledna • 12:42

Zkus to spíš na téma Alfa Romeo. Jak je tomu v článku.
Ano, v dlouhodobném testu museli měnit na 159 celý motor. Hm, dobré no...

wolff
12. ledna • 12:55

Ano protože díky skvělé naftě odvařili vstřik. A na záruku jim to bezproblému vyměnili. Kdyby u VW se zachovali stejně a měli řešit jen jednu věc výměnou dílu. Ale u Passatu by museli za ten test celé auto minimálně jednou vyměnit a u některých agregátů i opakovaně, že? Podobně Fox (tedy auto, na kterém se nemá co polámat, tak se tam vše aspoň totálně opotřebovalo...). A Touran? No o tom se raději nebu¨deme bavit. Tak osobně i za VW doufám, že to byl prostě typicky německý "páteční" kus.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Toper
12. ledna • 13:04

Kvůli jednomu vstřiku vyměnili celý motor. Tohle by se normálnímu smrtelníkovi nikdy nestalo.
Jak ukazují zkušenosti majitelů, kteří o ty vstřiky na 159 přišli. Vyměnili jim pouze ty. A i tak to byla oprava za 70 tisíc. Žádný nový motor nedostali. Tohle udělala Alfa jen proto, že zjistila, že je to auto podrobováno dlouhodobému testu.Alfa neměla problém jen se vstřikem, přečti si ten test znovu.

kamil
12. ledna • 18:16

Passatu (2.0 TDI PD - ročník 2006) u dieselového motoru 2x měnili komponenty PD, palivové čerpadlo, čidlo turba a několikrát byli v servisu kvůli nahrání nového SW do DSG převodoky:"Ein weiterer VW auf den hintersten Plätzen. Auszug aus der Mängelliste des Passat TDI: zweimaliger Austausch aller Pumpe-Düse-Elemente, Austausch der Kraftstoffpumpe, wegen eines defekten Temperatursensors am Turbolader bleibt der Passat liegen, mehrmaliges Sofware-Update für das verzögert ansprechende DSG-Getriebe."

jirin
13. ledna • 7:34

Prispevek vyse: stalo se mi to stejny, teda zatim bez turba, ale dalsich x-oprav uz probhlo. Mam RS.

Toper
12. ledna • 18:50

Zkus tu napsat něco o Alfě. Tento článek by se jí měl věnovat. Zatahovat do každé diskuze VW je záležitost zdejšího klubu anti VW fans. ;-)

kamil
14. ledna • 17:28

Proč ne ? O Alfě se toho už napsalo dost a srovnání s VW jsem nezačal já :-D

Mira
12. ledna • 22:24

Clovece ty jsi opravdu srandista. Sam sem tahas porovnani s VW a kdyz nekdo napise neco negativniho o passatu, tak ho hned poucujes. 159 a Passat jsou naprosto rozdilna auta, cilena na rozdilne zakazniky. 3er s Passatem taky nikdo neporovnava, ale k nemu ma 159 rozhodne daleko bliz nez k Passatu. Passat, ani VW neni zrovna etalon kvality, 159, ani Alfa rovnez ne. Co vic na tom chces resit?

wolff
12. ledna • 13:16

Aha, takže spekulace. Alfa věděla, VW nevěděl. Myslím, že to stačí.P.S. Já těch Fiatů měl myslím že mnohem víc než ty na to, abych věděl jakým způsobem se řeší reklamace. A mohu ti říct, že v mnoha případech přeci jen o chlup líp než u někoho (ony ty Fiaty nemají tolik konstrukčních nedostatků jako někdo). Co se u Fiatu asi řeší hůř a na co jsou a bývají někdy hákliví jsou banality. Ale aby se tam stalo to, že ti u vydrbané převodovky vymění jen jedno kolečko a nedají celou převodovou skřín, to fakt ne. Ono taky záleží na přístupu zákazníka. Na Alfě vyměnili motor, který pak dokonce testu byl naprosto skvělý a spolehlivý (a bez známek opotřebení!) a tím to hasne. Všechno ostatní jsou jen tvoje dementní spekulace. Za výměnu motoru s oheldem na výše uvedené šktrli body a ani to nestačilo an horší výsledek než yb měl Passat... :-))P.S. Nikdy sem netvrdil, že je 159 dokonalé auto. O dokonalých se tady mluví na netu většinou v souvislosti s jinýma, těma co okupují ty poslední fleky testu spolehlivosti na autobildu. Alfa 159 je prostě hezčí než konkurence a i líp jede. V mnoha ohledech je lešpí než konkurence,a el přirozeně v něčembyla horší. Bavím se o fakticitě auta, ne o tom, proč se neprodávala líp. To enní můj problém,a el něčího managamentu a řekněme ještě zákazníků. kdybych 159 chtěl, tak si ji klidně koupím. To je celé Topere (kluku ušatá).

Toper
12. ledna • 13:27

Podívej se, na netu je dost zkušeností majitelů, kteří přišli o vstřiky na AR 159. Nikomu z nich nevyměnili celý motor. Orpavdu ne.
Tuším žes to byl ty sám, který si zde psal něco o tom, že motor pro tu AutoBildovou 159 se speciálně skládal v Itálii, když zjistili o co jde. Taková škoda Octavia 2.0 TDI PD prodělal test na 100 tis i bez výměny čehokoli. Výborný výsledek, který ty osobně nechceš slyšet.
Zkus být objektivní.

Jirin
13. ledna • 7:32

Ten test TDI PD byl asi nejakej omyl. Ja osobne tenhle motor mam a 3X!!!! Opakuji 3X me museli odtahovat do servisu behem 2 mesicu. Postupne odesly vsechny vstriky. Kupuju jen Vervu diesel... Mel jsem predtim Bravo JTD a motor byl mnohem tissi a bez kopancu...

Radek
13. ledna • 11:49

Nechte už toho hádání, u ropy ty vstřiky budou vždy odcházet, stejně jako váha vzduchu a spol. Nafťáky jsou prostě poruchový z principu a je to u všech značek. Pravda je, že PD na tom bylo vždy nejhůř, ale dnes u CR jsou ty motory stejně všechny skoro stejný, vždyť tam stejně používají podobný díly - Bosch atd. ať je to Ital nebo Němec. Kolem sebe máme aut různých značek a odchází všechny podobně. Ať si každý koupí, co se mu líbí, ale kritizovat nějakou značku jen od boku je nehorázná pomluva.Chtěl bych třeba vidět dlouhodobý test, kde měří třeba zplodiny, to by mne zajímalo (ne CO2, ale saze, NOx) a to při zátěži, ne na volnoběh. To ale nikdo neudělá, protože by se ukázalo, že po 3 letech ty nafťáky tak čaděj, že nesplňujou ani Euro 1.Takže buďte rádi, že Vám to jezdí a chovejte se ohleduplně k ostatním, ať jezdí v čemkoliv. Věřte, že Vám to časem někdo vrátí.

wolff
12. ledna • 13:34

Takovou hovadinu sem nikdy nepsal. To, že si automobilka vyjedná vrácení reklamovaného dílu aby zjistila co se stalo je běžná praxe.Výborný výsledek Octavie nezpochybňuji, byť ho dosáhla zrovna s motorem, který i sama automobilka i uživatelé nepovažují za nejlepší a nejpovedenější tedy 1,6 FSI). Octavie neměla nic zásadního co by se tam mohlo podělat a Octavie jako taková je jednoduché a bytelné auto, tedy opak AR a nebo nějakého složitejšího Passatu. Výborný výsledek třeba dosáhla i Panda a nedělám z toho vědu. Žádný Fiat vysloveně nepropadl, i když problémy byly. Z těch problémů radost nemám, já osobně sem se s něma nesetkal a všechny se řešily i v autobildu bez problému v rámci záruky. U VW byl průser ten, že jak u Touranu, tak Passatu i když došlo k výměně dílu, závada se po určitém čase opakovala. To vidím jako nepříjemnou věc (tedy už v době, kdy by bylo auto mimo záruku a měněný díl také). Bohužel Fiat tady nikdo za etalon nepovažuje, ale VW ano. To je celé.

Toper
12. ledna • 13:43

Psal jsem o Octavii 2 2.0 TDI PD. Nikoli FSI. Tu ale netestoval AutoBild, ale konkurence. Někde na netu ten článek je k dohledání.Tys napsal dost hovadin, ke kterým se již nemáš chuť vyjadřovat. Odtoho si přeci zdejší několikanásobný fanatik. ;-)

wolff
12. ledna • 13:47

No dobrá. Pro někodho hovadiny. Kdo ví a zná pravdy. Autobild testoval také 1,6 FSI. A dopadla dobře. Kupodivu.

kamil
12. ledna • 18:10

V Auto Bildu dopadla špatně první generace Octávky s motorem 1.9 TDI.

Toper
12. ledna • 18:48

Ano, proto jsem zmiňoval nové modely škodovky. Tam nedopadla dobře ani první Fabia.

Jirka
12. ledna • 11:42

Je otázka, jestli jsi s JTD vůbec někdy jel. TDI je prostě sra.ka i proti JTD, CDI i francouzským dieselům TSI je zbytečně složitý a poruchový, přitom T-JET má parametry stejné, možná i lepší. Co se motorů týče není VW zrovna nějak na výši.

Toper
12. ledna • 11:48

"Co se motorů týče není VW zrovna nějak na výši. "
To je pouze tvůj dojem, že? Tohle bych rozhodně nikde nikdy nenapsal. Stejně jako o poruchovosti TSI - kdes na tom byl?JTD je obyčejný diesel s CR. Má své klady i zápory. Rozdíly mezi TDI CR, HDI CR, JTD CR jsou podstatně menší než u benzínů. ;-)

Skyline
12. ledna • 12:12

Ze bys ty neco takoveho nikdy nenapsal tady pochopitelne vsichni vi ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Toper
12. ledna • 12:14

Mirečku, včera tady byl článek o Hondě, tam ses mohl realizovat. Nestalo se tak.
Nuda se pořád bavit sám se sebou i na internetu, co? ;-)

Skyline
12. ledna • 14:20

Tvoje omezenost je zabavna;-)

Toper
12. ledna • 14:25

Vím, přizpůsobuji se ti, jinak by ses tu nemohl s nikým bavit. ;-)

kiki
12. ledna • 7:57

To som si vydychol. VW motori v Alfe? Nie dakujem....
To by uz potom Alfy naozaj nikto nekupoval. Dopadla by ako Seat...

Toper
12. ledna • 10:15

Myslíš ten Seat, který pořád prodává 3x tolik co Alfa? Nepochybuj o tom, že by se AR líbilo, zvýšit prodeje na úroveň Seatu.

ffff
12. ledna • 8:15

to by me zajimalo jaky motory mysli

wolff
12. ledna • 8:40

No mylsí twin sparky, které prostě ty problémy měly. Buďme objektivní. ne že by motory VW byly bez problémů..., že.Spíš mě překvapuje ta hláška s těmi závěsy kol. Svého času, když se VW pokusil udělat hliníkový ramena na passatu, tak výsledek byl, že to vydrželo 30 000 km a šlo to do kopru. Pak se potupně vrátili ke kovaným s tím, že rezignovali na jízdní vlastnosti (passat prostě nikdy dobře nepojede). Hliníkový podvozek na AR vydržel (ží) myslím, že celkem v pohodě dýl..., takže je hezké, že se soudruh stará o druhé, ale sám má v botách slámu.

marian (slovensko)
16. ledna • 13:12

suhlasim sam mam alfu 156 2.4 jtd sw. kazdy na talianou somre,ale dizajn aj motory su fantasticke. mal som aj predtym talianov v podobe fiat tempra,a bol som spokojny, nekazili sa,je to predsudok zaujatosti debilkou,co si kupili pasaty,audiny,ale alfu,fiat nikdy nemali. je to aj vec nazoru,a moj je ,klobuk dole pred talianmi,dizajn,aj celkovo. zdravym a vela stastnych kilometrov na cestach

LOL2000
12. ledna • 10:45

"Passat prostě nikdy dobře nepojede"...Wolffe ty perlíš jak dobrá voda.:-D Jinak neřeší se zde jen technika, ale umění prodat zaujmout, mít směr koncepci....a to Alafa prostě nemá takovou, jako by si zasloužila.Otázkou zda je vůbec možné to vrátit.S Fiatem to nepůjde(opět nebavím se o technice) a s VW by to zas bylo jinak.Jiná Alfa...imho se to nikdy nevratí, svět se změnil.

Toper
12. ledna • 10:19

O hlíníkové nápravě na passatu moc nemluv, originál vydržel u nás s přehledem 60 tis. To co tady popisuješ je možná nějaké polsko.
Problém té napravy byly především naše cesty, z Německa se Passatů sem natahalo neskutečné množství s nájezdem hrubo přes 100 tis a originální (!) nápravou bez vad.PS: Myslet znamená, hovno vědět.

Palo
12. ledna • 9:22

Presne souhlas s Wolffem... kolega v praci ma 159 je to neobycejne krasny kus auta, je uz po fl, takze ta hmostnost, sla o neco dolu. Koupil ji jako zanovni s 35.000 km a do tedka ma najeto 168.000 a vse puvodni, nic neklepe nedrnci, proste bytelny auto, at si rika, kdo chce, co chce. Moc se tesim na 169, jestli teda bude:-D...Pokud bude mit pohon zadni napravy a desing bude jako doposud, tak se mame na co tesit.

Doporučujeme

Články odjinud