Alfa Romeo MiTo vyladěná v Bulharsku u Vilnera

Ladičská společnost Vilner si pohrála s nejmenší Alfou Romeo. A dostála své pověsti…
Seznam kapitol
  1. Alfa Romeo MiTo Vilner
  2. Fotogalerie

Firma Vilner je známa především svými opulentními přestavbami luxusních automobilů, vzpomeňme nedávné stavby Jeep Wrangler Vilner nebo BMW 6 Bullshark. Nyní se pustili do kompaktní Alfy Romeo MiTo. Zvenčí se jejich novinka vyznačuje především rudým lakováním s perleťovým efektem a leskle černým zbarvením masky chladiče, dveřních klik, krytů zrcátek a rámečků zadních svítilen. A připomeňme ještě matově šedou koncovku výfuku a sedmnáctipalcové lité ráfky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Alfa Romeo MiTo v ladění Vilner

Nejvíce se toho ale v duchu tradice Vilneru událo v interiéru, jehož převážná část je čalouněna různými druhy kůže. Plastové doplňky se dočkaly platinového zbarvení, těšit se můžete také na nové podlahové koberečky či speciální sadu zavazadel. Zážehový přeplňovaný čtyřválec 1,4 dosahuje nyní výkonu 200 koní (147 kW) a točivého momentu 279 Nm.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Alfa Romeo MiTo Vilner
  2. Fotogalerie
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků