Alfa Romeo MiTo pro rok 2011 do prodeje

Modernizované provedení základního modelu stávající palety typů Alfa Romeo vstupuje na evropské trhy.

Během tohoto týdne lze již v Itálii a většině dalších zemí Evropy objednávat vylepšenou verzi modelu Alfa Romeo MiTo, který se veřejnosti prvně představil na letošním autosalonu v Ženevě. Přichází s několika technickými zlepšeními, svěžími barvami karoserie, novými materiály čalounění a motory upravenými pro plnění emisní normy Euro V a standardně doplněnými soustavou řízeného zhášení Start/Stop. Oproti předchozím spekulacím si ale na instalaci dvouválce TwinAir od Fiatu ještě počkáme. Chtělo by se říci naštěstí…

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

V Itálii byla základní cena modelu Alfa Romeo MiTo pro rok 2011 stanovena v přepočtu na 380 000 Kč, za něž dostanete výbavový stupeň Progression a zážehovou, atmosféricky plněnou „čtrnáctistovku“ s výkonem 78 koní (57 kW). Výbava Distinctive je k mání v přepočtu za 554 000 Kč s vznětovým motorem 1,6 JTDm2 s výkonem 120 koní (88 kW). K mání je také menší verze 1,3 JTDm2 s 95 koňmi (70 kW), ale především trojice verzí zážehového čtyřválce 1,4 MultiAir. Provedení s atmosférickým plněním dává 105 koní (77 kW) a s přeplňováním pak 135 a 170 koní (99, resp. 124 kW).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

V modelovém roce 2011 je MiTo dostupné ve výbavových stupních Progression, Distinctive, Super a Quadrofolio Verde. Na výběr je ze sedmi typů litých kol a jedenácti barevných odstínů. Ve výbavě najdeme také multimediální soustavu Blue&Me-TomTom, integrovaný dotykový displej s úhlopříčkou 4,3 palce nebo vylepšený palubní počítač. Díky standardní instalaci systému Start/Stop vykazuje základní čtrnáctistovka průměrnou spotřebu 5,6 l/100 km, což je o 0,3 l/100 km méně než dosud. Slabší z přeplňovaných MultiAirů je kombinován s novou dvouspojkovou převodovkou TCT, s níž zrychlí z klidu na 100 km/h za 8,2 s (zlepšení o 0,2 s). Všechny vznětové verze pak mají servisní interval prodloužen na 35 000 km.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
 


 

Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

včera | Milan Lažanský | 1 příspěvek
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
TEST Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD: Díky, Alberte!

Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD

Trvalo více než pět let, než Kia přetavila fantastický koncept GT v produkční auto. Najala na to ty správné lidi a výsledkem je gran turismo, který nemá v historii značky obdoby.

11.  1.  2018 | Jan Mička | 114 příspěvků