Alfa Romeo MiTo pro rok 2011 do prodeje

Modernizované provedení základního modelu stávající palety typů Alfa Romeo vstupuje na evropské trhy.

Během tohoto týdne lze již v Itálii a většině dalších zemí Evropy objednávat vylepšenou verzi modelu Alfa Romeo MiTo, který se veřejnosti prvně představil na letošním autosalonu v Ženevě. Přichází s několika technickými zlepšeními, svěžími barvami karoserie, novými materiály čalounění a motory upravenými pro plnění emisní normy Euro V a standardně doplněnými soustavou řízeného zhášení Start/Stop. Oproti předchozím spekulacím si ale na instalaci dvouválce TwinAir od Fiatu ještě počkáme. Chtělo by se říci naštěstí…

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

V Itálii byla základní cena modelu Alfa Romeo MiTo pro rok 2011 stanovena v přepočtu na 380 000 Kč, za něž dostanete výbavový stupeň Progression a zážehovou, atmosféricky plněnou „čtrnáctistovku“ s výkonem 78 koní (57 kW). Výbava Distinctive je k mání v přepočtu za 554 000 Kč s vznětovým motorem 1,6 JTDm2 s výkonem 120 koní (88 kW). K mání je také menší verze 1,3 JTDm2 s 95 koňmi (70 kW), ale především trojice verzí zážehového čtyřválce 1,4 MultiAir. Provedení s atmosférickým plněním dává 105 koní (77 kW) a s přeplňováním pak 135 a 170 koní (99, resp. 124 kW).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

V modelovém roce 2011 je MiTo dostupné ve výbavových stupních Progression, Distinctive, Super a Quadrofolio Verde. Na výběr je ze sedmi typů litých kol a jedenácti barevných odstínů. Ve výbavě najdeme také multimediální soustavu Blue&Me-TomTom, integrovaný dotykový displej s úhlopříčkou 4,3 palce nebo vylepšený palubní počítač. Díky standardní instalaci systému Start/Stop vykazuje základní čtrnáctistovka průměrnou spotřebu 5,6 l/100 km, což je o 0,3 l/100 km méně než dosud. Slabší z přeplňovaných MultiAirů je kombinován s novou dvouspojkovou převodovkou TCT, s níž zrychlí z klidu na 100 km/h za 8,2 s (zlepšení o 0,2 s). Všechny vznětové verze pak mají servisní interval prodloužen na 35 000 km.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
 


 

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků