Alfa Romeo MiTo pro rok 2011 do prodeje

Modernizované provedení základního modelu stávající palety typů Alfa Romeo vstupuje na evropské trhy.

Během tohoto týdne lze již v Itálii a většině dalších zemí Evropy objednávat vylepšenou verzi modelu Alfa Romeo MiTo, který se veřejnosti prvně představil na letošním autosalonu v Ženevě. Přichází s několika technickými zlepšeními, svěžími barvami karoserie, novými materiály čalounění a motory upravenými pro plnění emisní normy Euro V a standardně doplněnými soustavou řízeného zhášení Start/Stop. Oproti předchozím spekulacím si ale na instalaci dvouválce TwinAir od Fiatu ještě počkáme. Chtělo by se říci naštěstí…

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

V Itálii byla základní cena modelu Alfa Romeo MiTo pro rok 2011 stanovena v přepočtu na 380 000 Kč, za něž dostanete výbavový stupeň Progression a zážehovou, atmosféricky plněnou „čtrnáctistovku“ s výkonem 78 koní (57 kW). Výbava Distinctive je k mání v přepočtu za 554 000 Kč s vznětovým motorem 1,6 JTDm2 s výkonem 120 koní (88 kW). K mání je také menší verze 1,3 JTDm2 s 95 koňmi (70 kW), ale především trojice verzí zážehového čtyřválce 1,4 MultiAir. Provedení s atmosférickým plněním dává 105 koní (77 kW) a s přeplňováním pak 135 a 170 koní (99, resp. 124 kW).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

V modelovém roce 2011 je MiTo dostupné ve výbavových stupních Progression, Distinctive, Super a Quadrofolio Verde. Na výběr je ze sedmi typů litých kol a jedenácti barevných odstínů. Ve výbavě najdeme také multimediální soustavu Blue&Me-TomTom, integrovaný dotykový displej s úhlopříčkou 4,3 palce nebo vylepšený palubní počítač. Díky standardní instalaci systému Start/Stop vykazuje základní čtrnáctistovka průměrnou spotřebu 5,6 l/100 km, což je o 0,3 l/100 km méně než dosud. Slabší z přeplňovaných MultiAirů je kombinován s novou dvouspojkovou převodovkou TCT, s níž zrychlí z klidu na 100 km/h za 8,2 s (zlepšení o 0,2 s). Všechny vznětové verze pak mají servisní interval prodloužen na 35 000 km.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
 


 

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků