Alfa Romeo MiTo nyní s dvěma novými motory

Malý třídveřový prcek se sportovními sklony se dočkal dvou nových přírůstků do nabídky motorů. Konkrétně se jedná o slabší verzi přeplňovaného benzínového čtyřválce 1,4 T a úsporné dieselové 1,3 JTD. Důvod pro rozšíření nabídky je prostý, automobilka chce oslovit více zákazníků a nabídnout více alternativ k tomu jistě atraktivnímu modelu.

Benzínová novinka má být jakousi zlatou střední cestou mezi základní 1,4 MPI nabízející výkon 58 kW a silnější přeplňovanou 1,4 T-Jet s výkonem 114 kW, která je zároveň i vrcholem nabídky. Slabší 1,4 T se však taky za nic nemusí stydět, se svými 88 kW bohatě postačuje, aby tento prcek z nuly na stovku zrychlil za 8,8 vteřiny.
Další novinka má pak uspokojit vyznavače dieselových agregátů, kteří od svého vozu očekávají především co nejnižší spotřebu. I přesto ale nabízí 1,3 JTD vcelku slušný výkon 66 kW. Motor se může pochlubit i standardně montovaným filtrem pěvných částic a splňováním norem Euro 5.
Klepněte pro větší obrázek 
Alfa Romeo MiTo
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
Minitest VW T-Roc 1.5 TSI a 2.0 TSI: Dvakrát podstatně jinak

VW T-Roc 1.5 TSI vs 2.0 TSI (minitest)

Vyzkoušeli jsme dvě zážehové zážehové verze Volkswagenu T-Roc. Významně se liší i výbavou.

7.  6.  2018 | Milan Lažanský | 36 příspěvků