Alfa Romeo MiTo nyní s dvěma novými motory

Malý třídveřový prcek se sportovními sklony se dočkal dvou nových přírůstků do nabídky motorů. Konkrétně se jedná o slabší verzi přeplňovaného benzínového čtyřválce 1,4 T a úsporné dieselové 1,3 JTD. Důvod pro rozšíření nabídky je prostý, automobilka chce oslovit více zákazníků a nabídnout více alternativ k tomu jistě atraktivnímu modelu.

Benzínová novinka má být jakousi zlatou střední cestou mezi základní 1,4 MPI nabízející výkon 58 kW a silnější přeplňovanou 1,4 T-Jet s výkonem 114 kW, která je zároveň i vrcholem nabídky. Slabší 1,4 T se však taky za nic nemusí stydět, se svými 88 kW bohatě postačuje, aby tento prcek z nuly na stovku zrychlil za 8,8 vteřiny.
Další novinka má pak uspokojit vyznavače dieselových agregátů, kteří od svého vozu očekávají především co nejnižší spotřebu. I přesto ale nabízí 1,3 JTD vcelku slušný výkon 66 kW. Motor se může pochlubit i standardně montovaným filtrem pěvných částic a splňováním norem Euro 5.
Klepněte pro větší obrázek 
Alfa Romeo MiTo
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

včera | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků