Alfa Romeo MiTo má své definitivní logo

Italská automobilka Alfa Romeo chtěla více zapojit své fanoušky a také příznivce motorismu při vzniku svého nejnovějšího modelu, který nese název MiTo. Bohužel se to nepovedlo zrovna nejlépe.

Tip: Představení Alfy MiTo naleznete zde.

Fanoušci totiž měli hlasovat o to, jak se bude vůz jmenovat. Přestože vyhrál název „Furiosa“, automobilka nakonec nazvala svůj model Mi.To. Název vznikl z prvních dvou písmen měs Milano a Torino.

Po zvolení jména přišla na řadu druhá soutěž a to o grafické znázornění jména. V internetovém hlasování bylo nakonec vybráno logo, které si tento italský prcek ponese. Z názvu vozu nakonec vypadla i tečka.

Věřme tedy, že Italové se poučili a pokud nechají příště z předem vybraných možností zvolit fanoušky jednu variantu, nezruší celou soutež proto, že se ijm vybrané jméno nakonec nehodí...

Klepněte pro větší obrázek 
Takto se bude psát MiTo

 

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

16.  12.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků