Alfa Romeo MiTo Kit-One od Magneti Marelli: MiTo GTA pro nedočkavé

Alfa MiTo se sice již prodává v přiostřené verzi Quadrofoglio Verde, mnohokrát avizované GTA se ale ne a ne dostavit. Vyklizený prostor se tak rozhodla obsadit slavná italská firma Magneti Marelli, přesněji její divize Elaborazioni 1919, a nabídla sadu vzhledových i technických úprav pro MiTo, které mají vůz vysněnému GTA alespoň přiblížit.

Sada úprav má velmi prostý název Kit-One a dotýká se celkem výrazně zevnějšku i útrob vozu. Na karoserii nelze přehlédnout výrazné rozšíření blatníků, dovolující dosažení většího rozchodu kol, úpravených nárazníků vpředu i vzadu - toho vzadu i s integrovaným difuzorem - a zvláštních, černě lakovaných kol. Další venkovní změny jsou již méně významné i výrazné, jde o světla pro denní svícení a černé lemování předních světlometů.

Z technických vylepšení je nezjajímavější osazení tužších pružin MME, které vůz též o 3 cm přiblíží zemi, výfukového systému Parco Chiuso, brzd Brembo a očekávatelných softwarových úprav motoru, které dodají jednotce 1,4 turbo o 23 kW/31 koní více síly.

Cena úpravy je zatím neznámou, dostupná by ale měla být prakticky okamžitě. Magneti Marelli přitom prodá nejvýše 200 takových kitů, jde tedy svým způsbem o jakousi limitovanou edici. Více o ní napoví přiložené snímky.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Alfa Romeo MiTo Kit-One od Magneti Marelli Elaborazioni 1919
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků