Alfa Romeo MiTo Kit-One od Magneti Marelli: MiTo GTA pro nedočkavé

Alfa MiTo se sice již prodává v přiostřené verzi Quadrofoglio Verde, mnohokrát avizované GTA se ale ne a ne dostavit. Vyklizený prostor se tak rozhodla obsadit slavná italská firma Magneti Marelli, přesněji její divize Elaborazioni 1919, a nabídla sadu vzhledových i technických úprav pro MiTo, které mají vůz vysněnému GTA alespoň přiblížit.

Sada úprav má velmi prostý název Kit-One a dotýká se celkem výrazně zevnějšku i útrob vozu. Na karoserii nelze přehlédnout výrazné rozšíření blatníků, dovolující dosažení většího rozchodu kol, úpravených nárazníků vpředu i vzadu - toho vzadu i s integrovaným difuzorem - a zvláštních, černě lakovaných kol. Další venkovní změny jsou již méně významné i výrazné, jde o světla pro denní svícení a černé lemování předních světlometů.

Z technických vylepšení je nezjajímavější osazení tužších pružin MME, které vůz též o 3 cm přiblíží zemi, výfukového systému Parco Chiuso, brzd Brembo a očekávatelných softwarových úprav motoru, které dodají jednotce 1,4 turbo o 23 kW/31 koní více síly.

Cena úpravy je zatím neznámou, dostupná by ale měla být prakticky okamžitě. Magneti Marelli přitom prodá nejvýše 200 takových kitů, jde tedy svým způsbem o jakousi limitovanou edici. Více o ní napoví přiložené snímky.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Alfa Romeo MiTo Kit-One od Magneti Marelli Elaborazioni 1919
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

včera | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků