krasne auto. milujem tuto znacku:-P
poopravím info o motore..udájne tam má síce byť 1.4 ale nový multiair o výkone 135cv. Najnovšie budú tri varianty s technologiou multiair (revolučná technologia, ktorá je prirovnávaná k revolúcii nastlenou commonrailom u dízlov) 105 cv, 135cv a 170 cv pre verziu quadrifolio verde:-)
tak ten multiair nieje zase nejaka prevratna technologia :)
Tak převratná není, ale je asi o něco převratnější než VANOS (ten se mu asi blíží nejvíc co sem tak pochopil), V-TEC... a z těchto pojmů zde někteří jedinci mají mokré sny ještě teď... Na Multiairu je krásné to, že je právě zjednodušením výše jmenovaných...a v tom je jeho krása... Inu.. Někteří umí téměř totéž, problém je v tom, že nepoměrně složitěji a drážeji... Jinak samo, teorie multiairu je známá všem, ale u Fiatu byli první co ji uvedli do funkční praxe...
Co je to V-TEC? Nejaky mokry sen poblbleho fiatisty?:-DB-]
ale prosim ta keby taliani nevymysleli dvojvackove motory tak japonci na to v zivote nepridu.. japonska kopirka.este nic nevymysleli iba okopcili..alfa pouzivala variabilne sanie a variabilne casovane ventily ked sa japoncikom o takych veciach ani nesnivalo..
:-D Ten nemel chybu :-DJa uz se Radkovi ani nedivim s temi uhry, je vlastne takovy osamoceny donkychot.
Multiair je naprosto tuctove reseni, ktere neni zadnou revoluci. Je to jenom miiiirna evoluce soucasnych prvku. Ono kdyz byste necetl ty zvasty okolo, ale zjistil si princip multiairu, tak byste to vedel.
tak ked je to tuctové riešenie, prečo ho doteraz nikto v týchto malých turbomotoroch neuviedol masívne do praxe?? To tu tiež bolo rečí ked VW používal TD technologiu o výhodách oproti commonrail technologii a čuduj sa svete tento rok tie geniálne TDi motory nejak miznú z ich portfolia:-D osobne si myslím, keby túto "tuctovú" technologiu zaviedol niekto iný dočítame sa tu úplne iné komentáre:-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.