Alfa Romeo MiTo Imola: od Italů pro Japonce

Alfa Romeo již brzy uvede na japonský trh speciální edici modelu MiTo nesoucí název po slavném italském okruhu v Imole. Vyrobeno jich přitom bude pouze 150 kusů a nabízeny budou převážně s přeplňovaným 1,4 litrovými čtyřválci, které u standardní verze představují vrchol nabídky pohonných jednotek.

Samotné provedení se od toho běžného liší v podstatě jen kosmetickými úpravami - standardem jsou 18-ti palcová litá kola, červené brzdové třmeny a chromové kryty zevnějších zpětných zrcátek. K tomu všemu nesmíme zapomenout na speciální lak karoserie Imola Yellow a černou kůži Pelle Frau použitou na čalounění interiéru. O pravosti edice přitom svědčí i plaketa nesoucí výrobní číslo modelu.
V zemi vycházejícího slunce se tento model objeví nejdříve v listopadu a už teď to podle objednávek vypadá tak, že všech 150 kusů se prodá ještě před jejich fyzickým příchodem. 
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Alfa Romeo MiTo Imola
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků