Alfa Romeo MiTo Imola: od Italů pro Japonce

Alfa Romeo již brzy uvede na japonský trh speciální edici modelu MiTo nesoucí název po slavném italském okruhu v Imole. Vyrobeno jich přitom bude pouze 150 kusů a nabízeny budou převážně s přeplňovaným 1,4 litrovými čtyřválci, které u standardní verze představují vrchol nabídky pohonných jednotek.

Samotné provedení se od toho běžného liší v podstatě jen kosmetickými úpravami - standardem jsou 18-ti palcová litá kola, červené brzdové třmeny a chromové kryty zevnějších zpětných zrcátek. K tomu všemu nesmíme zapomenout na speciální lak karoserie Imola Yellow a černou kůži Pelle Frau použitou na čalounění interiéru. O pravosti edice přitom svědčí i plaketa nesoucí výrobní číslo modelu.
V zemi vycházejícího slunce se tento model objeví nejdříve v listopadu a už teď to podle objednávek vypadá tak, že všech 150 kusů se prodá ještě před jejich fyzickým příchodem. 
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Alfa Romeo MiTo Imola
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

dnes | Michal Žďárský
Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

J.D. Power každoročně pořádá anketu o kvalitě vozů na trhu v USA. Už druhý rok z něho nejlépe vyšla Kia se svým výsledkem 72 PP100.

včera | Daniel Havlina | 12 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků