chudaci co maji Fabii tvrdi zadny extrem v živote nejezdili na nicen jinem
Nova Fabia II RS mu to natrie ;-)
ta tvoja fabia je zastarala stara kunda co nemci odhodili dizajnovo aj technicky fabia je srot a hajzel kara mas gebriny lebo taliany su lepsi
Odzadu určitě. :-D
Radku, nejake realne fotky by nebyly? Osobni pocity z tohoto vozu by taky nebyly spatne.. ne jen psat (opsat) to, co uz jsem tu na autorevue cetl...
Netusim, ja uz zde nepisu ;)
cože už tu nepůsobíte? Tu bylo aspoň nějaký vzrůšo pod vašima článkama :-D
Už asi 3/4 roku ;)
Ze by mister zhaveho pera dostal padak za sve "profesionalni" clanky....???
No to ani v nejmenším, pouze mistr měl zdejší psaní jen jako koníček a ten již jaksi zabíral moc místa. Na druhou stranu úplně skončení to taky není ;)
Tohle neni zdaleka blizke limitum malych turbomotoru. Uz v roce 1998 melo EVO V z dvoulitru nejakych 280Ps v serii (tj. litrovy vykon o malinko vyssi nez tohle) s tim, ze jenom tlakem na turbu se bez dalsich uprav dalo az nekam ke ctyri sta konim a silenci v Japonsku s ponekud vetsimi upravami z techle motoru dostavali 650+PS a v pozdejsich generacich a jeste silenejsimi upravami az 800PS to vse stale z dvoulitroveho ctyrvalce v aute nizsi stredni tridy. :-D
Ty si magor tak jako nevím o co ti jde jestli seženeš auto bez vnějších upráv s tímhle výkonem a za stejnou cenu jako se to bude prodávat tak ti dávam hold. Jinak seriova vyroba se nedá srovnávat s fajnšmejkrama z japonska.
Jojo, kde jsou ty časy, kdy byl problém dostat i blbých 50 kW z pětilitrovýho motoru. :-D
jenom tlakem v turbu se dalo cca 360 koní, pak kdo chtěl, aby mu motor vydržel alesoň 10tkm, už měnil střeba.Ty úpravy na 800 a více koní pak znamenal kompletně přepracovat vše a životnost agregátu se pohyvoala v kilometrech.
Znamej mel tehdy EVO VI, mel to poladene na 400PS a motor se dozil nejakych 75000km, coz je hodne dobry vykon s ohledem na fakt jak bylo to auto vyuzivane. Navic ten motor pravdepodobne znicilo ALS, ktere si tam nechal dat a nikoliv tlak turba.
ono F1 z 1500 ccm s turbom pred restrikcnymi opatreniami uz pred vyse 15 rokmi mali cez 1000 PS. Samozrejme ze to niesu motory pre kazdodenne pouzivanie.
Audi 1,8T mělo v několika verzích obdobné litrové výkony už před lety.......
No mám obavu, že když už je to ta předokolka, že tam mechanický samosvor nedají a ten jejich pseudo Q2 toho moc nezachrání. Jinak 6ti sekundám na stovku nevěřím. Výkon by na to byl, trakce ne.
doufám, že mechanický samosvor bude aspoň volitelná výbava :o/...nicméně 6ti sekundám věřím v případě těch 19" pneu, ideálním podmínkám asfaltu a v rukách zkušeného řidiče
Mechanický samosvor za cca 30tis. bude jako příplatek, ale u externí firmy.
Tuning se nepocita, 6 s to MiTO nebude zvladat, jen marketing, navic podle interniho zdroje ten podvozek stoji za prd. Jinak motor dobry.
Nesmíš posuzovat podletoho co nekdo rekne nebo napise první musíš vyzkoušet pak říkat.
Tak 6 sekund by i šlo a "interní" zdroje je co? Soused odvedle?
Když to říká koza.... tak to bude pravda....:-D:-P
hele Vlčku
hele Kozo...:-P
Design vypada hooodne ostre
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.