Alfa Romeo Mi.To: elegance v malém

Malý sportovní vůz pro široké masy s emočním designem a výkonnými motory. To vše má být novinka z dílny slavné Alfy Romeo.
Alfa Romeo Mi.To: elegance v malém

Italské automobilce se podařil malý zázrak. Do poslední chvíle dokázala utajit, jak bude vypadat onen Junior, který se bude nazývat Mi.To. Trochu divné jméno je spojením počátečních písmen Miláno a Turín, kde tyto vozy vznikly.

Alfa Mi.To je postaveno na základu Fiatu Grande Punto a v modelové řadě půjde o nejmenší vůz, který se postaví ještě pod nástupce modelu 147. Mi.To je postaveno na bázi Fiatu Grande Punto, se kterým ovšem sdílí pouze platformu, vybrané motory a trošku techniky. Naladění vozu jako takového jde zcela jinou cestou.

Mi.To se představuje s opravdu originálním designem, který v poslední době umí očividně dodat na trh pouze italské automobilky. Svým designem tak trochu odkazuje na sporťák 8C Competizione a trochu na sesterské Lancie. Každopádně fakt, že se bude vyrábět pouze ve tří dveřovém provedení dopomohlo k tomu, ze z bočního profilu působí velmi dynamicky.

O voze jako takovém toho není moc známo, jelikož vše důležité automobilka prozatím tají. Spokojit se tak musíme s informacemi o základních motorech. Ty zastoupí čtyřválce 1,4 a 1,4 T-JET o výkonech od 100 do 165 koní, dále naftový motore 1,6 JTD o výkonu 120 koní a 1,8 T-JET o výkonu 180 koní v běžné verzi a 230 koní ve vrcholné GTA verzi. Tento výkon pak ve spojení s malým vozem (Mi.To měří těsně přes 4 metry) dokáži jistě divy.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Alfa Romeo Mi.To

 

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků