Alfa Romeo Mi.To: elegance v malém

Malý sportovní vůz pro široké masy s emočním designem a výkonnými motory. To vše má být novinka z dílny slavné Alfy Romeo.
Alfa Romeo Mi.To: elegance v malém

Italské automobilce se podařil malý zázrak. Do poslední chvíle dokázala utajit, jak bude vypadat onen Junior, který se bude nazývat Mi.To. Trochu divné jméno je spojením počátečních písmen Miláno a Turín, kde tyto vozy vznikly.

Alfa Mi.To je postaveno na základu Fiatu Grande Punto a v modelové řadě půjde o nejmenší vůz, který se postaví ještě pod nástupce modelu 147. Mi.To je postaveno na bázi Fiatu Grande Punto, se kterým ovšem sdílí pouze platformu, vybrané motory a trošku techniky. Naladění vozu jako takového jde zcela jinou cestou.

Mi.To se představuje s opravdu originálním designem, který v poslední době umí očividně dodat na trh pouze italské automobilky. Svým designem tak trochu odkazuje na sporťák 8C Competizione a trochu na sesterské Lancie. Každopádně fakt, že se bude vyrábět pouze ve tří dveřovém provedení dopomohlo k tomu, ze z bočního profilu působí velmi dynamicky.

O voze jako takovém toho není moc známo, jelikož vše důležité automobilka prozatím tají. Spokojit se tak musíme s informacemi o základních motorech. Ty zastoupí čtyřválce 1,4 a 1,4 T-JET o výkonech od 100 do 165 koní, dále naftový motore 1,6 JTD o výkonu 120 koní a 1,8 T-JET o výkonu 180 koní v běžné verzi a 230 koní ve vrcholné GTA verzi. Tento výkon pak ve spojení s malým vozem (Mi.To měří těsně přes 4 metry) dokáži jistě divy.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Alfa Romeo Mi.To

 

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků