Alfa Romeo MiTo „Because I Can“ z pera Louisy Dearové

Pro zviditelnění zavedení nového typu modelu Alfa Romeo MiTo s „ekologickým“ motorem 1,3 JTDM-2 pověřili představení značky Alfa Romeo malířku Louisu Dearovou přípravou speciálně zbarveného výstavního exponátu. Louisa vůz opatřila veselými, vesměs narůžovělými ornamenty po karosérii a portrétem ženy na kapotě. Celá práce byla údajně inspirována Louisinou sedmnáctiletou dcerou. Podle výtvarnice je „Alfa MiTo zaměřena na mladé publikum s pozitivním přístupem k životu a touhou po úspěchu. (…) Snažila jsem se připravit dílo, které kombinuje výraznou kresebnou opisnost s elegancí a krásou“.   

Tento prototyp byl představen minulý čtvrtek v londýnské Covent Garden, respektive v jedné z výstavních síní řetězce Castle Galleries, jenž během letošního léta hodlá vystavovat na svých dalších britských pobočkách v Birminghamu, Norwichi a Cardiffu. Zákazníci v Anglii budou mít k dispozici omezenou sérii vozů odkazujících na vyobrazený prototyp. Netřeba zdůrazňovat, že půjde o stroje nově opatřené moderním vznětovým čtyřválcem 1,3 JTDM-2, který podle tvrzení výrobce dosahuje výkonu 86 koní (63 kW) při průměrných emisích CO2 ve výši jen 95 g/km.    

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
 

Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
Minitest VW T-Roc 1.5 TSI a 2.0 TSI: Dvakrát podstatně jinak

VW T-Roc 1.5 TSI vs 2.0 TSI (minitest)

Vyzkoušeli jsme dvě zážehové zážehové verze Volkswagenu T-Roc. Významně se liší i výbavou.

7.  6.  2018 | Milan Lažanský | 36 příspěvků