Uzavřená verze 4C se do konce července přestane vyrábět.
Alfa Romeo 4C byla před pěti lety prvním autem, které zatroubilo ke znovuzrození značky coby výrobce sportovních aut s klasickým pohonem a hodnotami jako je lehká váha či citlivé řízení. Se svým karbonovým monokokem se pro automobilku jednalo o drahý špás, který měl však přitáhnout dost pozornosti na masovější auta jako je Giulia či Stelvio.
Sporťák byl dokonce jako první Alfa Romeo po dekádách dostupný ve Spojených státech. A nyní, do konce modelového roku 2018 tedy července, jeho výroba skončí. Pokračovat ale bude otevřená verze Spider, která byla představena před dvěma lety.
V produkci by se 4C Spider měl udržet dokonce ještě pár let. Pro nový modelový rok dostane pro již samostatnou cestu řadu vylepšení. K dispozici bude paket Track, který obsahuje mimo jiné lepší tlumiče, kovaná osmnácti a devatenáctipalcová kola, semislickové pneumatiky Pirelli P Zero či karbonová zrcátka.
Alfa však naštěstí v případě zajímavých sportovních aut netroubí zase na ústup. Nedávno Italové oznámili, že připravují nové GTV s výkonem hybridní soustavy přes 600 koňských sil. Přijít do roku 2022 má také nová generace supersportu 8C.