Hlavně ať udrží stávající hmotnost. 159-ka je momentáln+ jeden z nejlehčích modelů ve své třídě a při jízdě je to sakra znát.
Neviem, ale nebola to práve hmotnosť, čo vyčítali v testoch tohoto kočáru ?
ano vycitali, ale je zajimave, ze kdyz koukneme na vahu a porovname, tak ta AR159 z toho vychazi vyborne. AR159 hodne narostla vahove mezigeneracne to ano, ale vuci souperum je to porad docela v pohode.
To bylo zejmena po uvedeni... v naslednem omlazeni pak zhubla nejaky to kilco dolu. Nicmene cim toho shodi vic tim lepe. Idealne kdyby se dostala na vahu 156 2,0 tedy 1250 kg ... ale to jak pohli s bezpecnosti a odhlucnenim + narustem blize do vod 166 je spis jen zbozne prani
.... že nástupce přijde co nejdříve.... Momentální prodeje AR159 jsou bohužel děsivé....
to bohužel jsou. Přitom je to tak krásný auto...
Nechapu proc jsou prodeje tak bidny, i Italie neprodava.....Sakra to auto je tak nadherny! Muj typ je ze stale pretrvava neduvera po krasne ale ne uplne kvalitni 156.
tady přihazuji link na pravděpodobnou vizáž
www.cwwcardesign.com ...
vypadá moooc pěkně
Veelmi zajimave
podari sa alfe prekonat samu seba a vyrobit nieco krajsie ako je 159??
Nikde není psáno, že největší zájem musí být o pecky za miliony. Letos to v redakčních testech všem nandala Dacia Duster na LPG!
Že model Arteon dorazí také v provedení kombi, Volkswagen oficiálně potvrdil až loni v červnu. Shooting Brake působí takřka dokonale, ale je takový i ve skutečnosti?
Subaru již devátým rokem připomíná, že teď je ten správný čas na pořízení řidičského kupé za hodně dobré peníze. Kdo i letos zaváhá, nejspíš bude mít na nějakou dobu smůlu.
I zmenšené modely reálných vozů si zaslouží pořádnou renovaci. Klasický náklaďák od Tatry je toho důkazem.
Ne nadarmo se říká zlaté české ručičky. Možná to zní jako fráze, ale přísloví je víc než pravdivé. Přesvědčil se o tom i věhlasný italský designer Giorgetto Giugiaro, když na výstavě IEMA – Člověk a automobil v Praze spatřil v roce 1970 sportovní kupé ÚVMV 1100 GT.
S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.
Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.
Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.