Alfa Romeo hodlá příští rok přijít s nástupcem sedanu 159

Po oficiálním uvolnění nástupce kompaktního hatchbacku 147, který si osvojil jméno Giulietta a přišel takřka po deseti letech prodejů svého předchůdce, se Alfa chystá nahradit i další ze svých modelů. Tentokrát má jít o nástupce modelu 159 a to jak ve verzi sedan, tak i ve variantě kombi. I přestože o názvu je prozatím velmi brzo mluvit, spekuluje se, že novinka, která se má představit příští rok na některém ze světových autosalonů, ponese (opět dobře známé) označení Giulia.

Model bude postaven na variabilní C/D platformě s klasickou přední nápravou McPherson, zatímco vzadu můžeme počítat s víceprvkovým zavěšením. Standardem bude samozřejmě pohon předních kol, ovšem zákazník si bude moci připlatit za pohon všech kol označovaný jako Q4. Nabídka agregátů bude tvořena kombinací turbodieselů a přeplňovaných zážehových agregátů MultiAir. Spekuluje se taky o vrcholné verzi GTA, která by měla disponovat výkonným přeplňovaným agregátem nabízejícím více než 300 koní, pohonem všech čtyř kol a sedmistupňovým dvouspojkovým automatem.

Na jakékoliv závěry je v tomto případě ještě velice brzy a informace pocházející z „důvěryhodných“ zdrojů je nutno brát s rezervou. Očekáváme však, že Alfa již brzy sama pustí nějaké ty indicie.

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků