Alfa Romeo GT v prodeji

Server Auto Motor und Sport zveřejnil ceník nové Alfy Romeo GT v Německu. Pod kapotu tohoto 2+2 kupé umístil výrobce celkem tři motory, čtyřválcový dvoulitr s výkonem 121 kW, šestiválcový 3.2 l s výkonem 176 kW a konečně čtyřválcový nafťák 1.9 JTD s výkonem 110 kW. Ve standadní výbavě je šest airbagů, ABS, stabilizační systém, okna a zrcátka v elektrice, dálkově ovládaný centrál či duální klimatizace.

Tip: Více se o motorech a GT dočtete v našem starším článku.

Model Progression Distinctive
Alfa GT 2.0 JTS

26 950 €

29 450 €

Alfa GT 2.0 JTS Selespeed

-

30 450 €

Alfa GT 3.2 V6 24V

-

37 000 €

Alfa GT 1.9 JTD 16V MultiJet

27 450 €

29 950 €

Poznámka: Oproti Alfě Romeo 156 je GT ve stejné výbavě a stejným motorem dražší o cca 2000 eur, z čehož si můžete udělat dobrý obrázek o tom, kolik bude „gétéčko“ stát u nás.

Tip: Stáhněte si plakáty Alfy Romeo GT!

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků