Alfa Romeo GT v prodeji

Server Auto Motor und Sport zveřejnil ceník nové Alfy Romeo GT v Německu. Pod kapotu tohoto 2+2 kupé umístil výrobce celkem tři motory, čtyřválcový dvoulitr s výkonem 121 kW, šestiválcový 3.2 l s výkonem 176 kW a konečně čtyřválcový nafťák 1.9 JTD s výkonem 110 kW. Ve standadní výbavě je šest airbagů, ABS, stabilizační systém, okna a zrcátka v elektrice, dálkově ovládaný centrál či duální klimatizace.

Tip: Více se o motorech a GT dočtete v našem starším článku.

Model Progression Distinctive
Alfa GT 2.0 JTS

26 950 €

29 450 €

Alfa GT 2.0 JTS Selespeed

-

30 450 €

Alfa GT 3.2 V6 24V

-

37 000 €

Alfa GT 1.9 JTD 16V MultiJet

27 450 €

29 950 €

Poznámka: Oproti Alfě Romeo 156 je GT ve stejné výbavě a stejným motorem dražší o cca 2000 eur, z čehož si můžete udělat dobrý obrázek o tom, kolik bude „gétéčko“ stát u nás.

Tip: Stáhněte si plakáty Alfy Romeo GT!

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G AWD AT: Umíněná kráska

Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G AWD

Být originální za každou cenu, když se všichni podřizují přísným emisním limitům, může být známkou punku ale i hlouposti. Skončí Mazda ve slepé uličce nebo objevila svou vlastní cestu na výsluní?

dnes | Miro Mihálik
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků