Alfa Romeo GT v prodeji

Server Auto Motor und Sport zveřejnil ceník nové Alfy Romeo GT v Německu. Pod kapotu tohoto 2+2 kupé umístil výrobce celkem tři motory, čtyřválcový dvoulitr s výkonem 121 kW, šestiválcový 3.2 l s výkonem 176 kW a konečně čtyřválcový nafťák 1.9 JTD s výkonem 110 kW. Ve standadní výbavě je šest airbagů, ABS, stabilizační systém, okna a zrcátka v elektrice, dálkově ovládaný centrál či duální klimatizace.

Tip: Více se o motorech a GT dočtete v našem starším článku.

Model Progression Distinctive
Alfa GT 2.0 JTS

26 950 €

29 450 €

Alfa GT 2.0 JTS Selespeed

-

30 450 €

Alfa GT 3.2 V6 24V

-

37 000 €

Alfa GT 1.9 JTD 16V MultiJet

27 450 €

29 950 €

Poznámka: Oproti Alfě Romeo 156 je GT ve stejné výbavě a stejným motorem dražší o cca 2000 eur, z čehož si můžete udělat dobrý obrázek o tom, kolik bude „gétéčko“ stát u nás.

Tip: Stáhněte si plakáty Alfy Romeo GT!

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

včera | Miro Mihálik | 14 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků