Alfa Romeo GT bude levnější

6 komentářů

delph
16. prosince • 20:04

tak jestli s tímhle zrychlením se chce alfa propagovat jako výrobce sportovních aut a ještě u Gétéčka tak to mě dost zklamali i ta rychlost je nic moc

goes
16. prosince • 22:25

mno na to, ze alfa ma tyto hodnoty u seriovych vozu, je to docela pekne, vuci konkurenci. Jinak sportovni verze ma Alfa jen 3 a to 147GTA, 156GTA, 156GTA sportwagon a nyni GT 3.2V6, zbytek jsou bezne auta se sportovnim smrncem. Takze srovnejme bezne seriove auta s obsahme treba 2litry, jake maji zrychleni a pak se bavme dal. Pak vezmeme sportovni verze automobilek a je to. U Alfy je to treba i o designu, opravdu sportovnim designu a ne pseudo vzhledech ala RS, FRS, CTR apod. dynamika z Alf primo kouka a ve spojeni s jiznimi vlastnostmi (pravda, doba vzniku je uz na tom dnes znat) je nekde jinde. No ale to se blbe popisuje nekomu, kdo si precte par cisel. A GT jako soupe neni pirmarne sportovni auto, ale coupe (P406 coupe taky neni primarne sportak)

Ladis
16. prosince • 17:03

Myslel jsem, že ten přímý vstřik má jen 2.0 Jet Twin Spark? Že by 1.8 pro GTčko předělali? A výkon nechali stejný.... no nevím nevím...

deerhunter
16. prosince • 18:48

JTS = Jet Thrust Stoichiometric a ne Jet Twin Spark.

Petr Broža
16. prosince • 17:35

Nene, přímý vstřik motor nemá. Opraveno.

limach
17. prosince • 11:50


postamble();
Ještě si prosím opravte tvrzení " Osmnáctistovka není v nabídce Alfy Romeo žádným nováčkem, pohání např. modely 147 a 156...". Motor 1.8 TS se do Alfy 147 nikdy nedával. U nás rozhodně ne a ani oficiální stránky Alfy ho nezmiňují pro jiné trhy. Do 147 se dávají dvě verze 1.6 TS (77 a 88kW). 2.0 TS (110 kW) a pak až vrcholný 3.2 V6 (184 kW). Kromě dieselů, samozřejmě.

Doporučujeme

Články odjinud