tak jestli s tímhle zrychlením se chce alfa propagovat jako výrobce sportovních aut a ještě u Gétéčka tak to mě dost zklamali i ta rychlost je nic moc
mno na to, ze alfa ma tyto hodnoty u seriovych vozu, je to docela pekne, vuci konkurenci. Jinak sportovni verze ma Alfa jen 3 a to 147GTA, 156GTA, 156GTA sportwagon a nyni GT 3.2V6, zbytek jsou bezne auta se sportovnim smrncem. Takze srovnejme bezne seriove auta s obsahme treba 2litry, jake maji zrychleni a pak se bavme dal. Pak vezmeme sportovni verze automobilek a je to. U Alfy je to treba i o designu, opravdu sportovnim designu a ne pseudo vzhledech ala RS, FRS, CTR apod. dynamika z Alf primo kouka a ve spojeni s jiznimi vlastnostmi (pravda, doba vzniku je uz na tom dnes znat) je nekde jinde. No ale to se blbe popisuje nekomu, kdo si precte par cisel. A GT jako soupe neni pirmarne sportovni auto, ale coupe (P406 coupe taky neni primarne sportak)
Myslel jsem, že ten přímý vstřik má jen 2.0 Jet Twin Spark? Že by 1.8 pro GTčko předělali? A výkon nechali stejný.... no nevím nevím...
JTS = Jet Thrust Stoichiometric a ne Jet Twin Spark.
Nene, přímý vstřik motor nemá. Opraveno.
postamble();Ještě si prosím opravte tvrzení " Osmnáctistovka není v nabídce Alfy Romeo žádným nováčkem, pohání např. modely 147 a 156...". Motor 1.8 TS se do Alfy 147 nikdy nedával. U nás rozhodně ne a ani oficiální stránky Alfy ho nezmiňují pro jiné trhy. Do 147 se dávají dvě verze 1.6 TS (77 a 88kW). 2.0 TS (110 kW) a pak až vrcholný 3.2 V6 (184 kW). Kromě dieselů, samozřejmě.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.