Alfa Romeo GT Blackline III: 1,9 JTDM s vyšším výkonem

Alfa Romeo se snaží zatraktivnit model GT, a tak připravila pro Ženevu speciální edici s klasickým názvem Blackline. Ta bude zajímavá premiérou vylepšeného motoru 1,9 JTDM, který se dočkal vyššího výkonu.

Z původních 110 kW/150 k se výkon vyšplhal až na 125 kW/170 k při poměrně nízkých 3750 ot./min. a točivý moment povyskočil z 305 na 330 Nm vrcholících při 2000 otáčkách. Standardním prvkem agregátu bude filtr pevných částic a o lepší přenos výkonu prostřednictvím přední nápravy se postará samosvorný diferenciál označovaný jako Q2. Motoru sekunduje manuální šestistupňová převodovka.

A co na to dynamika? Na stovku dokáže model GT s tímto motorem zrychlit za 8,2 sekundy a dosáhne maximální rychlost 216 km/h. Automobilka uvádí průměrnou spotřebu jen 6,2 litru nafty na 100 km, což je o půl litru méně než u slabší 150 k varianty.

Edice Blackline bude navíc zahrnovat osmnáctipalcová litá kola, hliníkové pedály, černou kůží v interiéru a další věci, které touto verzi odliší od těch klasických. Víc informací bude uvolněno již za pár dnů v Ženevě.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Alfa Romeo GT Blackline III

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 17 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků