Alfa Romeo Giulietta Sprint Speciale: Lepší brzdy pro italský trh

Špatná zpráva hned na úvod. Jestli se vám tahle Alfa Romeo Giulietta líbí, budete si muset udělat výlet do Itálie. Nová edice Sprint Speciale totiž míří pouze na domácí trh. Zájemci dostanou několik doplňků na karoserie a hlavně upravený podvozek osazený výkonnějšími brzdami.

Test Alfa Giulietta 1,4 T: kráska s Fiatem v těle

Test Alfa Giulietta 1,4 T: kráska s Fiatem v těle

Giulietta Sprint Speciale dostala navíc upravený zadní nárazník, prahové nástavce, větší koncovku výfuku nebo tmavě stříbrné kryty zpětných zrcátek, masku a mlhovky. Hlavní poznávacím znamením jsou ale černé disky o velikosti sedmnáct palců.

Pokud je vám tohle vše nějaké povědomé, pak máte pravdu, protože Giulietta Sprint přišla v podstatě s tím stejný minulý rok. Speciale má ovšem několik věcí navíc. Tato Giulietta totiž používá sportovní odpružení a větší čtyřpístkové brzdy Brembo s červenými třmeny.

Alfa Romeo Giulietta Sprint: Nový motor a vzpomínka na legendu

Alfa Romeo Giulietta Sprint: Nový motor a vzpomínka na legendu

V interiéru se pak nová edice projeví sportovními sedačkami, čalouněním Alcantarou, sportovním volantem a několika dalšími detaily.

Giulietta Sprint Speciale se nabízí na italském trhu ve čtyřech verzích. Zájemci mohou sáhnout po motoru 1.4 MultiAir Turbo (110 kW/150 k), případně něčem z trojice 1.6 JTDM (88 kW/120 k), 2.0 JTDM (110 kW/150 k) nebo 2.0 JTDM naladěným na 129 kW (175 k).  Benzinová verze stojí 27 500 eur, za nejlevnější diesel zaplatí zákazníci 32 950 eur. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

včera | Miro Mihálik | 4 příspěvky
Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

11.  12.  2018 | Miro Mihálik | 67 příspěvků
Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 12 příspěvků