Alfa Romeo Giulietta Sprint Speciale: Lepší brzdy pro italský trh

Špatná zpráva hned na úvod. Jestli se vám tahle Alfa Romeo Giulietta líbí, budete si muset udělat výlet do Itálie. Nová edice Sprint Speciale totiž míří pouze na domácí trh. Zájemci dostanou několik doplňků na karoserie a hlavně upravený podvozek osazený výkonnějšími brzdami.

Test Alfa Giulietta 1,4 T: kráska s Fiatem v těle

Test Alfa Giulietta 1,4 T: kráska s Fiatem v těle

Giulietta Sprint Speciale dostala navíc upravený zadní nárazník, prahové nástavce, větší koncovku výfuku nebo tmavě stříbrné kryty zpětných zrcátek, masku a mlhovky. Hlavní poznávacím znamením jsou ale černé disky o velikosti sedmnáct palců.

Pokud je vám tohle vše nějaké povědomé, pak máte pravdu, protože Giulietta Sprint přišla v podstatě s tím stejný minulý rok. Speciale má ovšem několik věcí navíc. Tato Giulietta totiž používá sportovní odpružení a větší čtyřpístkové brzdy Brembo s červenými třmeny.

Alfa Romeo Giulietta Sprint: Nový motor a vzpomínka na legendu

Alfa Romeo Giulietta Sprint: Nový motor a vzpomínka na legendu

V interiéru se pak nová edice projeví sportovními sedačkami, čalouněním Alcantarou, sportovním volantem a několika dalšími detaily.

Giulietta Sprint Speciale se nabízí na italském trhu ve čtyřech verzích. Zájemci mohou sáhnout po motoru 1.4 MultiAir Turbo (110 kW/150 k), případně něčem z trojice 1.6 JTDM (88 kW/120 k), 2.0 JTDM (110 kW/150 k) nebo 2.0 JTDM naladěným na 129 kW (175 k).  Benzinová verze stojí 27 500 eur, za nejlevnější diesel zaplatí zákazníci 32 950 eur. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Opel Corsa 1.2 Turbo (96 kW) GS Line: O důvod víc, proč kašlat na původ

Opel Corsa 1.2 Turbo GS Line

Na novém Opelu Corsa se hodně makalo. Výsledek je jedním slovem super, ale v určitých případech se dá snadno zaměnit.

25.  1.  2020 | Vladimír Kadera | 27 příspěvků
Poprvé za volantem nového Hyundaie i10 1.2 MPi: Když se chce, všechno jde!

Hyundai i10 1.2 MPi

Hyundai představil třetí generaci nejmenšího modelu i10. Nabízí ji s dvěma zážehovými motory a manuální či robotizovanou převodovkou. Kromě designu chce lákat i racionálním zaměřením a stále příznivou cenou.

23.  1.  2020 | Svět motorů | 15 příspěvků
TEST Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG: Hodně rychlá horská turistika

Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG

Nabídka verzí Škody Superb je teď nejširší v historii. Jednou z nich je i oplastovaný Scout, který u tohoto modelu slaví premiéru. Vyplatí se o něm uvažovat, nebo jsou lehce přizvednuté kombíky v době vzestupu vozů SUV už přežitkem?

21.  1.  2020 | Jan Mička | 76 příspěvků