Alfa Romeo Giulietta Sprint Speciale: Lepší brzdy pro italský trh

Špatná zpráva hned na úvod. Jestli se vám tahle Alfa Romeo Giulietta líbí, budete si muset udělat výlet do Itálie. Nová edice Sprint Speciale totiž míří pouze na domácí trh. Zájemci dostanou několik doplňků na karoserie a hlavně upravený podvozek osazený výkonnějšími brzdami.

Test Alfa Giulietta 1,4 T: kráska s Fiatem v těle

Test Alfa Giulietta 1,4 T: kráska s Fiatem v těle

Giulietta Sprint Speciale dostala navíc upravený zadní nárazník, prahové nástavce, větší koncovku výfuku nebo tmavě stříbrné kryty zpětných zrcátek, masku a mlhovky. Hlavní poznávacím znamením jsou ale černé disky o velikosti sedmnáct palců.

Pokud je vám tohle vše nějaké povědomé, pak máte pravdu, protože Giulietta Sprint přišla v podstatě s tím stejný minulý rok. Speciale má ovšem několik věcí navíc. Tato Giulietta totiž používá sportovní odpružení a větší čtyřpístkové brzdy Brembo s červenými třmeny.

Alfa Romeo Giulietta Sprint: Nový motor a vzpomínka na legendu

Alfa Romeo Giulietta Sprint: Nový motor a vzpomínka na legendu

V interiéru se pak nová edice projeví sportovními sedačkami, čalouněním Alcantarou, sportovním volantem a několika dalšími detaily.

Giulietta Sprint Speciale se nabízí na italském trhu ve čtyřech verzích. Zájemci mohou sáhnout po motoru 1.4 MultiAir Turbo (110 kW/150 k), případně něčem z trojice 1.6 JTDM (88 kW/120 k), 2.0 JTDM (110 kW/150 k) nebo 2.0 JTDM naladěným na 129 kW (175 k).  Benzinová verze stojí 27 500 eur, za nejlevnější diesel zaplatí zákazníci 32 950 eur. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

včera | Miro Mihálik | 7 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 36 příspěvků
Minitest Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT: Litrový premiant za super peníze

Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT (minitest)

Zavazadlový prostor větší než u dosavadního lídra kategorie, příznivá cena a úsporný naftový motor. Kia Ceed SW tahá trumfy z rukávu jeden za druhým.

14.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 65 příspěvků