Alfa Romeo Giulietta Sprint Speciale: Lepší brzdy pro italský trh

Špatná zpráva hned na úvod. Jestli se vám tahle Alfa Romeo Giulietta líbí, budete si muset udělat výlet do Itálie. Nová edice Sprint Speciale totiž míří pouze na domácí trh. Zájemci dostanou několik doplňků na karoserie a hlavně upravený podvozek osazený výkonnějšími brzdami.

Testy | Alfa Romeo

Test Alfa Giulietta 1,4 T: kráska s Fiatem v těle

Giulietta Sprint Speciale dostala navíc upravený zadní nárazník, prahové nástavce, větší koncovku výfuku nebo tmavě stříbrné kryty zpětných zrcátek, masku a mlhovky. Hlavní poznávacím znamením jsou ale černé disky o velikosti sedmnáct palců.

Pokud je vám tohle vše nějaké povědomé, pak máte pravdu, protože Giulietta Sprint přišla v podstatě s tím stejný minulý rok. Speciale má ovšem několik věcí navíc. Tato Giulietta totiž používá sportovní odpružení a větší čtyřpístkové brzdy Brembo s červenými třmeny.

Život řidiče | Premiéry | Hatchbacky | Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulietta Sprint: Nový motor a vzpomínka na legendu

V interiéru se pak nová edice projeví sportovními sedačkami, čalouněním Alcantarou, sportovním volantem a několika dalšími detaily.

Giulietta Sprint Speciale se nabízí na italském trhu ve čtyřech verzích. Zájemci mohou sáhnout po motoru 1.4 MultiAir Turbo (110 kW/150 k), případně něčem z trojice 1.6 JTDM (88 kW/120 k), 2.0 JTDM (110 kW/150 k) nebo 2.0 JTDM naladěným na 129 kW (175 k).  Benzinová verze stojí 27 500 eur, za nejlevnější diesel zaplatí zákazníci 32 950 eur. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků