Alfa Romeo Giulietta Sprint Speciale: Lepší brzdy pro italský trh

Špatná zpráva hned na úvod. Jestli se vám tahle Alfa Romeo Giulietta líbí, budete si muset udělat výlet do Itálie. Nová edice Sprint Speciale totiž míří pouze na domácí trh. Zájemci dostanou několik doplňků na karoserie a hlavně upravený podvozek osazený výkonnějšími brzdami.

Test Alfa Giulietta 1,4 T: kráska s Fiatem v těle

Test Alfa Giulietta 1,4 T: kráska s Fiatem v těle

Giulietta Sprint Speciale dostala navíc upravený zadní nárazník, prahové nástavce, větší koncovku výfuku nebo tmavě stříbrné kryty zpětných zrcátek, masku a mlhovky. Hlavní poznávacím znamením jsou ale černé disky o velikosti sedmnáct palců.

Pokud je vám tohle vše nějaké povědomé, pak máte pravdu, protože Giulietta Sprint přišla v podstatě s tím stejný minulý rok. Speciale má ovšem několik věcí navíc. Tato Giulietta totiž používá sportovní odpružení a větší čtyřpístkové brzdy Brembo s červenými třmeny.

Alfa Romeo Giulietta Sprint: Nový motor a vzpomínka na legendu

Alfa Romeo Giulietta Sprint: Nový motor a vzpomínka na legendu

V interiéru se pak nová edice projeví sportovními sedačkami, čalouněním Alcantarou, sportovním volantem a několika dalšími detaily.

Giulietta Sprint Speciale se nabízí na italském trhu ve čtyřech verzích. Zájemci mohou sáhnout po motoru 1.4 MultiAir Turbo (110 kW/150 k), případně něčem z trojice 1.6 JTDM (88 kW/120 k), 2.0 JTDM (110 kW/150 k) nebo 2.0 JTDM naladěným na 129 kW (175 k).  Benzinová verze stojí 27 500 eur, za nejlevnější diesel zaplatí zákazníci 32 950 eur. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Fiat 500 1.2 8v Collezione: Jen mu zkuste odolat!

Fiat 500 1.2 8v Collezione

Pětistovka oslavila v loňském roce šedesátiny. Fiat se ale výrobou nejrůznějších speciálních a limitovaných verzí vytrvale stará o to, aby novodobá generace nezestárla ani o den.

včera | Jan Mička | 16 příspěvků
TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

23.  9.  2018 | Miro Mihálik | 31 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků