Kombi? Stale nic? Tak zase ahoj, Fiate...
Alfa už není co bývala, vrcholné provedení 1750 TBi má 177kW a 340nm zatímco PSA se u 308 RZC R podařilo z 1,6 THP dostat 199kW a 330 N.m je k dispozici v rozmezí od 1900 do 5500 otáček :-/
Ještě něco: Jak je snadné povýšit papírová numera pro numerology poškádlením plnicího tlaku, ať již hardwarově či softwarově...
Ono jaksi záleží více na průběhu výkonu a krouťáku než na maximálních hodnotách, to za prvé. Za druhé, on je u TBi průběh krouťáku nějak špičatější a užší? Za třetí, pažoutská placka je určena k poněkud jinému účelu než našláplá Giulietta...
Jojo, jenže ta Alfa bude jezdit ještě za 15 let, kdežto ten PES bude mít 3. motor... ;-)
Nemyslím, že tak výkonný motor s malým objemem a ještě z rukou techniků Alfy bude mít nějak zázračnou kvalitu a spolehlivost. Pažout na tom samo nebude o nic lépe.
Sire, cožpak vy šlapete na plyn jen jednou, leč zato furt? Dle použitých materilů v AR motorech je fyzika skvělá a výměny či repase motorů se nějak nekonají. Co dostává u drtičů zabrat, je spojka a převodovka, nikoli motor... TBi je jako každý turbomotor na bloku pevnější než atmosféra. Proč asi...
No ani néééé tak samotnýho psa :-) pokud vím, tak tenhle motor je dítko psa a bmw :-)
Alfa Romeo - Julča je nejlepší auto mého života - v pořadí osmé. Opravdu se povedla.
V6 busso bylo lepší, ale život jde dál. 1750TBi je jízdně hodně dobré. Jsem spokojen.
Jo, to byla motorářská perla, jsem taky rád, že jí vlastním! Jenže byla perlou své doby, kdy se na nějaký ten olej a palivo nekoukalo... TBi je skvělý výsledek hodně tvrdé a poctivé práce na moderní náhradě V6 Busso. Ještě se tak zbavit dalších zbytečných řemenic a jimi poháněných agregátů na úkor motoru, alternátor je první na řadě...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.