Alfa Romeo Giulietta QV a MiTo QV: špičkové verze v novém

11 komentářů

FuckingFreak
1. března • 12:48

Kombi? Stale nic? Tak zase ahoj, Fiate...

viper
28. února • 14:44

Alfa už není co bývala, vrcholné provedení 1750 TBi má 177kW a 340nm zatímco PSA se u 308 RZC R podařilo z 1,6 THP dostat 199kW a 330 N.m je k dispozici v rozmezí od 1900 do 5500 otáček :-/

petr164
3. března • 13:16

Ještě něco: Jak je snadné povýšit papírová numera pro numerology poškádlením plnicího tlaku, ať již hardwarově či softwarově...

petr164
3. března • 13:12

Ono jaksi záleží více na průběhu výkonu a krouťáku než na maximálních hodnotách, to za prvé. Za druhé, on je u TBi průběh krouťáku nějak špičatější a užší? Za třetí, pažoutská placka je určena k poněkud jinému účelu než našláplá Giulietta...

wolff
1. března • 10:52

Jojo, jenže ta Alfa bude jezdit ještě za 15 let, kdežto ten PES bude mít 3. motor... ;-)

Sir CHerokee
1. března • 12:50

Nemyslím, že tak výkonný motor s malým objemem a ještě z rukou techniků Alfy bude mít nějak zázračnou kvalitu a spolehlivost. Pažout na tom samo nebude o nic lépe.

petr164
3. března • 13:05

Sire, cožpak vy šlapete na plyn jen jednou, leč zato furt? Dle použitých materilů v AR motorech je fyzika skvělá a výměny či repase motorů se nějak nekonají. Co dostává u drtičů zabrat, je spojka a převodovka, nikoli motor... TBi je jako každý turbomotor na bloku pevnější než atmosféra. Proč asi...

Jan Havránek
28. února • 17:11

No ani néééé tak samotnýho psa :-) pokud vím, tak tenhle motor je dítko psa a bmw :-)

Frosty
28. února • 10:53

Alfa Romeo - Julča je nejlepší auto mého života - v pořadí osmé. Opravdu se povedla.

Petr Fraňo (franik156)
28. února • 11:42

V6 busso bylo lepší, ale život jde dál. 1750TBi je jízdně hodně dobré. Jsem spokojen.

petr164
3. března • 13:22

Jo, to byla motorářská perla, jsem taky rád, že jí vlastním! Jenže byla perlou své doby, kdy se na nějaký ten olej a palivo nekoukalo... TBi je skvělý výsledek hodně tvrdé a poctivé práce na moderní náhradě V6 Busso. Ještě se tak zbavit dalších zbytečných řemenic a jimi poháněných agregátů na úkor motoru, alternátor je první na řadě...

Doporučujeme

Články odjinud