Alfa Romeo Giulietta: půvabná Italka na novém promo videu

Alfa Romeo přichází s novým modelem v tomto segmentu po více než deseti letech, takže veškeré ovace kolem jeho představení jsou jistě na místě. Model s typicky italsky zvučným jménem debutoval jen přednedávnem na ženevském autosalonu a automobilka ho už pečlivě připravuje na dodávky k jednotlivým importérům. Pro nás si Alfa přichystala promo video, na němž nám novinka předvede několik svých „vychytávek“, a kde zejména vyniknou její ladné linie tolik příznačné italským vozům.

Sportovně laděný hatchback, který se do konkurenčního boje vrhne mj. i mezi VW Golf a Opel Astra, přichází s řadou zajímavých prvků, jakými jsou třeba víceprvková zadní náprava nebo úsporný systém stop and start.  Giulietta nebude rozhodně zaostávat ani po motorické stránce, pohánět ji bude široké spektrum agregátů počínajíc 1,6 litrovým čtyřválcem s výkonem 105 koní a končíc vrcholnou verzí s přeplňovaným čtyřválcem o výkonu 235 koní. Jste-li zvědavi na více detailů, pak vám můžeme doporučit přečíst si tento článek, nyní už pojďme ke zmíněnému, celkem zdařilému videu.

bazar

Alfa Romeo Giulietta 1,4
Rok výroby: 2010
Stav: 93 704 km
Cena: 240 000 Kč
Alfa Romeo 156 1,7
Rok výroby: 1999
Stav: 178 000 km
Cena: 36 000 Kč
Alfa Romeo 156 2
Rok výroby: 2002
Stav: 180 640 km
Cena: 60 000 Kč
Alfa Romeo 156 2
Rok výroby: 2000
Stav: 150 613 km
Cena: 40 000 Kč
Alfa Romeo Giulietta 1,4
Rok výroby: 2010
Stav: 80 053 km
Cena: 250 000 Kč
Alfa Romeo 159 2,4
Rok výroby: 2006
Stav: 163 126 km
Cena: 133 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků