Alfa Romeo Giulietta konečně detailněji

17 komentářů

martin
29. prosince • 17:45

jel jsem vecer po dalnici D1 a predjelo me jedno toto auto...jelikoz byla tma nevedel jsem o co jde ale jak jsem videl ty zadni svetla malem jsem se smichy vyboural :-D myslel jsem ze je to sam satan :-P
najednou vidim tuto krasku a rikam si boze to je krasne auto....a uz vim co me to tehda vecer predjelo ;-)

legnaw
2. března • 14:34

brutalna nadhera...:-P

zipiik
2. března • 9:46

Design se Italum povedl, jen by me v technickych parametrech zajimaly udaje o spotrebe oleje a stredni doba/najezd mezi poruchami ;-)

_kiki_
2. března • 12:48

Len tolklo k tomu:
mam AR159 2.4 JTDM, 80 tis. km, olej len pri servisnej, 1 porucha po 60 tis. km - AGR ventil (made in Germany)
mal som AR159 1.9 JTD, 160 tis. km, olej 1l/20 tis km, 2 poruchy : vaha vzduchu (tiez made in Germany) a alternator
...tiez hotova katastrofa ... B-]

JA-NE
2. března • 14:38

TO ZE SA ALFA STALE KAZI SI MOZE MYSLET LEN TEN CO JU NIKDY NEMAL.. ALEBO MU TO HOVORIL JEHO STRYCA BRATRANEC Z DRUHEHO KOLENA CO MA ZENU A TA JU VIDELA ZAPARKOVANU NA PARKINGU JED ISLA SO LIDLU KUPOVAT SALAMU V AKCII A POVEDALA ZE SA KAZI TAK SI TO TERAZ CHLAPEC MYSLÍ... BY SOM CHCEL VIDIET TU RAKETU NA KTOREJ SA VOZIS..3-[ TAKETO PRISPEVKY MA UZ SERU.

zipiik
3. března • 17:33

V prvnim zamestani jsem mel tu cest s Fiatem Marea (ochodniho reditele, ne rotujici po ruznych lidech), ve druhem s Fiatem Brava (ta dostavala asi zabrat vic, protoze byla pridelena kolegovi, ale obcas si ji nekdo vypujcil na sluzebku) a spolehlivost nic moc. Kdyz budu ignorovat, ze s toho opadavaji plasty, tak po nalitani 150t-200t km se obe auta zacala rozpadat i po funkcni strance a byla tak 3-4 krat do roka na oprave. Takze takova byla moje zkusenost s Fiaty z let 1997-2001.Sam sebe vozim Honde Civic (r.v. 2006) a S2000 (r.v.2000) - oboje bez tunningu. Obcas mam tu cest v pekne zachovalem a udrzovanem Opelu Calibra nebo Honde Accord 7G.Proti designu AR nic nemam, 156ka se mi moc libila, kdyz vysla, ale predchozi zkusenost s Fiaty ve me budi obezretnost v vyrobkum tohoto koncernu ve tride bezne financne dostupnych vozu.

UK
4. března • 14:16

jistě kvalitní komentář od člověka, který neovládá s/z :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
zipiik
4. března • 18:25

ok, chybicka se vloudila

zipiik
3. března • 17:34

Oprava: Proti designu AR nic nemam, 159ka se mi moc libila, kdyz vysla, ale predchozi zkusenost s Fiaty ve me budi obezretnost v vyrobkum tohoto koncernu ve tride bezne financne dostupnych vozu.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
zmulin
4. března • 11:30

A kolik si na těch Hondách najel....?

zipiik
4. března • 18:32

Accord ma za 4 roky najezdeno neco malo pres 250000km, Civic neco kolem 65000km, S2000 ma za 10 let necelych 50000km.

Marek Janáč
5. března • 14:20

Doma mame Hondu Civic (20 000km) a ja mam Fiat Bravo II (12 000) km. Zatial ani na jednom nebola porucha, ale tie plasty na honde troska vrzaju. Na Fiate mam automaticku prevodovku (pisal som o tom na fore) a je to lahoda a bez problemov a bez skackania (pricom reci 'nemcov' predpovedali nieco ine). Zatial ziadna porucha, auto mam skoro uz rok (jazdim sice malo). Kazdy ale predpovedal navstevu servisu aj v prvom roku.
Vazne neviem ake to moze byt po 150 000 km, tolko sme nemali ani starsom Fiat Brava 98, ktore malo uz peknych 9 rokov. Takze predpokladam, ze ak clovek jazdi malo (okolo tych 10 az 15 tisic kilometrov rocne), tak by nemal byt problem so ziadnym autom. Zial neviem to ale objektivne posudit, pretoze zatial kazde auto co sme v rodine mali (pocnuc otcovou 120tkou) neboli so ziadnym nejake velke a zasadne problemy. Samozrejme 120tka uz na konci dosluhovala, ale tak mala svoj vek.

Jig
2. března • 10:20

no jasně je to naprosto tragické jako tradičně u každého itala ... U mé AR GT dolívám mezi servisním intervalem (20tis) až nepředstavitelných 0,5 litru (tedy pokud vůbec). A najezd mezi poruchami vyžadující neplánovaný servis pouze skandálních 40tis km.

Hans
1. března • 13:47

No tak to se povedlo. Fakt nádhera. Ty zadní světla a ten zadek ....perfektní!!!!!! Krasavice!!!

Petr Švancar (Švany)
1. března • 19:47

Souhlas, interiér je taky lahoda. Krásnej kus ... sem zvědav na cenu ... Vedle tohodle se mohou jít němci se svejma 1er A1 atd zahrabat ... a to sem mi BMW fakt líbí.

Thor
1. března • 2:21

:-D:-D:-D

Lacomme
1. března • 7:03

+1 krasavice alfice

Doporučujeme

Články odjinud