Alfa Romeo Giulietta končí bez nástupce. Pohledný hatchback nahradí SUV a crossovery

Sir CHerokee  |  18. 02. 2020 19:02

Je jí škoda. Z venku pořád krásná a svá. Až tahle bublina aut na chůdách skončí, tak Alfa zase nebude mít co nabídnout...

Odpovědět  |   | 
Mořeplavec  |  18. 02. 2020 19:10

Tohle fakt nechápu. Vyšší vozy mají na dálnici spotřebu hrubě o 1.5.l více. A řešit to naftou není optimální. Chod motoru, do toho naftobijci a s tím si nikdo si není jistý, zda naftu lokálně zakážou. To se opravdu nenajdou zákazníci pro nízké vozy? Nebo tu spotřebu či nutnost nafty nikdo neřeší? Asi ne, nejsou sami. Viz. Nissan.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  18. 02. 2020 19:58

Vyšší posaz má pro někoho (ne pro mě) takové kouzlo, že tomu obětuje klidně i rychlost jízdy (čímž tu spotřebu zase vrátí zpátky o 1,5l dolů). Většina SUV se vleče v pravém pruhu kolem 110-120ti km/h.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  19. 02. 2020 03:01

Souhlasim.
A taky mam radsi klasiku.

Ale nesouhlasim s tou posledni vetou. Jezdim celkem dost evropou hlavne dalnice a ani v CR ani nikde na zapade SUV po dalnici nejezdi o nic pomaleji nez ostatni auta. Proste tam tu naftu nalijou, kdyz to teda vic zere, to je cely.

Vzdyt je to palivo tak levny, ze i dost dlouha ceata napr. 1500km Praha-Londyn te vyjde radove o 1,5l * 15(stovek km) * 1,5(euro za litr) vic, tedy 33 euro. To je na zapade jeden obed pro dva, ani vinko se ti tam nevejde. Navic “deleno poctem osob v aute”, takze “who cares”...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  19. 02. 2020 11:20

Jeden a půl litru navíc? To srovnáváš Mercedes G s Mini nebo s čím?
U porovnatelné kategorie (malé SUV-malé auto nebo nižší střední-kompakt SUV) je rozdíl kolem půl litru, maximálně litr u větších kategorií.

Odpovědět  |   | 
Sorpressa  |  18. 02. 2020 20:14

Svet sa zbláznil. Alfa Romeo bude mať s výnimkou giulie v portfóliu čiste gaziky. Neskutočne. Módne je kupovať drahé autá zvonku veľké, zvnútra malé s vyššou spotrebou a náročnejšou prevádzkou. Hlavne že si rit môžem položiť rovno zo stoja do sedačky. Aj to musím prehupnut ponad vykrojené boky sedaku. Bezpečnosť, tak si idem kúpiť LKT a kúpte si ho všetci. Lebo s tým zruším aj RAM. Alfa si toto nezaslúžila to aj umierajuci seat udržal Leona. Taliani miesto Punta kupujú clio/208,bravo,dovi, dopi... Kks Forza Korea 😆

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  18. 02. 2020 20:49

Výborný komentář.

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  19. 02. 2020 08:43

Guilia skonci brzy bez nahrady a nasledne uz bude Alfa Romeo znacka dodavajici vyhradne sportovne vyhlizejici gaziky, cimz bude vhodne doplnovat portfolio Jeepu, ktere se soustredi na gazikove vypadajici gaziky.

Odpovědět  |   | 
Emkejx  |  18. 02. 2020 21:53

Kks to sa Alfa teraz uz fakt priblizi Jeepu. Fakt same tereniaky, jeden sedan a padla. To je na taliansku klasiku kruty osud.

Odpovědět  |   | 
Sorpressa  |  18. 02. 2020 22:20

Moja reč, hlavne že majú team F1, stelvio rekordy na okruhoch, ale normálne autá, ktoré si môže kúpiť normálny smrteľník na to môžme zabudnúť. Kks, nejaká KIA si dovolí rio, ceed v rôznych verziách, soul, Niro a Stinger.... K tomu netreba komentár.


Odpovědět  |   | 
KOP  |  19. 02. 2020 15:31

Porovnání s Kiou by asi nedělal - to je obrovska masova znazka urcene pro jine zákazníky.
Alfa nebyla nikdy masová a snad nikdy nebude, v tom je její síla i přes všechny mediální komentáře.

Odpovědět  |   | 

s kia stinger obzvlášt gt bych byl opatrný, aby to nebylo jedno auto co zadupe alfu do země, srovnej si udaje, cenu a na alfu ani nepomyslíš, udělá to více lidí a je vymalováno.

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  19. 02. 2020 19:10

Hele stinger je super auto ale na giulii se nechytá. Je potřeba si uvědomit že i přes všechny minusy co giulia má je to pořád jízdní extraliga. A o to u alfy hlavně jde

Odpovědět  |   | 
Sorpressa  |  18. 02. 2020 22:44

A ešte niečo k alfe, načo sú im super podvozky, keď to nikto nekupuje, nech radšej zostúpia do sub mainstreamu zoberú podvozok, tipa, alebo 308 keď už sú s psa, usiju pekný kabát, cenu o 2 litre viac ako tipo a snáď to pôjde. Nasilu sa hrať na prémiu je pase...

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  19. 02. 2020 05:22

Je to škoda no ale dalo se to čekat. Přeci jenom interiér už stárne a bezp.systemy nikde. Jinak po mechanické stránce pořád super auto. Svezení perfektní. Ale to už dnes nikoho nezajímá

Odpovědět  |   | 
eMKejx  |  19. 02. 2020 09:31

ako ved Giulia ma po fl a prave systemy bezpecnosti a kopec asistentov pribrala, hoc pre mna v inych smeroch stale ten model pokulhava, uz tak dohnala aspon rok starych konkurentov. Co je na taliana dobre.

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  19. 02. 2020 10:00

Giulia a stelvio po faceliftu nemá.
Je to pouze nový modelový rok.
Ps strašně by mě zajímalo v čem ještě zaostává za konkurencí.

Odpovědět  |   | 
sorpressa  |  19. 02. 2020 10:53

v ničom, len v tom že prišla neskoro a FCA ju bude držať v tejto podobe aspoň 10 rokov, ako je to u nich zvykom. KKS Korejci každé 2-3 roky nový model...ako to dokážu? Celkom v pohode auto Tipo FCA zhovadia strašným interiérom, ktorý je asi evolúciou z Regaty 80 rokov..., 500l vyzerá ako kŕmnik pred porážkou.... no zle zle zle...dúfam že PSA im dá po nose a trocha ich štartne... Tí sa dizajnovo fakt našli

Odpovědět  |   | 
Filip F.  |  19. 02. 2020 14:30

V kvalitě materiálů. Interiér byl pro mě natolik špatný, že jsem se rozhodnul si Giulii nekoupit, ačkoliv jsem vlastnil Giuliettu QV a měl zálusk na Veloce. Po vysednutí z nové 3er si sednout do Giulie je takový rozdíl, že si kladete otázku, zda je alfa v interiéru prémie (odpovíte si záhy, že není ani omylem). A když si pak uvědomíte, že konkurence je schopna nabídnout i podobné jízdní vlastnosti, nezbývá už Giulii moc argumentů, kterými Vás má přesvědčit.

Odpovědět  |   | 
KOP  |  19. 02. 2020 16:08

No je fakt že Alfu bych si asi nevybíral na základě zpracování interiéru. Provedení a tvarování interieru je u Giulie ale užasné. Je to něco co ti němci nemohou nabídnout. Další věc u Giulie jsou jízdní vlastnosti, naladění podvozku a chování auta - to je jedinečné ve své třídě. Jinak při porovnání BMW 3er za danou cenu nedostaneš tolik výbavy ani výkonu + navíc jedinečný design. BMW je momentálně designově špatné a je navíc masovější značkou než Alfa...Za mě konkurence není moc schopna nabídnout podobný jízdní zážitek za dané peníze.
Giulietu QV jsem byl projet a naprosto mě zklamala - zejména jízdní vlastnosti a chování automatu, Giulia je úplně o něčem jiném proto jsem si ji nakounec koupil
Pro mě to bylo naopak mnoho argumentu ji koupit Ale každého volba.

Odpovědět  |   | 
Filip F.  |  19. 02. 2020 16:30

Já měl QV ještě v manuálu, TCT, co tam dávali poté, je podle mě dost špatná volba. Auta jsou subjektivní, a tak to bude vždycky. Co někomu vadí, jiný kvituje. Měl jsem tehdy půjčenou Giulii Veloce na 18kách, nevím, na čem ji máš ty, ale zajímal by mě komfort na 19kách, protože Giulietta QV na 18kách /40 postrádala i základní komfort, kdy kromě čerstvě vyasfaltované cesty mlátila téměř všude a vždy, s čímž byla spojena i kulisa na palubě. Všiml jsem si i u Giulie, že už při 160 celkem hodně hlučí v interiéru.
Pokud bych tedy měl popsat ze svého subjektivního pohledu, v čem Alfa zaostává, je to kvalita interiéru (Mazda v současné době již užívá kvalitnější materiály a působí v interiéru luxusněji než prémiová Alfa - bohužel), odhlučnění a komfort na větších kolech (samozřejmě infotainment, ale to nás asi moc nezajímá). Takový Jaguar XE je minimálně stejně zábavné auto na okreskách, ale umí být pohodlné a tiché i na 19kách ve vyšších rychlostech.

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  19. 02. 2020 11:18

Bohužel odchodem Giulietty se Alfa stane pro normálního smrtelníka nedostupná. Gulia i Stelvio začínají na takových cenách, že to rozum nebere.Alfa zřejmě nechce, aby byla masově dostupná a zaměřuje se na segment pro nejnáročnější klientelu. No nic tak se vrátíme k osvědčeným Škodovkám😂😂😂

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  19. 02. 2020 11:22

Alfa nikdy nebyla pro normální smrtelníky, vždy se řadila k italské větvi prémiových značek. Takže opravdu nebude dávat ceny jako Škodovka.

Odpovědět  |   | 
sorpressa  |  19. 02. 2020 11:28

No to celkom asi nie je pravda, minimálne modely 33 a 75 a 90 neboli nijak predražené.

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  19. 02. 2020 11:34

Mě tedy giulia a stelvio nepřijdou předražený. Vzhledem ke konkurenci.

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  19. 02. 2020 12:37

Giulietta se dnes dá koupit ve verzi Super těsně nad 400 tisic. To ještě jde ale víc jak 800 tisic za Giulii a minimálně meloun za Stelvio je pro dělníka ve šroubárně příliš🤬🤬🤬

Odpovědět  |   | 
Filip F.  |  19. 02. 2020 14:36

Nepřijde? BMW 320i od 978, Giulia benzín 200 k od 1. 039 mil. X 320d od 1.048, alfa 190 diesel od 1.109?

Si ty auta postav vedle sebe, obejdi si je, sedni si do nich, chvilku se projeď a pak mi řekni, který je pro tebe za ty peníze víc odpovídající,

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  19. 02. 2020 19:19

Hele ok tvůj názor. Já zrovna tento víkend měl půjčený stelvio 2020. A interier a zpracování super. Odhlucneni skvělé jízdní vlastnosti perfektní.Shodou okolnosti můj strýc má X3 2019. A Bmw mě takhle rozhodně nenadchlo. Ale jak říkáš každý na to má svůj názor. Ps 3er jsem zatím nejel

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  19. 02. 2020 14:45

To jsme ale trošku... v pravěku.

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  19. 02. 2020 11:26

Bohužel je to tak. Teďka uz ji můžou zachránit jenom Tonale a ta další malá zhovadilost co má přijít místo Mita

Odpovědět  |   | 
JK  |  19. 02. 2020 11:34

Giulietta sice vůbec nestárne, ale už dlouho naznačuje, že odchází. V podstatě "stará" ojetá verze QV, která vlastně v podání Giulietty, není zase až taková divočina, si drží ceny skoro vyšší, než ty přiškrcené foukačky, které tuhle vykulenou krásku vyprovázejí do důchodu. Emise zařízly zábavné motory a trend zařízl zábavné karoserie. Markeťákům v Turíně musí být pěkně horko. Jak prodávat značku, která celou svojí existenci stojí na motorech, podvozcích a řízení v době, kdy je nejdůležitější kritérium světlá výška a velikost displeje? Fůůů, nezávidím.

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  19. 02. 2020 11:35

No to jsi napsal hezky

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  19. 02. 2020 12:45

Taky dobře napsáno. Druhá věc však je, že oni zaspali. Giuletta měla projít dávno modernizací, hlavně v interiéru a nbídce motorů je to znát. Giulia je krásná, ale cenově měla jít proti mainstreamu (šeď Passatů a škodovek, insignia + konec Mondea) a ne proti prémii, tam to vůbec netrefili. 4C super, ale tak tvrdé a drahé, že se prodávala (i vyráběla) po kusech. Mito bylo srandovní předělávkou obstarožního Punta s vyšší cenou.....s tím se nedá uspět.

Odpovědět  |   | 
sorpressa  |  19. 02. 2020 13:21

Presne tak K tomu interiéru Gtty - kolega po nej poškuľoval, ale nemohol prekusnúť ten infotaiment z Jeepu, to je iný fail....to fakt tam neohli vtisnúť aspoň tablet z lepšej výbavy Tipa?

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  19. 02. 2020 13:25

Ale vždyť ty infoteimenty jsou všechny stejný. Buď máš 5ti palec nebo 6 a půl palec. Stejny jako v tipu

Odpovědět  |   | 
sorpressa  |  19. 02. 2020 13:35
Ffff  |  19. 02. 2020 13:59

Stejny akorat trčí z palubky

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  19. 02. 2020 13:27

Chápu ale premiovou techniku popřípadě platformu nemůžeš prodávat za meinstremové ceny

Odpovědět  |   | 
Mercedes  |  22. 02. 2020 22:45

Alfu Romeo mám ráda. Škoda, že MiTo nebylo pětidvířko. Možná by nebyla marná fúze Toyota & Alfa Romeo.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 111 příspěvků
TEST Mazda CX-30 Skyactiv-X 6MAN vs. 6AT 4x4: Revoluční All In One?

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X

Vznětová, zážehová, přeplňovaná, atmosférická, hybridní. Zdá se to sice k nevíře, ale všechna tato adjektiva popisují kompaktní SUV Mazda CX-30 s „dieselovým benzinem“ Skyactiv-X. Jen ne všechna najednou. Jaká tedy v reálném světě je a jak se liší čtyřkolka s automatem od předokolky s manuální převodovkou?

25.  3.  2020 | Petr Schnagl | 24 příspěvků
Minitest Honda Civic 5D 1.0 VTEC CVT: Stačilo po 5 letech jen posypat pepřem?

Honda Civic 1.0 VTEC CVT

Japonci Hondu Civic lehce vylepšili a poslali zpět na trh se zajímavou cenou. Stačí to ale k tomu, aby vyčnívala nad konkurencí?

21.  3.  2020 | Vladimír Kadera | 125 příspěvků

Nejčtenější články

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště vozů Tatra. Pár z nich je možné zachránit

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště voz…

Podobných míst byste našli spousty. Zrovna tady však odpočívá a záchranu (bez)nadějně očekává především hromada starých tatrovek.

26.  3.  2020 | | 31 N/A
Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Octavia zemřel za podivných okolností

Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Oc…

Škoda si v rámci 125letého výročí připomíná klíčové osobnosti vzniku automobilky. V případě Ludvíka Kalmy však nelze kromě vyzdvižení jeho důležité role opomenout i jeho tragický odchod.

18.  3.  2020 | | 43 N/A
Tatru 613 proslavil i šílený moment v F1. V závodě srazila pilota a praskaly kosti

Tatru 613 proslavil i šílený moment v F1. V…

Ačkoliv měla především zachraňovat, Tatra 623 je do historie zapsána možná nejznáměji jako speciál paradoxně způsobující bolest.

1.  3.  2020 | | 35 N/A
Škoda poprvé ukázala Enyaq iV už začátkem měsíce. Nikdo mu ale nevěnoval pozornost

Škoda poprvé ukázala Enyaq iV už začátkem m…

Při oficiálních prezentacích vozů je dobré všímat si detailů. Naposledy se to osvědčilo při premiéře Škody Octavia RS iV – poprvé jste totiž mohli vidět připravované elektrické SUV Enyaq iV.

6.  3.  2020 | | 41 N/A
Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě verze, zaútočí na Jeep i Land Rover

Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě ver…

Fordu utíkají na veřejnost fotky chystaného SUV a off-roadu rodiny Bronco. Potvrzují se tak informace o dvojici různě zaměřených modelů.

10.  3.  2020 | | 7 N/A