Alfa Romeo Giulia Veloce v Česku: 280 koní a čtyřkolka za 1,24 milionu

Cobo  |  11. 10. 2016 09:44

Zase pro mě nepochopitelný jako u XE. Manuály se dodávají hlavně k dieselům. Proč? Nafta má menší rozsah použitelných otáček a koupí jí spíš někdo kdo hodně najezdí než nadšenec, co upřednostní benzín. Tak proč proboha do nafty cpou manuál a benzínům (vyjma 2.9) ho nedaj?

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  11. 10. 2016 10:29

...viac menej suhlas, ale na druhej strane, aj na takej 520d sa s manualom da uzit zabava. Odskusane

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  11. 10. 2016 18:19

...miestna uderka 1.6 TDi s polovicnym vykonom uz nastupila...

Odpovědět  |   | 
vfi9i37tjhg  |  12. 10. 2016 15:05

Nezavid!

Za par let budes jezdit ve trivalcovem dieslovem 0.8 hybridu a budes rad, ze vubec jedes.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  13. 10. 2016 08:18

...nemam co, mam klasickeho atmo benzinaka, snad ho dovtedy nerozbijem

Odpovědět  |   | 
Dinar  |  11. 10. 2016 12:42

V této třídě už dnes většinou není manuál nabízen jako varianta pro řidičské entuziasty, nýbrž jako varianta levnější, standard, proto se kombinuje s levnějšími motorizacemi, motorizacemi s předpoklady pro fleet, takže logicky hlavně s R4 dýzlem.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  11. 10. 2016 10:42

....je pekna a je len dobre ze si niekto zmyslel postavit take nieco. Rad by som ich videl viac aj na nasich cestach, ale ruku na srdce....164-ka bola krajsia :)

Odpovědět  |   | 
DDT  |  11. 10. 2016 11:36

jsou to debilové, cenová politika fiatu opět nedává smysl, jen pohřbí toto auto a tím vlastně celou alfu. za cenu bmw nebo audi nikdo dnes nebude kupovat fiata před smrtí, když ani nemá jistotu, že najde svého dealera/servis třeba za tři roky..
1.2mil má stát verze 2.9T, dvoulitry 0.7-0.8mil dle výkonu, diesely podobně.
manuální převodovka jako základ ke všem modelům, volitelně automat a 4x4.
pokud tohle nejsou schopni realizovat, tak se na to mají vykašlat a soustředit se na levná malá auta, čož fiatu vždy šlo. však on jim číňan nebo ind ukáže, jak se to má dělat, až za rok za dva zkrachovalou alfu budou prodávat...

Odpovědět  |   | 
Radim  |  11. 10. 2016 12:27

Ty jsi docela chytrák co?

Odpovědět  |   | 
Adam  |  11. 10. 2016 16:02

S předchozím příspěvkem spíš nesouhlasím, ale v jednom má naprostou pravdu - za cenu BMW, Audi a Mercedesů si Alfu bude z racionálních kupců pořizovat málokdo, obzvlášť při tak slabé dealerské síti. Giulii fandím, ale když se na to podívám rozumně, dokud nebudou základní diesely v prodeji za částky začínající sedmičkou, bude to hodně exkluzivní auto nejen na českých silnicích.

Jen tak pro zajímavost - kolik se jich prodalo v ČR? Za září data ještě nejsou, ale v červenci a srpnu bylo registrováno 12 Giulií, podle nabídky dealerů odhadem 11 bylo předváděcích. Pravda, prodeje se teprve rozjíždí, do konce roku se ukáže...

Odpovědět  |   | 
kos  |  11. 10. 2016 16:25

To je ale pro někoho naprosto vyhovující. Já o Veloce přemýšlím. Sedan této třídy, pro mne smysl pouze XE nebo Giulia. 3er je řidičska nepříliš přesvědčivá a má ji každý 19 smrkáč od tatínka z áček, A4 ani nemluvě, a nové céčko je zajímavé, ale jezdí jich také milion. Na co se za 1,2 milionu budu zařazovat do stáda lidí, co čekají na hezkou skladovku z Cartecu? to bych byl blázen. Čistě můj názor. Chápu, že kdyby prodávali statísíce kusů potěší je to víc.....

Odpovědět  |   | 
Adam  |  11. 10. 2016 17:32

Chápu, pro mne jako zákazníka je taky zajímavější mít auto, které se nestojí pomalu "na každém rohu" (když nepočítám slabou servisní síť). Ale Alfa potřebuje auta vyrábět a prodávat, ne dělat radost pár jednotlivcům.

Odpovědět  |   | 
DDT  |  11. 10. 2016 19:01

ovšem, a můžeš jim klidně připoslat ještě něco navíc, aby měli...
ale počítej s tím, že další italskou alfu už nikdy nekoupíš...
ratan tata to alfistům za pár let vysvětlí, co alfa skutečně potřebuje a jak se to bude dělat...

já bych si to auto hned koupil, ale pouze 2.9T, se zadním náhonem a s manuálem, a nedal bych jim víc než 1.2mio. za tu cenu bych zariskoval, skousl posměšky a komentáře, mávnul rukou nad tím, že tu něco upadlo, tu se něco odřelo, tu něco odstává, tu něco drnčí, tu něco spuchřelo, sw v rádiu už 5x přehráli a stejně se zasekává, atd. ale kromě těhle blbostí by to muselo fakt dobře jezdit a nemít problémy s motorem, převodovkou, nápravami a brzdami. potom by se dalo uvažovat, že se dá koupit ještě i další alfa.
ale za plnou cenu, ještě nutně s automatem a čtyřkolkou, si ji mohou strčit do ři.tě, to si každý zájemce o auto podobných vlastností zajde do bmw pro m3...

Odpovědět  |   | 
Michal  |  11. 10. 2016 20:55

Tak zrovna podobne zkušenosti mam s M3. Sedačky protrhana kůže po 20 tis, vrzani interiéru prakticky neustále, nefunkční USB, do toho 2x svolavacka za prvni rok. Představa lidi o autech, co nikdy neměli, je vazne působivá.

Odpovědět  |   | 
v-qw/e  |  12. 10. 2016 15:01

Alfa neni Fiat, i kdyz mu patri.

Jiste, koupe Alfy muze dnes predstavovat jiste riziko budoucich probemu. Nicmene, koupe BMW je problemu zaruka. On to nekdo proste muze koupit jako vychodisko z neustalych problemu pronasledujicich soucasna BMW. Zda se to splni, to je uz druha vec.

Vzhledem k tomu, ze Giulia nabizi a jakou techniku pouziva, povazuji cenu za rozumnou.

Odpovědět  |   | 
*/38cd8c86ackjghaq6  |  12. 10. 2016 15:03

Jasne, on by kde kdo chtel poradne auto za cenu hadraplanu. Chtit muze.

Odpovědět  |   | 
SAM z Brna  |  12. 10. 2016 17:52

Bavorák to je jen nafoukaná bída, mám zkušenosti - máme doma třetího. Ten druhej - trojková řada dva měsíce po skončení záruky a nájezdu 28000 km , odešlo vodní čerpadlo - 25000,- Kč ( žádná kulance - máš na bavoráka tak plať) První bavorak trojkovej Compakt - měl po 40000 km tlumiče v hajzlu.
V Audi jezdí zaprdění manageri a je jich na silnici plno. Ale gulia to je krása a těch tady moc nebude.
Plánuju nákup Gulia Veloce na příští jaro, přijde důchod nebudu mít služební a považuji to za ideální auto pro důchodce. Tu nejsilnější bych asi na maximálku nevyužil.
Sam

Odpovědět  |   | 
Eman z Kotehulek  |  11. 10. 2016 20:07

Italie byla v 80 a 90 tych letech zemi autum zaslibenou. Fiat mel ucelenou modelovou radu od una , tipa, tempry az po chromu. To same Alfa Romeo a Lancia. Jeji Delta integrale vladla rally. Dnes , po vsem tom zvaneni o novych a novych modelech ,ktere prijdou, je Lancia mrtva, Alfa na kolenou a fiat montuje tipo v Turecku. Copak Fiat , ten vem cert, ale ty Lancie a hlavne Alfy Romeo je obrovska skoda. Myslim si ,ze dopadnou jako Honda s Acordem, tj. maximalne par tisic prodanych kusu v Evrope a pak game over.

Odpovědět  |   | 
st  |  12. 10. 2016 20:26

Obávám se, že máte pravdu. Bohužel cenová politika Alfě moc nepomůže. Obávám se, že někdo kdo má 2mKč raději si koupí MB, Audi či BMW než Alfu. Což je škoda, protože je to opravdu krásné auto.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  13. 10. 2016 08:16

...plagat Lancia Thema by som este vyhrabal. Krasna masina...

Odpovědět  |   | 
Daniel  |  24. 01. 2017 09:47

Je úsměvné jak pořád někdo obhajuje BMW před Alfou co se týká rozumu a kvality :)
Pánové kvalita BMW rozhodně není taková jak se říká, moje servisní knížka z trojky by mohla vyprávět. Já osobně jsem z BMW zklamán, měl jsem Alfu 159 a i když občas nějaký problém byl, vždycky to byla nějaká prkotina narozdíl od BMW odtasvenýho u kraje silnice ...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

7.  7.  2020 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
Minitest Piaggio MP3 300 HPE Sport: Tak trochu auto, tak trochu skútr, 100% cool

Piaggio MP3 300 HPE Sport

Rádi byste požívali výhod skútru, ale na jednu stopu nemáte řidičák nebo odvahu? Pak doporučujeme tříkolové Piaggio MP3, omlazené a s posíleným motorem.

5.  7.  2020 | Jiří Baborský | 9 příspěvků
S elektrickou Mazdou MX-30 poprvé v Česku: Když to musí být, ať je to takhle!

Mazda MX-30

Nenechejte se zmást německou espézetkou. Novou Mazdu MX-30 jsme poprvé zkoušeli na českých silnicích a doslova nás nadchla!

2.  7.  2020 | Jan Mička | 34 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila teprve nedávno. Našly se jasné důkazy

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila tep…

Produkce populární octavie první generace skončila již před deseti lety, přesto máme za to, že tento vůz může jít v klidu do důchodu až nyní. Teprve nedávno totiž utichly poslední nástroje vyrábějící důležité náhradní díly.

21.  6.  2020 | | 46 N/A
V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX. Stojí jako dva vybavené Superby

V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX.…

Dvoudveřová varianta klasického „embéčka“ je pořádnou vzácností. Dali byste ovšem za ni takřka dva miliony korun?

11.  6.  2020 | | 31 N/A
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle…

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | | 107 N/A
Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a cenově dostupná auta ještě existují!

Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a c…

Dneska je to samý displej, hybrid, asistent a kdoví co ještě. A také kvůli tomu rostou ceny nový aut. Ještě pořád ale můžete narazit na „normální“ cenově dostupné auto, na jehož ovládání nepotřebujete návod. A co víc, je z Česka.

25.  6.  2020 | | 86 N/A
Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Česku. Stojí méně než Škoda Kodiaq RS

Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Če…

Šestiválec, místo pro osm cestujících a šestnáct držáků na nápoje. Obří SUV od Hyundaie se s tím nemaže. Teď si ho můžete koupit i v Česku.

3.  7.  2020 | | 56 N/A