Alfa Romeo Giulia Veloce slouží také rumunské policii

Rumunské dálnice a silnice první třídy nyní hlídají Alfy Romeo Giulia ve sportovní verzi Veloce.
Alfa Romeo Giulia Veloce slouží také rumunské policii

Sportovní giulie plní podobnou funkci jako české policejní octavie, superby či passaty, ovšem nechybí jim policejní značení. Ohledně techniky však měla rumunská policie podobné požadavky - pohon všech čtyř kol a zážehový motor, který se rychle zahřeje a je méně servisně náročný.

Klepněte pro větší obrázek

Místní policisté budou sportovní alfy užívat minimálně jeden rok. Jedná se o druhou nejvýkonnější verzi Veloce. To znamená, že pod kapotou se nachází přeplňovaný zážehový dvoulitr o výkonu 280 koní a maximálním točivém momentu 400 Nm. Svou sílu posílá na všechna čtyři kola přes osmistupňovou automatickou převodovku.

Policie má nejvýkonnější auta v historii. Podívejte se, v čem jezdila dosud

Policie má nejvýkonnější auta v historii. Podívejte se, v čem jezdila dosud

Policisté do výbavy dostali i mnoho prvků aktivní bezpečnosti. Policejní giulie disponují adaptivním tempomatem s brzdnou funkcí, hlídáním jízdních pruhů či slepého úhlu.

Policisté se učili jezdit rychle a bezpečně. Zatím to moc neumí

Policisté se učili jezdit rychle a bezpečně. Zatím to moc neumí

Rumunští strážci zákona jsou již druhými evropskými policisty, kteří giulii ve službě používají. Italští četníci mají kromě běžných motorizací k dispozici i vrcholnou variantu Quadrifoglio s výkonem 510 koní.

TEST Renault Mégane Grandtour GT dCi: Ekonomická nerovnice

Renault Mégane Grandtour GT dCi

Úsporných vozů s vizáží ostrých verzí se na českém trhu najde spousta. Zkoušený Mégane GT dCi je jedním z nich, jedna věc nám na něm ale nesedí. A motor to není.

23.  11.  2017 | Jan Mička | 32 příspěvků
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků