Alfa Romeo Giulia Veloce slouží také rumunské policii

Rumunské dálnice a silnice první třídy nyní hlídají Alfy Romeo Giulia ve sportovní verzi Veloce.
Alfa Romeo Giulia Veloce slouží také rumunské policii

Sportovní giulie plní podobnou funkci jako české policejní octavie, superby či passaty, ovšem nechybí jim policejní značení. Ohledně techniky však měla rumunská policie podobné požadavky - pohon všech čtyř kol a zážehový motor, který se rychle zahřeje a je méně servisně náročný.

Klepněte pro větší obrázek

Místní policisté budou sportovní alfy užívat minimálně jeden rok. Jedná se o druhou nejvýkonnější verzi Veloce. To znamená, že pod kapotou se nachází přeplňovaný zážehový dvoulitr o výkonu 280 koní a maximálním točivém momentu 400 Nm. Svou sílu posílá na všechna čtyři kola přes osmistupňovou automatickou převodovku.

Policie má nejvýkonnější auta v historii. Podívejte se, v čem jezdila dosud

Policie má nejvýkonnější auta v historii. Podívejte se, v čem jezdila dosud

Policisté do výbavy dostali i mnoho prvků aktivní bezpečnosti. Policejní giulie disponují adaptivním tempomatem s brzdnou funkcí, hlídáním jízdních pruhů či slepého úhlu.

Policisté se učili jezdit rychle a bezpečně. Zatím to moc neumí

Policisté se učili jezdit rychle a bezpečně. Zatím to moc neumí

Rumunští strážci zákona jsou již druhými evropskými policisty, kteří giulii ve službě používají. Italští četníci mají kromě běžných motorizací k dispozici i vrcholnou variantu Quadrifoglio s výkonem 510 koní.

Minitest BMW 230i Cabrio: Nastal čas se rozloučit?

BMW 230i Cabrio (minitest)

Kompaktní rozměry, zadní pohon, čtyři místa k sezení a stahovací střecha – to je kombinace, na kterou dnes narazíte pouze u BMW. Benzinový dvoulitr s výkonem 185 kW dvojkovému kabriu pasuje jako ulitý!

dnes | Jan Mička | 3 příspěvky
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků