Alfa Romeo Giulia Veloce slouží také rumunské policii

Rumunské dálnice a silnice první třídy nyní hlídají Alfy Romeo Giulia ve sportovní verzi Veloce.
Alfa Romeo Giulia Veloce slouží také rumunské policii

Sportovní giulie plní podobnou funkci jako české policejní octavie, superby či passaty, ovšem nechybí jim policejní značení. Ohledně techniky však měla rumunská policie podobné požadavky - pohon všech čtyř kol a zážehový motor, který se rychle zahřeje a je méně servisně náročný.

Klepněte pro větší obrázek

Místní policisté budou sportovní alfy užívat minimálně jeden rok. Jedná se o druhou nejvýkonnější verzi Veloce. To znamená, že pod kapotou se nachází přeplňovaný zážehový dvoulitr o výkonu 280 koní a maximálním točivém momentu 400 Nm. Svou sílu posílá na všechna čtyři kola přes osmistupňovou automatickou převodovku.

Policie má nejvýkonnější auta v historii. Podívejte se, v čem jezdila dosud

Policie má nejvýkonnější auta v historii. Podívejte se, v čem jezdila dosud

Policisté do výbavy dostali i mnoho prvků aktivní bezpečnosti. Policejní giulie disponují adaptivním tempomatem s brzdnou funkcí, hlídáním jízdních pruhů či slepého úhlu.

Policisté se učili jezdit rychle a bezpečně. Zatím to moc neumí

Policisté se učili jezdit rychle a bezpečně. Zatím to moc neumí

Rumunští strážci zákona jsou již druhými evropskými policisty, kteří giulii ve službě používají. Italští četníci mají kromě běžných motorizací k dispozici i vrcholnou variantu Quadrifoglio s výkonem 510 koní.

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků