Alfa Romeo Giulia Veloce přináší 280 koní a 400 Nm

Alfa do Paříže veze dvě novinky z modelové řady Giulia – sportovněji laděné verze Veloce a ekonomicky orentovanovanou Giulii AE. O které chcete číst dřív? Že se ptám…

Tak tedy – zatímco doposud zela v nabídce giulie třísetkoňová díra, volný prostor vbrzku vyplní velmi sympaticky vyhlížející verze Giulia Veloce. Ta dostala přeplňovaný benzinový motor 2.0 TBi, disponující výkonem 280 koní (206 kW) při 5250 otáčkách a točivým momentem 400 Nm při 2250/min.

Alfa Romeo Giulia QV je na Nordschleife rychlejší než Pagani Zonda F!

Alfa Romeo Giulia QV je na Nordschleife rychlejší než Pagani Zonda F!

Verze Veloce ale bude i příznivce nafty a to v podobě nového celohliníkového čtyřválce 2,2 l, naladěného na výkon 210 k (154 kW) při 3500/min a točivý moment 470 N.m při 1750/min.  Dynamické schopnosti obou verzí budou zveřejněny později, jisté však je, že se budou nabízet pouze s osmistupňovým automatem a pohonem zadních nebo všech čtyř kol. Od běžných verzí ji poznáte díky černému lemování oken, lehce pozměněným nárazníkům a devatenáctipalcovým kolům se specifickým designem.

Alfa Romeo Giulia dostane autopilota podle vzoru Tesly

Alfa Romeo Giulia dostane autopilota podle vzoru Tesly

Druhou novinkou je verze Giulia AE, což je zkratka pro "Advanced Efficiency". Jedná se o upravený 132kW diesel s osmistupňovým automatem, jenž má delší převody, o 5 mm snížený podvozek, upravené chlazení a další drobné změny, přičemž se může chlubit součinitelem odporu vzduchu cd jen 0,23. Součástí modifikací jsou též 16" kola s obutím 205/60 s nízkým valivým odporem. Dosahuje normované spotřeby 4,2 l nafty, ale když na to přijde, zvládne stovku za 7,2 s a maximálku 230 km/h.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek

TEST DS 7 Crossback PureTech 225: Extravagance bez kompromisů?

DS 7 Crossback PureTech 225

Zcela samostatná značka DS je tu a model 7 s dodatkem Crossback je startem nové éry. Vyzkoušeli jsme nejsilnější benzínové provedení a sportovně laděnou výbavu.

včera | Milan Lažanský | 38 příspěvků
TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

15.  11.  2018 | Jan Mička | 63 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků