Alfa Romeo Giulia Veloce přináší 280 koní a 400 Nm

Alfa do Paříže veze dvě novinky z modelové řady Giulia – sportovněji laděné verze Veloce a ekonomicky orentovanovanou Giulii AE. O které chcete číst dřív? Že se ptám…

Tak tedy – zatímco doposud zela v nabídce giulie třísetkoňová díra, volný prostor vbrzku vyplní velmi sympaticky vyhlížející verze Giulia Veloce. Ta dostala přeplňovaný benzinový motor 2.0 TBi, disponující výkonem 280 koní (206 kW) při 5250 otáčkách a točivým momentem 400 Nm při 2250/min.

Alfa Romeo Giulia QV je na Nordschleife rychlejší než Pagani Zonda F!

Alfa Romeo Giulia QV je na Nordschleife rychlejší než Pagani Zonda F!

Verze Veloce ale bude i příznivce nafty a to v podobě nového celohliníkového čtyřválce 2,2 l, naladěného na výkon 210 k (154 kW) při 3500/min a točivý moment 470 N.m při 1750/min.  Dynamické schopnosti obou verzí budou zveřejněny později, jisté však je, že se budou nabízet pouze s osmistupňovým automatem a pohonem zadních nebo všech čtyř kol. Od běžných verzí ji poznáte díky černému lemování oken, lehce pozměněným nárazníkům a devatenáctipalcovým kolům se specifickým designem.

Alfa Romeo Giulia dostane autopilota podle vzoru Tesly

Alfa Romeo Giulia dostane autopilota podle vzoru Tesly

Druhou novinkou je verze Giulia AE, což je zkratka pro "Advanced Efficiency". Jedná se o upravený 132kW diesel s osmistupňovým automatem, jenž má delší převody, o 5 mm snížený podvozek, upravené chlazení a další drobné změny, přičemž se může chlubit součinitelem odporu vzduchu cd jen 0,23. Součástí modifikací jsou též 16" kola s obutím 205/60 s nízkým valivým odporem. Dosahuje normované spotřeby 4,2 l nafty, ale když na to přijde, zvládne stovku za 7,2 s a maximálku 230 km/h.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků