Alfa Romeo Giulia se začne prodávat za rok. Už ale známe další motory

Alfa Romeo Giulia se začne prodávat za rok. Už ale známe další motory

Na novou Alfu Romeo Giulia si ještě nějaký čas počkáme. Automobilka stále nemá auto dokončené, probíhají poslední zkoušky a ladění. Prozatím jsme si mohli prohlédnout vrcholnou sportovní verzi QV s výkonem přes 500 koní, ale fanoušci určitě čekají i na civilnější (a levnější) motory.

Dříve než na podzim 2016 se ale nedočkají, zadokolka od Alfy Romeo skutečně dorazí do prodeje až za rok. Už ale díky britskému magazínu Car víme, co bude mít nová Alfa pod kapotou i v civilním provedení.

Analytici Alfě Romeo nevěří. Prý nedokáže dosáhnout svých cílů

Analytici Alfě Romeo nevěří. Prý nedokáže dosáhnout svých cílů

Páteř nabídky bude tvořit přeplňovaný benzínový čtyřválec 2,0 l ve třech stupních naladění. Základní verze bude mít výkon 132 kW (180 k), druhá pak 184 kW (250 k) a vrcholná 243 kW (330 k). 

Bez turbodieselu by to dnes nešlo. Alfa Romeo Giulia proto nabídne také čtyřválec 2,2 litru, opět ve třech stupních naladění. Základ bude mít 99 kW (135 k), následuje verze 132 kW (180 k) a končí se u provedení s výkonem 155 kW (211 k). V prodeji ale bude i třílitrový naftový šestiválec s výkonem 250 kW (340 k).

Minitest BMW 230i Cabrio: Nastal čas se rozloučit?

BMW 230i Cabrio (minitest)

Kompaktní rozměry, zadní pohon, čtyři místa k sezení a stahovací střecha – to je kombinace, na kterou dnes narazíte pouze u BMW. Benzinový dvoulitr s výkonem 185 kW dvojkovému kabriu pasuje jako ulitý!

včera | Jan Mička | 10 příspěvků
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků