Alfa Romeo Giulia se začne prodávat za rok. Už ale známe další motory

Alfa Romeo Giulia se začne prodávat za rok. Už ale známe další motory

Na novou Alfu Romeo Giulia si ještě nějaký čas počkáme. Automobilka stále nemá auto dokončené, probíhají poslední zkoušky a ladění. Prozatím jsme si mohli prohlédnout vrcholnou sportovní verzi QV s výkonem přes 500 koní, ale fanoušci určitě čekají i na civilnější (a levnější) motory.

Dříve než na podzim 2016 se ale nedočkají, zadokolka od Alfy Romeo skutečně dorazí do prodeje až za rok. Už ale díky britskému magazínu Car víme, co bude mít nová Alfa pod kapotou i v civilním provedení.

Analytici Alfě Romeo nevěří. Prý nedokáže dosáhnout svých cílů

Analytici Alfě Romeo nevěří. Prý nedokáže dosáhnout svých cílů

Páteř nabídky bude tvořit přeplňovaný benzínový čtyřválec 2,0 l ve třech stupních naladění. Základní verze bude mít výkon 132 kW (180 k), druhá pak 184 kW (250 k) a vrcholná 243 kW (330 k). 

Bez turbodieselu by to dnes nešlo. Alfa Romeo Giulia proto nabídne také čtyřválec 2,2 litru, opět ve třech stupních naladění. Základ bude mít 99 kW (135 k), následuje verze 132 kW (180 k) a končí se u provedení s výkonem 155 kW (211 k). V prodeji ale bude i třílitrový naftový šestiválec s výkonem 250 kW (340 k).

bazar

Alfa Romeo Giulietta 1,4
Rok výroby: 2010
Stav: 93 704 km
Cena: 240 000 Kč
Alfa Romeo 156 1,7
Rok výroby: 1999
Stav: 178 000 km
Cena: 36 000 Kč
Alfa Romeo 156 2
Rok výroby: 2002
Stav: 180 640 km
Cena: 60 000 Kč
Alfa Romeo 156 2
Rok výroby: 2000
Stav: 150 613 km
Cena: 40 000 Kč
Alfa Romeo Giulietta 1,4
Rok výroby: 2010
Stav: 80 053 km
Cena: 250 000 Kč
Alfa Romeo 159 2,4
Rok výroby: 2006
Stav: 163 126 km
Cena: 133 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 22 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků