Alfa Romeo Giulia se začne prodávat za rok. Už ale známe další motory

Alfa Romeo Giulia se začne prodávat za rok. Už ale známe další motory

Na novou Alfu Romeo Giulia si ještě nějaký čas počkáme. Automobilka stále nemá auto dokončené, probíhají poslední zkoušky a ladění. Prozatím jsme si mohli prohlédnout vrcholnou sportovní verzi QV s výkonem přes 500 koní, ale fanoušci určitě čekají i na civilnější (a levnější) motory.

Dříve než na podzim 2016 se ale nedočkají, zadokolka od Alfy Romeo skutečně dorazí do prodeje až za rok. Už ale díky britskému magazínu Car víme, co bude mít nová Alfa pod kapotou i v civilním provedení.

Sportovní auta | Byznys | Alfa Romeo

Analytici Alfě Romeo nevěří. Prý nedokáže dosáhnout svých cílů

Páteř nabídky bude tvořit přeplňovaný benzínový čtyřválec 2,0 l ve třech stupních naladění. Základní verze bude mít výkon 132 kW (180 k), druhá pak 184 kW (250 k) a vrcholná 243 kW (330 k). 

Bez turbodieselu by to dnes nešlo. Alfa Romeo Giulia proto nabídne také čtyřválec 2,2 litru, opět ve třech stupních naladění. Základ bude mít 99 kW (135 k), následuje verze 132 kW (180 k) a končí se u provedení s výkonem 155 kW (211 k). V prodeji ale bude i třílitrový naftový šestiválec s výkonem 250 kW (340 k).

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků