Alfa Romeo Giulia se začne prodávat za rok. Už ale známe další motory

Alfa Romeo Giulia se začne prodávat za rok. Už ale známe další motory

Na novou Alfu Romeo Giulia si ještě nějaký čas počkáme. Automobilka stále nemá auto dokončené, probíhají poslední zkoušky a ladění. Prozatím jsme si mohli prohlédnout vrcholnou sportovní verzi QV s výkonem přes 500 koní, ale fanoušci určitě čekají i na civilnější (a levnější) motory.

Dříve než na podzim 2016 se ale nedočkají, zadokolka od Alfy Romeo skutečně dorazí do prodeje až za rok. Už ale díky britskému magazínu Car víme, co bude mít nová Alfa pod kapotou i v civilním provedení.

Analytici Alfě Romeo nevěří. Prý nedokáže dosáhnout svých cílů

Analytici Alfě Romeo nevěří. Prý nedokáže dosáhnout svých cílů

Páteř nabídky bude tvořit přeplňovaný benzínový čtyřválec 2,0 l ve třech stupních naladění. Základní verze bude mít výkon 132 kW (180 k), druhá pak 184 kW (250 k) a vrcholná 243 kW (330 k). 

Bez turbodieselu by to dnes nešlo. Alfa Romeo Giulia proto nabídne také čtyřválec 2,2 litru, opět ve třech stupních naladění. Základ bude mít 99 kW (135 k), následuje verze 132 kW (180 k) a končí se u provedení s výkonem 155 kW (211 k). V prodeji ale bude i třílitrový naftový šestiválec s výkonem 250 kW (340 k).

Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

včera | Miro Mihálik | 2 příspěvky
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků
Minitest Mazda 6 2.5 Skyactiv-G A/T: Mimo čas a obvyklé mantinely

Mazda 6 2.5 Skyaktiv-G A/T (minitest)

Vzepřít se jednou provždy kalendáři, jen mládí, nikdy stáří, zpívá v jednom ze svých šlágrů božský Kája. Máme ale tak trochu dojem, že si něco podobného může pobrukovat i Mazda se svou šestkou.

10.  1.  2019 | Miro Mihálik | 88 příspěvků