Giulia je dizajnovo upadok ten predok nic nezmeni na tom ze je to skryta kopia maserati ghibli. Ceny su vysoke taliani nenazrani potom ze sa to nepredava a ked aj predava tak sa to spolahlivo jebe. AJ bude lebo je to talianske, ale mne to nevadi skor ma to pritahuje. na servis som si sebestacny. Mozno ten motor od ferarri bude spolahlivy no cenovo nedostupny takze to nebude mozno na sk cz ani rozsirene, hovorim o priebehu nasledujucich 5-10 rokov. JTDm su dosrane v 159 po 1,9/88kW vsetky, 2,4 147kW praskaju hlavy, giulia je po 105 rokoch definitivna bodka.
Ať se Alfisti nezlobí, ale Alfě očividně došla inspirace na automobilku, které dříve nečinil problém dělat zajímavé a dravě působící vozy. Když si vzpomenu třeba na vzhled nádherné 159 a její velmi povedenou a dravě působící přední masku je to, co už pak následovalo pouze takový nudný ušlápnutý design, který zapadá mezi tuctovky ostatních automobilek a v posledním jejich výtvoru Giulietta vidím jezdit převážně ženy a ani se tomu trendu nedivím. Tenhle jejich poslední počin mi přední maskou připomíná tuctové Bávo namixované s chladičem Alfy, ale už aspoň nevypadá tak 4%. Je to škoda, protože design Alfa dříve uměla udělat.
Giuliettou možno u mnohých má povesť ženského auta.....Ak má tá žena dosť sily a vie dobre parkovať tak prečo nie :-)Za mňa: je to auto na úrovni Golfu a má to aj design, takže vyhovuje, no je to rozhodne subjektívna vec.
No to nemáte tak zcela pravdu. Mluvíte sice o 159, jako krásné Alfě (což je), ale to už bylo za éry Fiatu. 156/147 také krásná auta. Ale co dělá Alfu alfou není to, jestli se líbí každému. Ostatně Alfa 33, nebo 75 nejsou nijak zvlášť hezká auta, ale to jak jezdili (a vlastně i pořád jezdí) dobře, to je to oč tu běží. Alfa měl vždy slušný design, ale nijak extrémně vyjímečný. Vyjímečné byli spíš motory a podvozky.
No. ...tak práve 33 alebo aj 75 boli veľmi problematické autá. Dizajn nechám bokom niekomu sa páči niekomu nie. Podľa mňa na tu dobu bol slušný. Problém bol práve motor a aj podvozok.Svojho času som mal záujem o kúpu AR(33 alebo 75)ale po prečítaní množstva recenzií od testerov ale aj od majiteľov týchto modelov som si to radšej rozmyslel.A pritom v ITA sa dajú zohnať za slušný peniaz ale bohužiaľ poruchovost je značná. A to nemám na mysli nejaké vraky ale auta s nájazdom cca. 70-80tis. km.
V čom bol problém s motorom a podvozkom v 75? mám na mojej 75ke 2.0 twin spark cez 190tisic km tak sa rád poučím...kto v tom aute jazdil chápe o čom je alfa, kto nie tak len matlá nezmysly...
Myslim ze to jazdenie je dnes uz len pre vyvolenych ktori maju pristup k autu ako je Alfa 75. Co hovoris na novsie modely? Stratila 156 nieco z toho charakteru? Na tie aktualne sa ani pytat nebudem. :)
Presne tak, navyše netreba pripomínať, že tých prekrásnych 159 sa nepredalo ani tolko, koľko škaredých 75. Staré alfy sa javia pekné preto, že sú to staré autá ale alfetta rozhodne nebola o nič krajšia ako E28. A ak má niekto na mysli tipo 33 či montreal tak potom rozhodne nové 4C alebo 8C v ničom nezaostávajú ;-) ľudové auto (najpredávanejší model) predsa nemôže z rady nijak vytŕčať a exkluzivitky alfu neuživia....
K tem motorum dodam tohle :-)2.2 MultiJet 99, 110, 132, 154 kW3.0 MultiJet V6 184?, 202, 235 kW 2.0 MultiAir 132, 154, 184, 206, 235? kW2.9 V6 Quadrifoglio 375 kW
Tohle mame z overeneho zdroje?
Ne :-|
Tak neotravuj. Neoficiálně to bude mít 3,6l V6 i 5,7V8 Hemi od Chryslera.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.