Alfa Romeo Giulia se ukáže už za měsíc. Co se chystá?

Alfa Romeo Giulia se ukáže už za měsíc. Co se chystá?

Právě faceliftovanému BMW řady 3 se už za necelý měsíc začne špatně dýchat. Alfa Romeo totiž konečně představí dlouho očekávaný model Giulia s pohonem zadních kol, který má zahájit modelovou ofenzivu. Celkem má italská automobilka v plánu vypustit devět nových modelů včetně luxusního sedanu a několika SUV.

Novinka se představí 24. června u příležitosti oslav 105 let automobilky Alfa Romeo. Model Giulia bude postaven na úplně nové zadokolkové platformě interně pojmenované jako Giorgio, která byla vyvinuta z platformy pro Maserati Ghibli.

Příští modely Alfa Romeo dostanou nový čtyřválec a šestiválec od Ferrari

Příští modely Alfa Romeo dostanou nový čtyřválec a šestiválec od Ferrari

Počítá se s nasazením menších a slabších motorů. Základ má tvořit přeplňovaný čtyřválec 1,4 l v několika výkonových verzích. Nad ním bude modernizovaný motor 1750 TBi a později přijdou i dva šestiválce 2,5 a 3,0 l. Všechny motory budou mít přeplňování.

Samozřejmě budou i diesely. Začne se u jednotky 1,6 l a vrcholem bude šestiválec 3,0 l. Vedle manuálních převodovek nabídne Alfa Romeo i automat. Časem zřejmě přijde i pohon všech kol jako příplatková položka k silnějším motorům.

Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
Minitest VW T-Roc 1.5 TSI a 2.0 TSI: Dvakrát podstatně jinak

VW T-Roc 1.5 TSI vs 2.0 TSI (minitest)

Vyzkoušeli jsme dvě zážehové zážehové verze Volkswagenu T-Roc. Významně se liší i výbavou.

7.  6.  2018 | Milan Lažanský | 36 příspěvků