Alfa Romeo Giulia s novým motorem a na dalších fotkách

Seznam kapitol
  1. Alfa Romeo Giulia
  2. Fotogalerie: Alfa Romeo Giulia

Nová zadokolka Alfa Romeo Giulia sice nabírá zpoždění, ale aspoň už máme oficiálně potvrzený další motor do civilnějšího provedení. Prozatím se totiž mluvilo jen o vrcholné pětisetkoňové verzi QV se šestiválcem Ferrari.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Než se vůbec dostane nová Alfa Romeo do prodeje, můžete si krátit čas prohlížením další fotogalerie. Tentokrát se jedná o americký model vrcholné verze QV s motorem V6 bi-turbo od Ferrari

Pro americký trh byl oficiálně oznámen celohliníkový dvoulitrový čtyřválec MultiAir2 s dvoukomorovým turbodmychadlem a výkonem 206 kW (280 k), který může mít manuální nebo automatickou převodovku a za příplatek i pohon všech kol. Údaje se poněkud liší od původních informací, ale u americké verze to může být jiné než v Evropě.

Alfa Romeo Giulia: Krásné auto, které má zaděláno na zklamání

Alfa Romeo Giulia: Krásné auto, které má zaděláno na zklamání

Zatím nepotvrzené jsou turbodiesely 2,2 l a 3,0 l V6, které zamíří na evropský trh. V USA se s dieselem asi moc počítat nemůže. Základní motor by měl nabídnout okolo 100 kW výkonu, třílitr se zřejmě dostane až někam k 250 kW.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Konečně jsou k dispozici jsou také pořádné snímky interiéru nové Alfy. Karbonové sedačky vypadají opravdu zajímavě, ale běžná produkce dostane obyčejná křesla

Pokud jde o fotografie, koncern Fiat-Chrysler vydal další sadu snímků vrcholné verze QV. Pomalu se nám z obyčejné lidové Giulie stává něco jako Columbova manželka. Hodně se o ní mluví, ale nikdo ji nikdy neviděl...

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Alfa Romeo Giulia
  2. Fotogalerie: Alfa Romeo Giulia
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

včera | Milan Lažanský | 49 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků