Alfa Romeo Giulia QV v 360° videu ukazuje, proč je zadokolka lepší

Alfa Romeo Giulia QV v 360° videu ukazuje, proč je zadokolka lepší

Ještě to bude chvíli trvat, než se nový sedan Alfa Romeo Giulia dostane na trh. Automobilka však netrpělivé fanoušky provokuje dalším videem, tentokrát z testování na malé části továrního okruhu Balocco. Tam Alfa Romeo (a také další značky koncernu FCA) testuje a předvádí své modely, než je pošle na trh.

Novou Alfu Romeo Giulia QV si můžete prohlédnout v interaktivním 360° videu a to nejen z pohledu řidiče, ale také z kapoty. Jen připomeneme, že vrcholný model má pod kapotou dvěma turby přeplňovaný šestiválec od Ferrari s výkonem přes 500 koní a manuální převodovku.

Alfa Romeo Giulia ladí formu na Nürburgringu. Vypadá a zní dost divoce

Alfa Romeo Giulia ladí formu na Nürburgringu. Vypadá a zní dost divoce

Civilní verze Alfy Romeo Giulia by měly dorazit do prodeje snad už koncem letošního roku. Pod kapotou očekávejte výhradně přeplňované motory a to čtyřválec 2,0 l na benzín a 2,2 l na naftu. Základní diesel s pohonem zadních kol, manuálem a výkonem 110 kW (150 k) by se měl na evropském trhu s cenou hravě vejít pod milion korun.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 59 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků