Alfa Romeo Giulia přijde v roce 2015, vrátí se k zadnímu pohonu

Ofenzíva automobilky Alfa Romeo má odstartovat koncem příštího roku. Všechno bude jinak.
Alfa Romeo Giulia přijde v roce 2015, vrátí se k zadnímu pohonu

Legendární milánská značka letos v Ženevě představila svůj nový koncept Alfa Romeo 4C Targa Coupé, který připomněl, že u Alfy stále působivá auta umí. A že sériová Alfa Romeo 4C opravdu stojí za to! Má jít přitom o předznamenání znovuzrození Alfy Romeo a jejího návratu k tradicím. Příznivci této automobilky ale musí být trpěliví a počkat alespoň do konce příštího roku, kdy bude představen zcela nový sedan, jenž si vypůjčí označení od slavného modelu Alfa Romeo Giulia z šedesátých let.

Alfa Romeo 4C: prvních pět vozů předáno jejich majitelům

Alfa Romeo 4C: prvních pět vozů předáno jejich majitelům

Značka Alfa Romeo čeká na obrodu svých modelů, ovšem při jejím zavádění nechtějí představitelé Fiatu udělat žádnou chybu, a tak nespěchají. Při přípravě novinek totiž zároveň počítají s ofenzívou na severoamerické a čínské trhy, takže chtějí mít vyhraněné modely, jež v očích veřejnosti už nebudou jen přestavěnými Fiaty. Prvním v řadě bude právě typ Giulia, jenž má konkurovat vozům jako BMW řady 3 nebo připravovanému Jaguaru XE.

Alfa Romeo Giulia: rychlý sedan slaví své 50. narozeniny

Alfa Romeo Giulia: rychlý sedan slaví své 50. narozeniny

Na letošním ženevském autosalonu Sergio Marchionne hovořil o nutnosti vrátit se postupně k lehkým, výkonným, dobře vypadajícím vozům se zadním pohonem, jimiž se Alfa Romeo proslavila, přičemž uvedl, že se „poučili z předchozích chyb“. „Neměli jsme (u Alfy Romeo) platformu s předním pohonem do té chvíle, než se objevil Fiat,“ uvedl v Ženevě Marchionne a dodal: „Podívejte se na 4C, tolik kreativity a důvtipu musíme dostat do každé Alfy.“

Lancia v Evropě končí, vyrábět bude jen Ypsilon pro italský trh

Lancia v Evropě končí, vyrábět bude jen Ypsilon pro italský trh

Giulii mají hned v roce 2016 následovat nové SUV a „drsnější“ verze Giulietty s pracovním označením Giulietta Cross, dále má Marchionne v hledáčku konkurenta pro BMW řady 5. Naproti tomu připravovaný Spider se možná nakonec objeví pod značkou Fiat nebo Abarth. Ačkoli se toho zdánlivě okolo automobilky Alfa Romeo moc neděje a skutečné novinky jsou ještě daleko, práce na radikálním přerodu běží. Vedení koncernu Fiat si zároveň zřejmě trochu uvolnilo ruce faktickým „zaříznutím“ značky Lancia.


 

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků