Alfa Romeo Giulia: Na světě jsou konečně všechny oficiální údaje

21 komentářů

Giu
11. května • 9:12

Motory budou tyhle:2.2 MultiJet 99, 110, 132, 154 kW
3.0 MultiJet V6 184, 202, 235 kW 2.0 MultiAir 132, 154, 184, 206, 235? kW
2.9 V6 Quadrifoglio 375 kW

goes
11. května • 9:36

Jako uplne nechapu to odstupnovani vykonu. Zda se mi, ze tam jsou ty rozdily desne male. Ale asi to ma nejaky vyznam.
Q4 bude s jakymi motory? A prevodovka bude globalne ZF8?

Giu
11. května • 12:22

Zrovna nejslabsi motor v nabidce s 99 kW (2.2 MultiJet) by mela byt urcena pro Italii, kde to ma souvislost s mensim zdanenim a POVkem, je to hlavne urceno pro fleet.

Zzz
11. května • 7:11

Udaje su nespravne
2.2-litre 4cyl turbodiesel 148bhp @ 4000rpm, 280lb ft @1500rpm, 137mph, 0-62mph 8.4sec (8.2sec auto)
2.2-litre 4cyl turbodiesel 178bhp @ 3750rpm, 332lb ft @ 1750rpm, 143mph, 0-62mph 7.2sec (6.8sec auto)
2.0-litre 4cyl petrol turbo 197bhp @ 5000rpm, 243lb ft @1750rpm, no performance figures available yet
2.9-litre V6 petrol 507bhp and 443lb ft (no engine speeds available), 190mph, 0-62mph 3.9seceste potom pride 2.0 turbo 280 koni..stop failing

Zzz
11. května • 7:12

cely zoznam motorov je aj na wikipedii

Mirek
10. května • 22:09

Jestli to nebude nakonec propadák. Představení auta, první fotky auta... to vše je již tak vousatá záležitost, že to snad ani žádná jiná automobilka tak nedokázala u svých aut natahovat. Proč asi.

Mičurin
10. května • 19:13

Snad přibudou i další benzíny. S tímhle to Alfa může rovnou zabalit a na rozkvět zapomenout.

goes
10. května • 20:26

Otazkou je proc. Pro reklamu tu maji QV a pro prodeje dizly, ktere budou stejne tvorit naprostou drtivou vetsinu prodeju. Holt "cuore sportivo" musi chrochtat...Nicmene s ohledem na ceny co stanovili by jim ani ty benziny nejak nepomohly. Takze boom po startu prodeju, par fandu, zenskych apod. a pak bum dolu a jsme tam, kde jsme byli.

mpolan
11. května • 7:24

Hlavně, že ostatní prémiovky prodávají jen benzínové šestiválce a osmiválce. Podívej se, kde je dnes těžiště prodejů ve střední a vyšších třídách, samý dehet.

goes
11. května • 8:32

A? Takze ty jsi z tech, kteri se spokoji, ze jsi jako ostatni. Nemas potrebu byt lepsi. Proc ne, i to je postoj. Pro mne to dostacujici treba neni. Mozna jsou to alibi, kterymi se budou chvastat, ale od "cuore sportivo" bych cekal asi vice, nez zahajeni prodeju se samymi dizly a top verzi.
Kazdopadne to stejne nic nemeni na tom, ze celkovy vysledek zazdili cenou. No proste pokud je mel tento model spasit, tak bohuzel. Byt jsem doufal, ze kdyz uz udelali na pohled to auto asize dobre, tak se mohli vetrit cenou, ziskat zpet jmeno a zajem lidi a dalsi generaci ji postupne zvedat.
Ale ocividne vi co delaji, kdyz se jim tak dari prodavat.

mpolan
12. května • 8:43

Alfa prodává to, co lidi budou kupovat a ne to, nad čím budou puboši honit ocasy a doufat, že si to za deset let koupí jako olítanou herku.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
goes
12. května • 13:07

Alfa neprodava v podstate nic. O jeji produkty je naprosto minimalni zajem. A rok od roku to zakaznici ukazuji tim, ze o produkty Alfy maji mensi a mensi zajem. Takze ano, ve finale Alfa proda jen to, co je ochotny nekdo koupit, na stranu druhou nejsou schopni prinest to, co by lidi chteli, protoze pokud by to dokazali, tezko by prodavali 60tis. auto rocne, kdyz to bylo nedavno stovky tisic.

Clanek
11. května • 11:53

Kdo prodava levnejsi zadokolky? nebo tva rada jak se z ma alfa vzpamatovat zni prodavat pod cenou a "dalsi generaci ji postupne zvedat..."? Kdyz mam dobry produkt, nasadim adekvatni cenu, kdyz to prezenu muzu s cenou dolu, kdyz se podcenim budu mit mnohamesicni cekacky. Nevidim problem.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
goes
11. května • 12:06

Co je jasne, tak to. Ze soucasny obchodni model Alfy nefunguje. Kdyby fungoval, tak by jim rok od roku neklesaly prodeje. To, jak je produkt kvalitni bezni spotrebitele az tolik neresi (realna kvalita) a na trhu nevitezi ten nejkvalitnejsi, ale spise ten, kdo se umi prodat. V minulosti v mnoha oborech vidime, ze trh nakonec ovladlo neco horsiho, mene kvalitniho, mene vyhodneho a za stejne nebo i vyssi penize, protoze vyrobce teto veci dokazal ty spotrebitele presvedcit, ze to je pro ne lepsi.A nyni zpet k autum. Mam za to, ze to zda je auto FWD nebo RWD resi naprosto mizive procento zakazniku. Nemam to nicim podlozene, je to muj pocit. Resit to bude mozna par tech, co si chteji jizdu uzit, jenze tech neni zas tak moc, aby Alfu spasili.Navic Alfa ma i ten problem, ze nema zrovna dobre jmeno v otazce kvality napric Evropou. Je uplne jedno, zda je tento nazor opravneny, nebo vznikl nepravem, podstatne pro ni je, ze ten nazor tu je. Obecne Nemecke vozy = kvalitni, Italske vozy = pekne, ale serou se. To je v lidech.A nyni prichazi Italska automobilka s vozem miric do stredni stridy. Ta je plna konkurence od low costu pro onu "premii". A rovnou miri k premii, kde se ji nedari prorazit ani s Mitem a ani s giulietta (je neskutecne za jake prachy je prodavaji). A jde tedy do segmentu nemecke premie mozna i s lepsim produktem, ale urcite velmi spatnou startovaci pozici a to za ceny, ktere jsou na urovni (i nad) onou nemeckou premii. Jak to asi dopadne? Muj nazor je ten, ze po zahajeni prodeju bude boom. Prodeje budou zajimave, vyda se tiskovka, ze se nestiha vyrabet a jsou dlouhe cekacky. Ano to ocekavam s ohledem na male kapacity fabrik. Nicmene v tom pocatku vidim nakup od lidi co chteji mit novinku (navic peknou). Pak si to poridi par tech, co to chtjei zkusit, pak par zenskych, protoze je to pekne a pak se to vycerpa a prodeje dost klesnou a zadnych stovek tisic rocne se nedockame a to ani nahodou. Neverim, ze se dostanou alespon na 150tis. aut rocne. To je muj osobni nazor, z casti podporeny tim, jak dokazi prodavat jine modely.Muj nazor je, ze meli jit na to kapku jinak. Nerikam jit cenou Dacie, ale meli prinest to co maji a zabalit to do cenovky, ktera bude klidne dumpingova pro tu prvni generaci, aby nalakali lidi k sobe, aby si to lidi vyzkouseli, aby zjistili, ze to treba je opravdu kvlaitni a v pristi generaci uz mohli stahovat i sve okoli k nakupu. Tak jak si to treba v jinem segmentu prosla Skoda. Taky v roce 1990 naprosto tragicka znacka. Postupnym masirovanim trhu se z ni stala v DE, UK apod. velmi respektovana znacka a vyrobce kvalitnich aut. Za jednu generaci to nezvladli a dnes prodavaji kvanta i za ceny, ktere jsou vyssi, nez adekvatni konkurence. Nicmene u Alfy asi vi, jak to delat. A to jen dokazuje kondice teto automobilky v soucasne dobe. Pokud ty ji povazujes za zdravou a jejcih obchodni politiku za spravnou, pak ok.

Márty
10. května • 19:16

Né asi. Bylo o tom už asi sto článků...stejně si všichni rádni smrdí v dieslu :-(

Mičurin
10. května • 19:39

Přimlouvám se za V6 Pentastar. Tak dobrý a kvalitní motor taloši nikdy neudělali. Jen sen mimo realitu...

Tom
10. května • 17:35

Proč mají dieselové motory s manuálem nižší točivý moment než ty s automatem?

Jig
11. května • 2:15

Protože jsou v tomto řádku evidentně přeložené údaje mezi 2. - 3. sloupcem

OnlyTruth
10. května • 17:47

mozno su lepsie spracovane automaty na vyssi NM

Takurcite
10. května • 17:04

Jsem rad, ze v dobe downsizingu ma zakladni nafotovy motor na pomery tridy (i na pomery dopravnich letounu) nadprumerny objem. Nutno ale podotknout, ze dynamika motoru tomu vubec neodpovida.

Karl
10. května • 16:08

No nemuzu se zbavit dojmu, ze to z boku vypada jako BMW 3er, hodne mi to pripomina trojkovou radu.

Doporučujeme

Články odjinud