Alfa Romeo Giulia má prý z dvoulitru vytáhnout 350 koní. Půjde o hybrid?

Nová motorizace by se mohla zařadit mezi verze Veloce a QV.

Čtyřválcové jednotky se dnes ždímou a továrny je ladí na velmi slušné hodnoty i pro použití v běžných rodinných sedanech. Takové BMW 330i umí s dvoulitrem nabídnout 248 koňských sil. Alfa Romeo Giulia pak ve verzi Veloce umí 280 koní. Jenže Italové půjdou podle posledních informací ještě dále.

Video: Vettel a Raikkonen vymáčkli maximum z Alfy Romeo Giulia QV

Video: Vettel a Raikkonen vymáčkli maximum z Alfy Romeo Giulia QV

Na twitterovém účtu Bozi Tatarevice se objevil snímek obrazovky, na které je zobrazena stránka Moparu - technického oddělení koncernu FCA. V nabídce motorů pro Giulii modelového roku 2018 pak vězí kolonka "2.0L 350 HP I4 HO DI TURBO ENGINE". Pokud se nejedná o chybu, můžeme tedy rozjet kolo spekulací.

Bez zásahu do spalovacího agregátu lze takového výkonu u dvoulitrové kubatury dosáhnout použitím hybridního ústrojí. To by dávalo globálně smýšlející Alfě Romeo smysl. V souvislosti s tím se hovoří o přechodu na 48voltovou architekturu, která je zatím ve střední prémiové třídě nepoužita. Trochu šílenější scénář je nadopování stávajícího motoru exotickými materiály a většími turbodmychadly, jenže proč, když je tu skvělé šestiválcové QV?

Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

22.  2.  2018 | Jan Mička | 5 příspěvků
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků