Alfa Romeo Giulia má prý z dvoulitru vytáhnout 350 koní. Půjde o hybrid?

Nová motorizace by se mohla zařadit mezi verze Veloce a QV.

Čtyřválcové jednotky se dnes ždímou a továrny je ladí na velmi slušné hodnoty i pro použití v běžných rodinných sedanech. Takové BMW 330i umí s dvoulitrem nabídnout 248 koňských sil. Alfa Romeo Giulia pak ve verzi Veloce umí 280 koní. Jenže Italové půjdou podle posledních informací ještě dále.

Video: Vettel a Raikkonen vymáčkli maximum z Alfy Romeo Giulia QV

Video: Vettel a Raikkonen vymáčkli maximum z Alfy Romeo Giulia QV

Na twitterovém účtu Bozi Tatarevice se objevil snímek obrazovky, na které je zobrazena stránka Moparu - technického oddělení koncernu FCA. V nabídce motorů pro Giulii modelového roku 2018 pak vězí kolonka "2.0L 350 HP I4 HO DI TURBO ENGINE". Pokud se nejedná o chybu, můžeme tedy rozjet kolo spekulací.

Bez zásahu do spalovacího agregátu lze takového výkonu u dvoulitrové kubatury dosáhnout použitím hybridního ústrojí. To by dávalo globálně smýšlející Alfě Romeo smysl. V souvislosti s tím se hovoří o přechodu na 48voltovou architekturu, která je zatím ve střední prémiové třídě nepoužita. Trochu šílenější scénář je nadopování stávajícího motoru exotickými materiály a většími turbodmychadly, jenže proč, když je tu skvělé šestiválcové QV?

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

dnes | Milan Lažanský | 15 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků