Alfa Romeo Giulia ladí formu na Nürburgringu. Vypadá a zní dost divoce

Alfa Romeo Giulia ladí formu na Nürburgringu. Vypadá a zní dost divoce

Nová Alfa Romeo Giulia je nedočkavě vyhlížena tisícovkami fanoušků po celém světě. Sice jsou někteří dost skeptičtí, ale když má přijít zadokolka s šestiválcem od Ferrari a výkonem přes 500 koní, jen málo nadšenců k tomu nezaujme žádný postoj.

Nová Alfa Romeo Giulia a první fotky interiéru. Líbí se vám?

Nová Alfa Romeo Giulia a první fotky interiéru. Líbí se vám?

Nyní se můžeme podívat, jak Alfa Romeo Giulia ladí formu na Nordschleife. Vypadá dost divoce, automobilka tu zřejmě ještě dokončuje finální nastavení. Ono dostat těch více než 500 koní na silnici vyžaduje pečlivý přístup k ladění podvozku.

Ani zvuk není k zahození, i když komprimované video neřekne tolik jako osobní zkušenost. Premiéru si Alfa Romeo Giulia odbude na autosalonu ve Frankfurtu, kde bychom se také měli dozvědět více informací o běžných pohonných jednotkách.

bazar

Alfa Romeo Giulietta 1,4
Rok výroby: 2010
Stav: 93 704 km
Cena: 240 000 Kč
Alfa Romeo 156 1,7
Rok výroby: 1999
Stav: 178 000 km
Cena: 36 000 Kč
Alfa Romeo 156 2
Rok výroby: 2002
Stav: 180 640 km
Cena: 60 000 Kč
Alfa Romeo 156 2
Rok výroby: 2000
Stav: 150 613 km
Cena: 40 000 Kč
Alfa Romeo Giulietta 1,4
Rok výroby: 2010
Stav: 80 053 km
Cena: 250 000 Kč
Alfa Romeo 159 2,4
Rok výroby: 2006
Stav: 163 126 km
Cena: 133 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků