Alfa Romeo Giulia: Krásné auto, které má zaděláno na zklamání

47 komentářů

Venedo
22. září • 21:44

TEST: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio – Zlodějka srdcí
http://www.auto.cz/test-alfa-romeo-giulia-qu... ...
;-) B-]

Tomas
24. srpna • 20:24

Alfa Romeo je srdcová záležitost, četl jsem na spoustě stránkách jak jsou nespolehlivé atd, ale podle mě je to u každé automobilky, ale co se týče Giuliti, tak jsem snad neviděl hezčí auto a podle mého ta cena je trosku ,, přebuřená,, ale i tak si myslím, že se prodávat bude a doufám, že to bude auto Roku :) Nafták 2,2l za cca 800 000 je celkem v pohodě. Mít tu vatu, tak du do ní hned :) Ale raději budu hýčkat mou 156 SW :) Kdo neměl Alfu Romeo, neví co je to dobrej vůz :) bez urážky :)

Roman Staněk
4. března • 17:29

Dittrich=idiot.

alfa nie je na smiech
27. ledna • 20:23

s alfy je do placu,
ja som vlastnil alfu a este aj zo par inych znaciek,mozem povedat ,ze su to aj fiatom, najhorsie auta, slovo kvalita ,je slovom cudzieho povodu, ak by sa alfisti, ktori to samozrejme nikdy neurobia a vobec nechapem preco, mali priznat,nie je den,ked sa nieco na tychto zazrakoch nepokazi, nechapem kvoli comu, fiatistom, tym myslim aj afu a lanciu,nevadi,ze im v kuse nieco klepe,trepe,vrzga,bucha, skratka si myslim,ze ak tieto auta doteraz za x rokov boli od nova vraky
a vyrobca sa s tym vobec nezaoberal, pochybujem,ze akurat teraz nastala revolucna zmena kvality a tak ten clanok je uplne v poriadku
apropo,nemam ani proti jednemu sucastnemu majitelovi nic,tak ma prosim vas nemusite udupat do zeme

siky
14. května • 10:20

Já jsem rád, že existují tihle nevědomí idioti :-D Potom si my normální můžem koupit za pár peněz slušný káry (ojetinu) a ne předraženou zbořeninu, kterou mi beztak do měsíce ukradnou jiní blázni na díly. Jen si plácejte vy zarytí koncernisti něco o kvalitě a spolehlivosti svých krabic. Ano VW, Škoda i Audi jsou normální auta ale katastrofálně předražená při prodeji po pár letech. Pokud ale věříte, že neexistuje na svezení nic lepšího jak Golf x-té generace, tak vás upřímně lituji.
A pro toho "somára" co tady třepe ty bláboly, že něco klepe v každým i novým Fiatu - mám Cromu, kterou jsem koupil po šesti letech provozu, dnes má 10 a neklepe v ní nic. A byla z milionu od nova za 150k ve velice solidním stavu. Chtěl bych vidět koncernovej krám za tolik - ten by stál minimálně o kilo víc a ještě by mi PD kleklo :-P
Ty asi jezdíš ve vytuzeným Favoritu a rozdáváš moudra.

alfaclassica
28. září • 15:46

Važený pan Dittrich.
prepáčte ale asi neviete o čom hovoríte,ked jedným subjektvnym pohladom znevažujete alfy romeo.Tieto vozy mám 20rokov.alfy ako /typ 90,75,156 /alebo klasické ktoré rád renovujem /gt bertone.spider.giulietta sprint/.
Sú to autá ktoré boli vždy na vysokej technickej úrovni už v dobe ked VW ani neexistoval.
Vdaka len alfe romeo vzniklo Ferrari.Takže prosím Vás , nechajte si tieto vaše neobjektívne príspevky pre niekoho kto má o tom.... prehlad ako Vy.

GT
22. září • 14:34

No,nejsem si jist ale tento článek psal jistě tentýž Tatrman jako jiné.
Když jsem před 2 lety kupoval své GT četl jsem dost podobnou recenzi,odskoky oken blbnou a nefungují,nad 70km/h se nedá rozumět vlastnímu slovu,motor hlučný jak starý traktor,nebrzdí,spojka jak bláto,špatné řazení..(Po prvním svezení a testu jsem zjistil že recenzi psal jelimánek od VW,Alfa mne opět nezklamala.Co bylo psáno v minutě byli lži).Podle mě tento jelimánek sedí doma a píše u stolu bláboly staré snad 50let pořád dokola a opravdovou Alfu viděl maximálně tak z vlaku a to mu ještě žáby ch*aly na sklo.Jinak VW Polo 1.4 TDI PD má spojku jak když do toho bláta ještě tak 2 kýble při*hcal pes.Vlastním Alfy celý život a recenze co se píšou jsou opravdu snad buď podplacené a nebo je to jen závist,že jejich VW má věčně nějaký problém a nebo se nevyrovná rychlostí a v ten moment je Alfa krám.Není den,kdy bych neřešil nějaký problém s VW,Škodou a jiné.Na všech Alfách jsem nemusel dělat nic než výměny náplní,obložení brz,výměna pneu a kýbl,motory bez problémů,jak Boxery,TWIN Sparky,JTD,JTDm.Samozřejmě vždy záleží také na tom,jaký je pán svého vozu.Jaký pán,takový pes.Bohužel. :-D
:-D:-D

Miro
28. září • 6:32

Ja som mal alfu 156 2.0 a nikdy ziadny problem, proste super masina. Taketo recenzie len nicia dobre meno alfe a to ma strasne rozculuje

Slow
22. září • 21:18

Jj, alficek je v ČR čím dal vice, protože lide pochopili, že jsou to drahé ksunty..:-D, ostatně jako punta, stila atd..sorry ale už i ten "blbej" TS vydrží víc jak 1,2TSI či 1,4TSI
Asi shoda náhod, že fabka 3 generace vypadá jak Fiat stilo v roce 2000, a ještě tady nad tím ona**jete jakej Kaban udělal super design :-O:-))

JA-NE
21. září • 15:27

kto nemal Alfu nikdy nemiloval auto:-D

Cervik
20. září • 1:21

Ja si myslím, že za každú cenu potrebujú zosmiešniť Alfa Romeo. Toto je chabí pokus zosmiešniť automobil, ktorý bol navrhnutý konštruktérmi od Ferrari :-D

stanley
19. září • 20:55

jen tak dál dittrichu ,těď sis udělal dobrou reklamu za seriózní článek,je hodně poučný, objektivní a dal mi hodně informací ,kvůli tobě budu muset chodit asi pěšky.

Marek
18. září • 16:39

Včera jsem se vrátil z IAA ve Frankfurtu a tá alfa se mi fakt líbila. Sorry, ale psát tak kritickou recenzi na základě toho, že si sednete do vystaveného auta a zakvrdláte pákou, to je fakt úlet. Takové auto se musí projet.

KK
18. září • 15:45

Pre autora clanku...Zda sa, ze ste trafili klinec po hlavicke a Afanbois sa idu rozliat od jedu, ze im niekto povedal pravdu.Alfa je dnes na smiech.

Cerwik
20. října • 4:53

:-D alfa je na smiech?, ja by som povedal že octavia RS je na smiech keď má takú akceleráciu ako 77kw alfa z 99roku! Na alfe mám najazdených už 490 000 km a šrot to rozhodne nie je. Myslím si, že za kvalitu toho auta hovoria aj najazdené km ktoré mám ja osobne odjazdené. Kvalitu Alfy spochybňujú hlavne taký ludia, ktorý ju v živote nevlastnili a tie husté reči majú preto, že niečo od niekoho počuli... S novými modelmi budeme neprajníkov naďalej pozerať len v spätnom zrkadle.Teraz jednoducho nemôžete prekúsnuť, že Alfa je viac Ferrari ako Fiat :-D tak si vymyslíte všeličo ,len aby se očierni značku!

stanley
21. září • 21:05

Nebo seš ty na směch, zřejmě si nevyzkoušel a kritizuješ,takových je hodně,je to pro zasmání,seš slovenský bratr Dittricha a jistě tě rajcují jiné auta ,třeba d3,k2,f3

Enzo
18. září • 16:40

Zdá se, ano tím to končí. Kdyby sis dal práci si najít video z prohlídky interiéru, tak se tomu pokusu o článek akorát zasměješ.
Připomíná mi to absolutně podjatej článek při prezentaci Giulietty o katastrofálním interiéru na auto.cz, kterej pak museli stáhnout, protože to byl blud. Tohle je o pár let později další pokus, novináři si tak dělají velice dobrý jméno :-D

Martin
18. září • 12:57

On to je předpokládám předprodukční kus, nevím co vše v něm je už hotové, ale napsat něco takového je buď stupidita nebo placená práce .... Na autosalónu se má posoudit právě design, případně informace, co vše tam automobilka narve.
Na testování vlastnosti určitě budou novináři pozvaní pozdějí a teprve úplně nakonec příjdou prvni reálně produkční kusy - a ty se ještě budou postupně opravovat ...

Spek
18. září • 12:57

Autor článku bude neskutecnej blbecek. Určitě se nejvíc rozplývá nad novou Fabii. Jak muže takovej pitomoc ubec psát. Sakra.
3-[

Pate
18. září • 12:05

Autor článku? Pitomec.
Bohužel dnes může napsat a zveřejnit článek kdokoliv. Je to otřes.
Autorevue se tváří být seriozním webem o autech, ale v podstatě je to jenom blog ....

KK
18. září • 11:39

Alfa je znacka, ktora uz davno nema pravo existovat.Vyraba v kazdom smere podpriemerne auta (ak je zkladamom Fiat, nic ine sa neda cakat). Namontovat na podvozok motor z Ferrari to nezachrani.
Kvalita a spolahlivost su na dnesne pomery katastrofalne.A dizajn? Ved je to sama komiksova naivita.Ano, fanusikovia pri taborovych ohnoch spominaju na stare zlate casy, ale zabudaju, ze za nostalgiou sa skryvaju desatrocia trvajuce problemy s kvalitou, spolahlivostou.... Ale vlastne maju pravdu: duch znacky zije dalej. Ale len ked davate prednost vlastnemu sebaklamu a rozum a soferske srdce splachnete do odpadu.Pretoze Alfa dnes nevynika v nicom.

Venedo
22. září • 22:43

...Pretoze Alfa dnes nevynika v nicom... :-D :-D :-DAlfa Romeo Giulia QV je na Nordschleife rychlejší než Pagani Zonda F! Více zde na: http://www.autorevue.cz/alfa-romeo-giulia-qv-je-n... ...

Venedo
22. září • 22:32

Vypráví se, že Henry Ford smekl klobouk, když poprvé uviděl Alfu Romeo a že Enzo Ferrari toho dne, kdy se mu podařilo pokořit auta z rodiny hada plakal jako dítě.
Podnik, který uměl projít stoletím historie a který se nezapomenutelně zapsal do světa automobilismu (např. patent na systém vstřikování nafty Common Rail a mnoho dalších patentů). Symboly, které byly odjakživa svázány se světovým kolektivem Alfa Romeo: vášeň, sportovní srdce, nezdolná vitalita, zvuk motoru, elegance tvarů, italský design. Tak byla stvořena cesta, která spojuje různé deklinace mýtu Alfa Romeo od počátků až do dnešních dnů.Alfa Romeo GiuliaNová Alfa Romeo Giulia má tři stupně výbavy (Giulia, Super a QV). Giulia, která je vrcholným vyjádřením konceptu meccanica delle emozioni, nabízí osobitý italský design a bezkompromisní výběr techniky od předních dodavatelů autoprůmyslu. Samotná hmotnost, její optimální rozložení na nápravy, extrapřesné řízení a propracované zavěšení kol Alfa Link jsou základem.Cena od: 839 000 Kč ( - slevy autosalónů)

Dušan
14. července • 1:03

Mam Alfu Giuliettu, kupoval som ju novú má teraz 165 000 km, chodím na pravidelný servis do TODOS ITALIA a vymenil som na nej bateriu a termostat v garanci inak nič.
Je to moje 36 auto a som spokojný.
Dcera má Mito kupované nové a nabehala zatial 106 000 km uplne bez závady.
Ak si si nemohol kúpiť novú Alfu a zaplatiť normálny servis tak aspoň nepíš hluposti.

stanley
19. září • 20:32

Zajímalo bz mě ,v čem jezdíš ty ?nebo jsi něčím posedlý,že píšeš bludy,třeba nejlepší jídlo pro tebe je chleba s máslem a pořád dokola,protože ti zřejmě stačí ke štěstí málo,ale je tu hodně lidí ,kteří nechtějí jenom chleba s máslem , chtějí se odlišovat a o tom to je ,ty seš zaujatý, tak se drž svého a žij v domění ,že nic lepšího není

Maty
18. září • 13:28

Kamaráde to co jsi napsal,se nedá popsat ani slovem marnost :D To nejkrásnější na světě,že nemá existovat ? prej design komiksová naivita :DDDDDDD design alfi je naprosto dokonalý,nikdo nikdy takovej design jako má alfa neměl,protože na alfu vzhledově nikdo nikdy neměl.Alfa vyniká ve všem,naprosto ve všem :) dokonalost,a světový designéři jen potvrdí :) Pininfarina,Bertone,Giugiaro a ták dále,to nejlepší co kdy bylo,a bude,vždy Alfa (nevím kdo si tam přidal toho Romea:DDD) ...:) takže,si běž sednout do nějaké z krabic kterým fandíš.

KK
18. září • 15:43

Bertone navrhol aj Favorit...

Enzo
17. září • 20:40

Video z ukázky interiéru je třeba tady: https://www.youtube.com/watch...
Autor článku asi seděl v jiným autě.

wolff
17. září • 21:56

Dittrichu:
http://garaz.dennikn.sk/video/alfa-romeo-giulia-i... ... A běž si jednu do kouta vlepit...;-)

Pavel
17. září • 16:52

Předpokládám že to co stojí ve Frankfurtu není to samé co bude stát v showroomech. Vždyť výroba ještě nezačala a než začne bude to ještě trvat. Pochybuju že by udělali takovej průšvih s řazením, pochopím když někde vrzne plast nebo nebude sedět na tisíciny mimimetru, to jsou věc který u sportovního auta nehrajou žádnou roli, ale to řazení musí být perfektní.

lamal_SK
17. září • 18:00

je to kravina never tomu clanku, napisat a uverejnit do media takyto text spolu s foto chce podla mna vacsiu motivaciu ako len rozhorcenie z makkej spojky a vraj prevodovky jak zo stareho renaultu...od tohoto autora ma to neprekvapuje nie raz som tu videl podobne bludy

Enzo
17. září • 16:16

Dneska se už dá psát opravdu o všem :-D Na 156ce v naftě šla spojka taky ztuha a na GTA mi přijde o dost měkčí, ale že by mi to ubíralo na požitku z jízdy, to ani náhodou, k řazení se nemá snad ani cenu vyjadřovat, protože by pan autor musel mít možnost si to zkusit za jízdy. Kdo chce psa bít, hůl si najde, mě se na Giulii nelíbí pár věcí, soudě dle fotek, v článku nezazněla nai jedna, holt asi jinej náhled, jak by to auto od Alfy mělo vypadat.

stanley
17. září • 13:52

Ditrichu hlavnim zklamáním jsi ty ,nevím kdo tě platí , ale dá se to dovodit.
Nevím dle čeho jsi usuzoval,zdá se mi podivné ,že auto za tolik peněz bude mít takové. nedostatky,osobně mám alfu 159 a nezjistil jsem ,že by jí chybělo něco co otatním nechybý,možná srovnáváš nesrovnatelné,co se týká ceny golf 420k stojí od cca 1,4mil kč, a je to jenom golf, alfa 510 k je to vrcholná verze tak asi tomu odpovídá cena ,500tis. to asi nebude nebude ,kdo chce. ať kupuje ,kdo nechce ať nechá být , představovat sportovní auto se 100 koňovým motorem by smysl asi nemělo ,tak se mi na tom nezdá nic divného

lamal_SK
17. září • 17:49

na auto cz som cital presny opak, ze prevodovka ma presne a mechanicke drahy... tak nieco na tom asi bude co pises :-O

Venedo
22. září • 21:51

to ještě zapomněl zkritizovat volant - není kulatej a když ho blbě olízneš, tak to pitomý auto vletí do škarpy :-D

josehko
17. září • 13:25

V súvislosti s Alfou a Fiatom už 25 rokov čítam úplne rovnaké správy v motoristických médiách: vždy, keď sa objaví nejaký nový model, tak to zaručene bude "živá voda", čo koncern postaví na nohy. A vždy sa objavia smelé plány, ako sa výroba znásobí v priebehu niekoľkých rokov (u Alfy). A po pár rokoch pri testoch ojetiny to vyzerá vždy rovnako - nekvalitné dielenské spracovanie...
Stále viac a viac si myslím, že Alfa by mohla byť perfektná športová značka, keby. Keby Taliani robili to, čomu rozumejú najviac - dizajn, a výrobu a techniku by prenechali Nemcom. Napr. koncernu VW.

Tibor243
26. června • 12:28

Ak by alfu vzal vw uz nikto kto si ju kupuje by si ju nekúpil... pretože vw nemá ani dušu ani charakter ;)

JJ
17. září • 14:23

Zpracovani ceho?
Ano, interier nedosahuje kvalit VW ani Skody. Ale katastrofa to taky neni (uvidim jeste za dalsich 5 let jestli nahodou) a vse ostatni mi prijde srovnatelne.
Nektere motory bych hodnotil jeste trochu vys nez srovnatelny VW

Pepe_____
17. září • 12:33

Nemoze to byt bez chyb, ved to predsa nie je Skoda! :-P

Tomáš
17. září • 12:58

stejně to zabili tou cenou, takže jestli je interiér odlfáklej, je už jedno

Sir CHerokee
17. září • 13:02

Souhlas. Mluví se o tom, že to bude přes 2 miliony... tak s tím, ať jdou do háje. To si skutečně skoro nikdo nekoupí, když za to je M3 nebo ještě lépe s V8 C 63 AMG.

JJ
17. září • 12:16

Tak to by byla skoda, jestli to vazne tak odflakli.
Na dieslove Giuliette teda spojka je prijemne tuha, razeni se taky ovlada trochu vetsi silou.
Je to jine nez u koncernu VW. Nevim jestli lepsi nebo horsi, proste jine a chce to zvyk.
Razeni 1. kdyz auto stoji jde fakt hur, ale pak uz je to OK. Tohle je ale uplne jine auto, i kdyz od stejneho vyrobce...

Márty
17. září • 12:05

Že by další olizovač plastů? :o

honza
17. září • 14:45

Zmáčknutí spojky a zakvrdlání šaltrem je olizováním?

Márty
17. září • 15:19

Pokud to provádíš pusou, tak ano :) snad chápeš nadsázku.
Nicméně je mi jedno, jak jde spojka, jak moc tam lovim kvalty... Jde mi o celkový zážitek z jízdy a zároveň o emoce které mi auto samotné přináší!

Kankunen
18. září • 6:42

Lovit kvalty a bahnitá spojka není hezký zážitek.

Venedo
22. září • 21:35

je dobré si přečíst jiné recenze - tahle je zcela opačná, tudíž ojedinělá - tj. mimo mísu :-D

Doporučujeme

Články odjinud