Alfa Romeo Giulia: Italská raketa má 510 koní a stovku dá za 3,9 s

Alfa Romeo představila sedan s pohonem zadních kol. Zajímavé, že ano. Jenže tohle není jen tak ledajaký sedan. Giulia QV totiž míří na ty nejtěžší soupeře. Nová italská raketa má ve svém hledáčku Mercedes C 63 AMG, BMW M3 nebo Cadillac ATS-V. A základ k tomu má velmi slušný. Maximální výkon činí 510 koní, stovka proběhne za 3,9 s.

Cadillac ATS-V oficiálně: 461 koní, 603 Nm a manuál k tomu  

Cadillac ATS-V oficiálně: 461 koní, 603 Nm a manuál k tomu  

Design a podobné záležitosti protentokrát přenecháme přiložené fotogalerii, zajímavější jsou na tomto autě jiné věci. Pod kapotou ukrývá třílitrový benzinový šestiválec s maximálním výkonem 375 kW (510 koní). Že bude svezení opravdu stát za to, o tom nás ujišťuje poznámka, která zdůrazňuje ladění techniky od Ferrari. Maximální rychlost ani další čísla týkající se dynamiky bohužel tisková zpráva nezmiňuje.

Těšit se máme ale na perfektní řízení a hlavně na rozložení hmotnosti v poměru 50/50. Zadní poháněná náprava používá víceprvkové zavěšení, ta přední má dvojité lichoběžníkové zavěšení. Vzadu pak najdeme také aktivní diferenciál, který pomocí spojek rozděluje příděl točivého momentu mezi jednotlivé strany.

Alfa Romeo Giulia prozrazena na první fotce

Alfa Romeo Giulia prozrazena na první fotce

Přestože tisková zpráva přímo nezmiňuje, kolik Giulia váží, je jisté, že to nebude úplně těžké auto. Jedna koňská síla se totiž stará o necelé tři kilogramy. Samozřejmě se tak stalo díky použití karbonu a hliníkových slitin.

Kromě ostré verze jsou také v plánu přeplňované čtyřválce a provedení s pohonem všech kol. Nutno podotknout, že se na další podrobnosti o tomto autě vyloženě těšíme. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 34 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků