Alfa Romeo Giulia: Italská raketa má 510 koní a stovku dá za 3,9 s

Alfa Romeo představila sedan s pohonem zadních kol. Zajímavé, že ano. Jenže tohle není jen tak ledajaký sedan. Giulia QV totiž míří na ty nejtěžší soupeře. Nová italská raketa má ve svém hledáčku Mercedes C 63 AMG, BMW M3 nebo Cadillac ATS-V. A základ k tomu má velmi slušný. Maximální výkon činí 510 koní, stovka proběhne za 3,9 s.

Cadillac ATS-V oficiálně: 461 koní, 603 Nm a manuál k tomu  

Cadillac ATS-V oficiálně: 461 koní, 603 Nm a manuál k tomu  

Design a podobné záležitosti protentokrát přenecháme přiložené fotogalerii, zajímavější jsou na tomto autě jiné věci. Pod kapotou ukrývá třílitrový benzinový šestiválec s maximálním výkonem 375 kW (510 koní). Že bude svezení opravdu stát za to, o tom nás ujišťuje poznámka, která zdůrazňuje ladění techniky od Ferrari. Maximální rychlost ani další čísla týkající se dynamiky bohužel tisková zpráva nezmiňuje.

Těšit se máme ale na perfektní řízení a hlavně na rozložení hmotnosti v poměru 50/50. Zadní poháněná náprava používá víceprvkové zavěšení, ta přední má dvojité lichoběžníkové zavěšení. Vzadu pak najdeme také aktivní diferenciál, který pomocí spojek rozděluje příděl točivého momentu mezi jednotlivé strany.

Alfa Romeo Giulia prozrazena na první fotce

Alfa Romeo Giulia prozrazena na první fotce

Přestože tisková zpráva přímo nezmiňuje, kolik Giulia váží, je jisté, že to nebude úplně těžké auto. Jedna koňská síla se totiž stará o necelé tři kilogramy. Samozřejmě se tak stalo díky použití karbonu a hliníkových slitin.

Kromě ostré verze jsou také v plánu přeplňované čtyřválce a provedení s pohonem všech kol. Nutno podotknout, že se na další podrobnosti o tomto autě vyloženě těšíme. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků