Alfa Romeo Giulia: Italská raketa má 510 koní a stovku dá za 3,9 s

Alfa Romeo představila sedan s pohonem zadních kol. Zajímavé, že ano. Jenže tohle není jen tak ledajaký sedan. Giulia QV totiž míří na ty nejtěžší soupeře. Nová italská raketa má ve svém hledáčku Mercedes C 63 AMG, BMW M3 nebo Cadillac ATS-V. A základ k tomu má velmi slušný. Maximální výkon činí 510 koní, stovka proběhne za 3,9 s.

Cadillac ATS-V oficiálně: 461 koní, 603 Nm a manuál k tomu  

Cadillac ATS-V oficiálně: 461 koní, 603 Nm a manuál k tomu  

Design a podobné záležitosti protentokrát přenecháme přiložené fotogalerii, zajímavější jsou na tomto autě jiné věci. Pod kapotou ukrývá třílitrový benzinový šestiválec s maximálním výkonem 375 kW (510 koní). Že bude svezení opravdu stát za to, o tom nás ujišťuje poznámka, která zdůrazňuje ladění techniky od Ferrari. Maximální rychlost ani další čísla týkající se dynamiky bohužel tisková zpráva nezmiňuje.

Těšit se máme ale na perfektní řízení a hlavně na rozložení hmotnosti v poměru 50/50. Zadní poháněná náprava používá víceprvkové zavěšení, ta přední má dvojité lichoběžníkové zavěšení. Vzadu pak najdeme také aktivní diferenciál, který pomocí spojek rozděluje příděl točivého momentu mezi jednotlivé strany.

Alfa Romeo Giulia prozrazena na první fotce

Alfa Romeo Giulia prozrazena na první fotce

Přestože tisková zpráva přímo nezmiňuje, kolik Giulia váží, je jisté, že to nebude úplně těžké auto. Jedna koňská síla se totiž stará o necelé tři kilogramy. Samozřejmě se tak stalo díky použití karbonu a hliníkových slitin.

Kromě ostré verze jsou také v plánu přeplňované čtyřválce a provedení s pohonem všech kol. Nutno podotknout, že se na další podrobnosti o tomto autě vyloženě těšíme. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

včera | David Rusol | 16 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky