Alfa Romeo Giulia dostane autopilota podle vzoru Tesly

17 komentářů

Ron Jeremy
19. května • 21:59

Sednout do Alfy s autopilotem, vzhledem k pověstné spolehlivosti této značky, rozhodně vyžaduje cuore stupido... :-D
Oni ostatní autopiloti nevynikají přehnanou spolehlivostí, v podání Alfy to pak bude rozhodně "pecka"... I pokud bude systém od třetí strany, zbytek auta se už postará, aby fungoval podle zavedených spolehlivostních standardů značky. :-P

milanekjablonecak
18. května • 0:36

No super plán, takže nemaj ještě nic a začnou na tom dělat tak počítám 2022, neb je čas a skopčí to vod Tesly, hlavně tedy, aby v těch letech ještě Alfa žila, Teslu nepočítám, ta má polozávazných objednávek do roku 2030 včetně ;-)

wolff
18. května • 8:58

Někomu unikla nejspíš zpráva, že FCA bude dělat auto pro google a na oplátku dostanou přístup k technologiím autopilota. Někomu uniklo, že právě díky tomuto kroku se FCA dostalo v tomto oboru a v této technologii na samou špičku mezi ostatními výrobci, neb nikdo nemá tolik zkušeností, podkladů a najetých km v režimu autonomní jízdy jako google.Takže tlachy slaboduchých jedinců jsou fajn..., ale není to nic jiného než tlachy.

petrklm
18. května • 10:10

Absence smyslu pro humor ještě z nikoho nedělá inteligenta :-)

wolff
18. května • 10:38

Tady se dá za smysl pro humor vydávat cokoliv, buranů je tady opravdu hodně (čím větší tím lepší, pěkně si notují).Pokud ale vtip vychází ze zcela zřejmého nedostatku informací, pak se tomu může smát zase jen ten, co tyto informace nemá. S inteligencí a nebo hloupostí to nikterak nesouvisí. Snad s omezeností.FCA bude první výrobce, který pustí reálně do provozu a prodeje první plně autonomní auto (byť pod značkou Google), tedy dělat na toto téma přihlouplé vtipy možné je, proč ne, ale s realitou to nemá nic společného. Giulia může mít autonomní řízení v pohodě do dvou let (možná ne primárně v Evropě, ale v USA to může fičet, nic tomu v podstatě nebrání).

Dezozursini
17. května • 23:32

Noo zveriť svoj osud do rúk TALIANSKEHO autopilota.....to chce naozaj zenbudhisticky postoj k svojmu životu :)))

wolff
18. května • 9:00

Tak jasné.Lepší je je svěřit svůj život německým soudruhům, kteří při veřejné prezentaci super trooper autonomního systému brzdění používali pro domluvené novináře přejetou fošnu...., ale jednomu to neřekli a průser byl na světě...Tak to já raději budu po zkušenostech spíš věřit těm italsko-americkým kapitalistům, než východoněmeckým soudruhům.

Jim
17. května • 22:35

....a za volat posadím psa. Asi bude jediný kdo z toho bude mít radost. Na ptákoviny je machr.:-D

Kuk Vykuk
17. května • 19:56

A kdo jim ho dodá? Snad ne Gůgl.

Autař
17. května • 11:45

Alfa, která jezdí bez řidiče! Větší autodebilnost jsem v životě neslyšel, popírá to totiž samu podstatu této značky!:-(:-(:-(

Ron Jeremy
19. května • 21:43

A já myslel, že Alfu řídí většinou automechanici-amatéři, vždyť kdo ví, co se autu při cestě přihodí... B-]

John Doe
17. května • 21:36

Ja by som sa viac ako o postatu znacky, ktora bola devalvovana do minus, viac obaval o spojenie autopilota a talianskeho auta.

Temp
17. května • 19:15

Zase si dovedu představit to zapnout jen na dálnici nebo ve městě, kde stejně moc zábavy s autem není. A na zajímavých místech si to vypnout a odpočatej se vyblbnout :-)

Peter
18. května • 14:16

Zapnout si to konkrétně v Itálii si teda vůbec nedovedu představit. Zvláště okolo Milána,Torina, Říma apod. Snad jen mezi 5-6 ráno, když Talián ještě spí.

bzzz
17. května • 12:41

Vetsina modernich ridicu/majitelu uz nejak zasadne klasicke jizdni vlastnosti a s tim spojeny specificky zazitek z jizdy neresi. Za chvili bude automobilova znacka predstavovat vicemene jen odlisny design/interier/luxus - budeme jen cestujici (u autobusu, vlaku, letadel drtiva vetsina cestujicich znacku neresi)...

JA-NE
17. května • 14:21

To je bohuzial pravda..

bzzz
17. května • 14:53

Ja verim, ze pro sofery - a tim nemyslim wannabe rychla paka - se jeste dlouho nejaka ta poctiva hracka najde (movitejsi si ji koupi, jini narazove pronajmou; navic stavajici poctive kary nejaky ten patek vydrzi) a ostatnim ta unifikace a zamereni na absolutni komfort a nereseni sveta vne automobilu bude spise vyhovovat... a kdo vi, treba nekdo prijde s moderni vychytavkou, ktera nam zprostredkuje srovnatelne zazitky jako klasicky Mustang nebo WRX STi ;-)

Doporučujeme

Články odjinud