Alfa Romeo Giulia dostane autopilota podle vzoru Tesly

Autař  |  17. 05. 2016 11:45

Alfa, která jezdí bez řidiče! Větší autodebilnost jsem v životě neslyšel, popírá to totiž samu podstatu této značky!

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  17. 05. 2016 12:41

Vetsina modernich ridicu/majitelu uz nejak zasadne klasicke jizdni vlastnosti a s tim spojeny specificky zazitek z jizdy neresi. Za chvili bude automobilova znacka predstavovat vicemene jen odlisny design/interier/luxus - budeme jen cestujici (u autobusu, vlaku, letadel drtiva vetsina cestujicich znacku neresi)...

Odpovědět  |   | 
JA-NE  |  17. 05. 2016 14:21

To je bohuzial pravda..

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  17. 05. 2016 14:53

Ja verim, ze pro sofery - a tim nemyslim wannabe rychla paka - se jeste dlouho nejaka ta poctiva hracka najde (movitejsi si ji koupi, jini narazove pronajmou; navic stavajici poctive kary nejaky ten patek vydrzi) a ostatnim ta unifikace a zamereni na absolutni komfort a nereseni sveta vne automobilu bude spise vyhovovat... a kdo vi, treba nekdo prijde s moderni vychytavkou, ktera nam zprostredkuje srovnatelne zazitky jako klasicky Mustang nebo WRX STi

Odpovědět  |   | 
Temp  |  17. 05. 2016 19:15

Zase si dovedu představit to zapnout jen na dálnici nebo ve městě, kde stejně moc zábavy s autem není. A na zajímavých místech si to vypnout a odpočatej se vyblbnout

Odpovědět  |   | 
Peter  |  18. 05. 2016 14:16

Zapnout si to konkrétně v Itálii si teda vůbec nedovedu představit. Zvláště okolo Milána,Torina, Říma apod. Snad jen mezi 5-6 ráno, když Talián ještě spí.

Odpovědět  |   | 
John Doe  |  17. 05. 2016 21:36

Ja by som sa viac ako o postatu znacky, ktora bola devalvovana do minus, viac obaval o spojenie autopilota a talianskeho auta.

Odpovědět  |   | 
Ron Jeremy  |  19. 05. 2016 21:43

A já myslel, že Alfu řídí většinou automechanici-amatéři, vždyť kdo ví, co se autu při cestě přihodí...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  17. 05. 2016 19:56

A kdo jim ho dodá? Snad ne Gůgl.

Odpovědět  |   | 
Jim  |  17. 05. 2016 22:35

....a za volat posadím psa. Asi bude jediný kdo z toho bude mít radost. Na ptákoviny je machr.

Odpovědět  |   | 
Dezozursini  |  17. 05. 2016 23:32

Noo zveriť svoj osud do rúk TALIANSKEHO autopilota.....to chce naozaj zenbudhisticky postoj k svojmu životu :)))

Odpovědět  |   | 
wolff  |  18. 05. 2016 09:00

Tak jasné.

Lepší je je svěřit svůj život německým soudruhům, kteří při veřejné prezentaci super trooper autonomního systému brzdění používali pro domluvené novináře přejetou fošnu...., ale jednomu to neřekli a průser byl na světě...

Tak to já raději budu po zkušenostech spíš věřit těm italsko-americkým kapitalistům, než východoněmeckým soudruhům.

Odpovědět  |   | 
milanekjablonecak  |  18. 05. 2016 00:36

No super plán, takže nemaj ještě nic a začnou na tom dělat tak počítám 2022, neb je čas a skopčí to vod Tesly, hlavně tedy, aby v těch letech ještě Alfa žila, Teslu nepočítám, ta má polozávazných objednávek do roku 2030 včetně

Odpovědět  |   | 
wolff  |  18. 05. 2016 08:58

Někomu unikla nejspíš zpráva, že FCA bude dělat auto pro google a na oplátku dostanou přístup k technologiím autopilota. Někomu uniklo, že právě díky tomuto kroku se FCA dostalo v tomto oboru a v této technologii na samou špičku mezi ostatními výrobci, neb nikdo nemá tolik zkušeností, podkladů a najetých km v režimu autonomní jízdy jako google.

Takže tlachy slaboduchých jedinců jsou fajn..., ale není to nic jiného než tlachy.

Odpovědět  |   | 
petrklm  |  18. 05. 2016 10:10

Absence smyslu pro humor ještě z nikoho nedělá inteligenta

Odpovědět  |   | 
wolff  |  18. 05. 2016 10:38

Tady se dá za smysl pro humor vydávat cokoliv, buranů je tady opravdu hodně (čím větší tím lepší, pěkně si notují).

Pokud ale vtip vychází ze zcela zřejmého nedostatku informací, pak se tomu může smát zase jen ten, co tyto informace nemá. S inteligencí a nebo hloupostí to nikterak nesouvisí. Snad s omezeností.

FCA bude první výrobce, který pustí reálně do provozu a prodeje první plně autonomní auto (byť pod značkou Google), tedy dělat na toto téma přihlouplé vtipy možné je, proč ne, ale s realitou to nemá nic společného. Giulia může mít autonomní řízení v pohodě do dvou let (možná ne primárně v Evropě, ale v USA to může fičet, nic tomu v podstatě nebrání).

Odpovědět  |   | 
Ron Jeremy  |  19. 05. 2016 21:59

Sednout do Alfy s autopilotem, vzhledem k pověstné spolehlivosti této značky, rozhodně vyžaduje cuore stupido...
Oni ostatní autopiloti nevynikají přehnanou spolehlivostí, v podání Alfy to pak bude rozhodně "pecka"... I pokud bude systém od třetí strany, zbytek auta se už postará, aby fungoval podle zavedených spolehlivostních standardů značky.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

včera | Petr Schnagl | 24 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik | 1 příspěvek

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A
Do Česka zamířil ruský off-road, který nic nezastaví. Sherp ovšem nevyjde lacino

Do Česka zamířil ruský off-road, který nic …

K mání je univerzální verze Sherp Pro i Sherp pick-up s otevřenou ložnou plochou. Vozidla mohou pomáhat třeba při vyprošťování nebo sloužit jen tak pro zábavu.

16.  10.  2019 | | 28 N/A