Alfa Romeo Giulia dostala od Euro NCAP 5 hvězd. Ateca a Tiguan také

Alfa Romeo Giulia dostala od Euro NCAP 5 hvězd. Ateca a Tiguan také

Alfa Romeom Giulia zatím vypadá, že bude jezdit velmi dobře, jenže automobilku ještě čeká hodně práce na vylepšení kvality zpracování. Po dnešku je ale zřejmé, že půjde o bezpečný vůz. Italská novinka totiž dostala od Euro NCAP nejlepší možné hodnocení, stejně jako Seat Ateca a nový VW Tiguan. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Alfa Romeo Giulia má za sebou test Euro NCAP. Dopadl výborně

Giulia si odnesla za ochranu dospělých osob 98 %, v případě dětí je hodnocení 81 %, v kategorii chodců dostala 69 % a za bezpečnostní asistenty 60 %. Seat Ateca vykázal oproti Alfě lepší ochranu dětí (84 %) a chodců (71 %), ale naopak ztratil ve srovnání s Giulií v kategorii ochrany dospělých (93 %). Nabídka bezpečnostních asistentů je hodnocena stejně jako u Alfy. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ani Ateca si rozhodně neuřízla ostudu. Také zde je výsledkem pět
hvězd, stejně jako u nového VW Tiguan

Nejnovější kolo nárazových testů prověřilo také nový Volkswagen Tiguan. Pokud byste chtěli namítnou, že jde o prakticky stejný vůz, jako je Ateca, není to tak docela pravda. Tiguan dostal stejné hodnocení pouze za ochranu dětí, zbývající tři disciplíny zvládl lépe. Ochrana dospělých je za 96 %, chodců za 72 % a u bezpečnostních asistentů najdete hodnocení 68 %. 

Video z testu Alfy Romeou Giulia najdete zcela nahoře (pokud jste ho přehlédli), video koncernových SUV hledejte níže. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků