Alfa Romeo Giulia dostala od Euro NCAP 5 hvězd. Ateca a Tiguan také

Alfa Romeom Giulia zatím vypadá, že bude jezdit velmi dobře, jenže automobilku ještě čeká hodně práce na vylepšení kvality zpracování. Po dnešku je ale zřejmé, že půjde o bezpečný vůz. Italská novinka totiž dostala od Euro NCAP nejlepší možné hodnocení, stejně jako Seat Ateca a nový VW Tiguan. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Alfa Romeo Giulia má za sebou test Euro NCAP. Dopadl výborně

Giulia si odnesla za ochranu dospělých osob 98 %, v případě dětí je hodnocení 81 %, v kategorii chodců dostala 69 % a za bezpečnostní asistenty 60 %. Seat Ateca vykázal oproti Alfě lepší ochranu dětí (84 %) a chodců (71 %), ale naopak ztratil ve srovnání s Giulií v kategorii ochrany dospělých (93 %). Nabídka bezpečnostních asistentů je hodnocena stejně jako u Alfy. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ani Ateca si rozhodně neuřízla ostudu. Také zde je výsledkem pět
hvězd, stejně jako u nového VW Tiguan

Nejnovější kolo nárazových testů prověřilo také nový Volkswagen Tiguan. Pokud byste chtěli namítnou, že jde o prakticky stejný vůz, jako je Ateca, není to tak docela pravda. Tiguan dostal stejné hodnocení pouze za ochranu dětí, zbývající tři disciplíny zvládl lépe. Ochrana dospělých je za 96 %, chodců za 72 % a u bezpečnostních asistentů najdete hodnocení 68 %. 

Video z testu Alfy Romeou Giulia najdete zcela nahoře (pokud jste ho přehlédli), video koncernových SUV hledejte níže. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

dnes | Milan Lažanský | 20 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků