Alfa Romeo Giulia dostala od Euro NCAP 5 hvězd. Ateca a Tiguan také

Alfa Romeom Giulia zatím vypadá, že bude jezdit velmi dobře, jenže automobilku ještě čeká hodně práce na vylepšení kvality zpracování. Po dnešku je ale zřejmé, že půjde o bezpečný vůz. Italská novinka totiž dostala od Euro NCAP nejlepší možné hodnocení, stejně jako Seat Ateca a nový VW Tiguan. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Alfa Romeo Giulia má za sebou test Euro NCAP. Dopadl výborně

Giulia si odnesla za ochranu dospělých osob 98 %, v případě dětí je hodnocení 81 %, v kategorii chodců dostala 69 % a za bezpečnostní asistenty 60 %. Seat Ateca vykázal oproti Alfě lepší ochranu dětí (84 %) a chodců (71 %), ale naopak ztratil ve srovnání s Giulií v kategorii ochrany dospělých (93 %). Nabídka bezpečnostních asistentů je hodnocena stejně jako u Alfy. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ani Ateca si rozhodně neuřízla ostudu. Také zde je výsledkem pět
hvězd, stejně jako u nového VW Tiguan

Nejnovější kolo nárazových testů prověřilo také nový Volkswagen Tiguan. Pokud byste chtěli namítnou, že jde o prakticky stejný vůz, jako je Ateca, není to tak docela pravda. Tiguan dostal stejné hodnocení pouze za ochranu dětí, zbývající tři disciplíny zvládl lépe. Ochrana dospělých je za 96 %, chodců za 72 % a u bezpečnostních asistentů najdete hodnocení 68 %. 

Video z testu Alfy Romeou Giulia najdete zcela nahoře (pokud jste ho přehlédli), video koncernových SUV hledejte níže. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

21.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků