Alfa Romeo Giulia bude mít že neuhodnete co? Správně, zpoždění

Mnohokrát odložený příchod velkého sedanu Alfy Romeo nabírá další zpoždění. Odklad čeká i připravované SUV.
Alfa Romeo Giulia bude mít že neuhodnete co? Správně, zpoždění

Alfa Romeo opět odsouvá plánované uvedení dvou klíčových novinek na trh. Sedan Giulia se začne prodávat o půl roku později, než automobilka Fiat Chrysler Automobiles původně naposled plánovala, a SUV nabere nejméně devítiměsíční zpoždění – tedy navíc k tomu dosavadnímu. S odkazem na zdroje z dodavatelských kruhů o tom informují Autonews.com

Alfa Romeo Giulia: Krásné auto, které má zaděláno na zklamání

Alfa Romeo Giulia: Krásné auto, které má zaděláno na zklamání

Projekt novodobé Giulie provázejí zpoždění už od začátku. Sergio Marchionne v roce 2012 údajně nařídil zásadní přepracování tehdy už prakticky hotového projektu, protože pochyboval o jeho konkurenceschopnosti. Tehdy se hovořilo o uvedení na trh v roce 2014, pak bylo v plánu léto 2015 a jak vidíme, příběh pokračuje. 

Galerie: Alfa Romeo Giulia z let 1962 až 1978

Galerie: Alfa Romeo Giulia z let 1962 až 1978

Zpoždění se nevyhne ani připravované SUV, které je také v plánech automobilky letitým evergreenem. Mělo se začít prodávat od poloviny roku 2016, ale dnes to vypadá nejdříve na první čtvrtletí roku 2017. S tím souvisí i to, že Alfa bude muset znovu odsunout i dlouho ohlašovaný návrat na americký trh.

Alfa Romeo Giulia: Italská raketa má 510 koní a stovku dá za 3,9 s

Alfa Romeo Giulia: Italská raketa má 510 koní a stovku dá za 3,9 s

K přehodnocení plánů na globální expanzi automobilku údajně přiměl aktuální pokles čínského trhu. Sergio Marchionne nicméně nadále trvá na tom, že v dohledné době by Alfa Romeo měla prodávat až 400 000 aut ročně. Původně chtěl tohoto výsledku dosáhnout už v roce 2018. Analytici o tom však hned pochybovali.

 

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

včera | Miro Mihálik | 32 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků