Alfa Romeo Giulia bude mít že neuhodnete co? Správně, zpoždění

Mnohokrát odložený příchod velkého sedanu Alfy Romeo nabírá další zpoždění. Odklad čeká i připravované SUV.
Alfa Romeo Giulia bude mít že neuhodnete co? Správně, zpoždění

Alfa Romeo opět odsouvá plánované uvedení dvou klíčových novinek na trh. Sedan Giulia se začne prodávat o půl roku později, než automobilka Fiat Chrysler Automobiles původně naposled plánovala, a SUV nabere nejméně devítiměsíční zpoždění – tedy navíc k tomu dosavadnímu. S odkazem na zdroje z dodavatelských kruhů o tom informují Autonews.com

Alfa Romeo Giulia: Krásné auto, které má zaděláno na zklamání

Alfa Romeo Giulia: Krásné auto, které má zaděláno na zklamání

Projekt novodobé Giulie provázejí zpoždění už od začátku. Sergio Marchionne v roce 2012 údajně nařídil zásadní přepracování tehdy už prakticky hotového projektu, protože pochyboval o jeho konkurenceschopnosti. Tehdy se hovořilo o uvedení na trh v roce 2014, pak bylo v plánu léto 2015 a jak vidíme, příběh pokračuje. 

Galerie: Alfa Romeo Giulia z let 1962 až 1978

Galerie: Alfa Romeo Giulia z let 1962 až 1978

Zpoždění se nevyhne ani připravované SUV, které je také v plánech automobilky letitým evergreenem. Mělo se začít prodávat od poloviny roku 2016, ale dnes to vypadá nejdříve na první čtvrtletí roku 2017. S tím souvisí i to, že Alfa bude muset znovu odsunout i dlouho ohlašovaný návrat na americký trh.

Alfa Romeo Giulia: Italská raketa má 510 koní a stovku dá za 3,9 s

Alfa Romeo Giulia: Italská raketa má 510 koní a stovku dá za 3,9 s

K přehodnocení plánů na globální expanzi automobilku údajně přiměl aktuální pokles čínského trhu. Sergio Marchionne nicméně nadále trvá na tom, že v dohledné době by Alfa Romeo měla prodávat až 400 000 aut ročně. Původně chtěl tohoto výsledku dosáhnout už v roce 2018. Analytici o tom však hned pochybovali.

 

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Kde je problém?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

dnes | Milan Lažanský
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 32 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků