Alfa Romeo Duetto se možno vrátí na cesty

V poslední době se začaly šířit spekulace kolem nového kabria, které vyvíjí Italská automobilka Alfa Romeo. Že jsou to plány velice zajímavé vyplývá už z prvních skic nového modelu.  

Svitá tak naděje, že legendární kabrio let šedesátých se dočká svého přímého nástupce. Netřeba však zapomínat na model Brera, který se vyrábí i ve verzi soft-top, ovšem podle slov šéfa automobilky, chce Alfa Romeo mezi své modely zařadit stylový dvoumístný kabriolet. Ten by se měl navazovat přímo na svého předchůdce, tedy model Duetto a dočkat bychome sjej ho měly již za dva roky.

Kromě tohoto kousku by měla automobilka přijít i s  dalším modelem „nahoře-bez“, který by byl odvozen od sporťáku 8C Competizione. Ten by měl oslovit především mladé a svým zařazením by měl být rivalem pro Mazdu MX-5, nebo Pontiac Solctice. Rozhodující však bude cena, která se při zemi asi příliš držet nebude.

Je tedy zřejmé, že italský automobilový průmysl hodlá těžit z „oživovaní“ starých, ale oblíbených modelů. Jako jasným příkladem se pro všechny stal comeback slavného Fiatu 500.

Klepněte pro větší obrázek
První skica nové Alfy Romeo Duetto
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků