Alfa Romeo Disco Volante: znovuzrozená legenda od Touringu podruhé

Karosárna Touring Superleggera se po dvou letech vrací do Ženevy s podobným tématem, ale novým autem.

(Aktualizováno: doplněny živé fotografie z Ženevy)

Předloni společnost Carrozzeria Touring Superleggera do Ženevy přivezla působivou studii navazující na slavnou řadu staveb Alfa Romeo Touring Disco Volante z padesátých let.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Alfa Romeo Disco Volante z dílen Carrozzeria Touring Superleggera a její předloha z padesátých let
 

„Létající talíř“ přistál v Ženevě i letos, přičemž výsledek působí ještě propracovanějším a čistším dojmem než studie z roku 2012, jež se v průběhu loňského roku dočkala omezené série vozů pro zámožné majitele.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Alfa Romeo Touring Disco Volante pro letošní autosalon v Ženevě

Také novinka stojí na podvozku modelu Alfa Romeo 8C, takže využívá adaptovaného osmiválce Maserati s větším objemem, výkonem 450 koní (331 kW) a točivým momentem 480 Nm. Nové Disco Volante vyniká zeleným lakováním s hnědými, převážně ale zlatavými akcenty.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Zpracování interiéru za pojetím karoserie v ničem nezaostává

Podobnou kombinaci barev najdeme také v interiéru, jenž celkově vypadá ještě „vymazleněji“ než u původního modelu z roku 2012. Také v případě této stavby lze očekávat malosériovou výrobu.

Předchozí KAPITOLY Následující
Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

včera | Milan Lažanský
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků