tak pokud sipamatuju, tak konkurence by se mela trast, aspon podle vyjadreni tohoto webu a asi i automobilky, s prichodem i predchozi verze alfy....no a konkurence se nezhroutila...naupak , alfe se zas tolik nedari...a myslim ze tohle bude to same...oni totiz i ostatni automobilky pokracuji ve vyvoji a necekaji az je alfa prekona...a popravde, alfa neni zadnej zazrak. alfa zije ze slavy z minulych let, ale to uz je davno pryc. to to akorat nekteri nezaznamenali.v cem je alfa lepsi nez jina znacka ? ve vykonu ? ne. v cene ? ne. v kvalite ? to uz vubec ne. v designu ? to je osobni vec, ale uz take ne.takze co vlasten mluvi pro alfu ?
nic všechno mluví pro škůdky :-D:-D:-D:-D
Je to tak, všechno mluví pro škůdky. Ať se ti italofilům líbí nebo ne. Alfa je pořád krásná, jinak ale podprůměr v každé kategorii ve které soupeří. Něco jako Apple v počítačích. Svítí na nich bílý jablko a designofilové se jdou pomást když to vidí, pod tím je ale jenom špatně kompatibilní počítač s dvacetinou dostupných programů oproti PC, s průměrným hardware a dnes i kvalitou zpracování, za o třetinu až polovinu vyšší cenu než značková konkurence PC. Marketing nám vládne, ale už to začínáme pomalu prohlížet.
Hmm, to měla Alfa udělat trochu dříve, než dala do tuhle Alfu 159, tedy těžkou krávu, která konkuruje BMW 3er akorát vyšší ceníkovou cenou, do prodeje. Pouze italové dokážou začít vyvíjet auto až v okamžiku, kdy je už několik let na trhu (nový podvozek, nové motory...to snad není možné. Proč to auto rovnou nepřejmenují ? O motorech ani nemluvím. JTD nejsou špatné motory, ale dokážou ztěží konkurovat motorům VW Group - pouze v kultivovanosti, nikoli ve výkonu. "Nová" Alfa bude ještě lepší nebo prostě konečně alespoň trochu konkurenceschopná ?
Hmm, to měl koncern Fiat udělat trochu dříve, než dal tuhle Alfu 159, tedy těžkou krávu, která konkuruje BMW 3er akorát vyšší ceníkovou cenou, do prodeje. Pouze italové dokážou začít vyvíjet auto až v okamžiku, kdy je už několik let na trhu (nový podvozek, nové motory...to snad není možné. Proč to auto rovnou nepřejmenují ? O motorech ani nemluvím. JTD nejsou špatné motory, ale dokážou ztěží konkurovat motorům VW Group - pouze v kultivovanosti, nikoli ve výkonu. Natož BMW motorům, které jsou naprostou špičkou ve světě. "Nová" Alfa bude ještě lepší nebo prostě konečně alespoň trochu konkurenceschopná ?
Hmm, a který že současný motor TDI od VW dokáže překonat současný 1.9 JTD 132kW ? Nebo který motor TDI překoná výkonově motor 2.0 JTD TST 155kW ?
A v jakém parametru? Ve spotřebě oleje? V životnosti nebo v kvalitě? Trochu se rozepiš, on výkon totiž není všechno, víš? B-]
Já srovnával výkon, protože kolega přede mnou napsal tohle:"JTD nejsou špatné motory, ale dokážou ztěží konkurovat motorům VW Group - pouze v kultivovanosti, nikoli ve výkonu."Proto jsem porovnal výkon a stále čekám, kterýže TDI motor má větší výkon.
Konkurence se třese, ale narozdíl od Alfy prodává..... a Wolf zas bude pusou nakupovat.Dobrý no...škoda že u autora članku není to správné jméno, byl by tady zásadně větší mazec. :-D;-)
Proč?
Protože to tak je vždycky.(skoro) ale v klidu, je to sranda.:-)
Bylo by to vše fajň. To pravé dieslové je stejně ten pětiválec, už dobrý zvuk a ještě dobrá spotřeba. Thorsen vepředu je fakt superřešení. Snad Alfu začnou lidi v Česku kupovat. Potkáš je v celé Evropě, ale v Česku skoro nic.
to je co za ocel?;-)
Jedná se o název největší německé ocelářské skupiny. Krupp je ve světě ocelářství pojem. Samozřejmě si speciální ocel označuje svými obchodními značkami a složení nezveřejňuje. Zde autor asi špatně pochopil slovní spojení a ocel nazval názvem společnosti, nebo tam chybí jen předložka "od".K článku. Je tam spousta drobných chyb, chtělo by si to po sobě přečíst.
Presne tak, je to vyrobca, nie oznacenie/typ ocele. A este by som doplnil, ze uspora sa nedosiahne len nasadenim tejto ocele (pretoze ma +/- rovnaku mernu hmotnost), ale vdaka jej vyssej pevnosti sa pristupi k prekonstruovaniu niektorych casti, a odmedzeniu mnozstva pouziteho materialu. Samotna vymena materialu (pokial teda miesto ocele nepouzijete nieco lahsie, napr. zliatiny hlinika alebo titan) neprinesie usporu hmotnosti.Inak za trend znizenia hmotnosti vyrobcu chvalim. Podobne ide na to aj Mazda, ktora znizila hmotnost u svojho modelu 2, aj u modelu 6 (napriek tomu ze rozmery narastli).
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.